Skocz do zawartości
tomasir

Komórki z cyfrakami. Warto to coś?

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie chodzi mi głównie o teo ericsona i simensa, bo na nokie to jakoś tyle kasy nie będę ładował. Kusząca jest cena, ale czy ten aparat oferuje chociaż przyswoitą jakość? No i w jaki sposób potem zdjęcia przerzuca siędo kompa, przez usb, czy trzeba koniecznie "wysyłać" ?

Na cyfrakach nie znam sięwogóle więc proszę o wyrozumiałość :D

NO i piszcie jakie są zaley (prócz ceny oczywiście ) i wady takiego rozwiązania...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

eeeeeeee, zdjecie ladnie wyglada na wyswietlaczu!

ale jak przerzucisz na kompa, to sie zygac chce!

to jest taki gupi gadzet, owszem czasem sie przydaje, ale imho nie warto!.

lepiej cyfraka kupic!

Tylko że cyfrak koszutje co najmniej kilkaset pln, a ja i tak niedługo będę podpisywał nową umowę i komórkę bym sobie taką wybrał. A jak jest rozdzielczość tych zdjęć z komórki-cyfraka :P

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

eryk z aparatem 49+vat :D w erze

jesli miałaby byc taka cena , czy nawet do 100 pln to ja bym wziął, choć jesli chodzi o jakośc zdjęc to raczej bym nie polecał. (zawsze coś można takim"aparatem" zrobić i wrzucic kilka "fotek" na www)

w sumie jakbys chciał kupić zwykły tandetny aparacik z 0,3 MP to tyle by kosztowął.. :) więc ja bym wziął taki tel. chocby z tego powodu że w razie czego tez można łatwo i drogo takie coś sprzedac :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

eryk z aparatem 49+vat :D w erze

jesli miałaby byc taka cena , czy nawet do 100 pln to ja bym wziął, choć jesli chodzi o jakośc zdjęc to raczej bym nie polecał. (zawsze coś można takim"aparatem" zrobić i wrzucic kilka "fotek" na www)

w sumie jakbys chciał kupić zwykły tandetny aparacik z 0,3 MP to tyle by kosztowął.. :) więc ja bym wziął taki tel. chocby z tego powodu że w razie czego tez można łatwo i drogo takie coś sprzedac :D