Skocz do zawartości
Lysyn

Naprawa Grafiki W Firmie Mtec

Rekomendowane odpowiedzi

Padla mi x1900xtx MSI. Gwarancji mi nie uznali bo niby uszkodzenie mechaniczne ( odprysniety troche lakier na laminacie).

Wyslalem wiec karte do firmy MTEC - podobno naprawiaja takie grafiki.

Diagnoza trwa juz drugi dzien ( z deka dlugo ). Podobno procek walniety - ale sprawdzaja dalej.

Mial ktos do czynienia z ta firma? Jak dlugo trwa reperacja? Ile moze kosztowac wymiana procka do x1900. Czy to solidna firma?

 

A moze ktos ma nr bezposrednio do serwisantow. Bo na stronie jest tylko do sekretarki, ktora nic nie wie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Specialnie się zarejestrowalem na forum zeby napisac pare zdan o niejakiej firmie MTEC.

Wyslalem im do zrobienia 5 podzespolow , mianowicie 2x hdd (WD oraz seagate) , sapphire 9700, i abitka nf7. Na NF7 zostało wylane piwo, nie wstawal wogole, podczas podlaczania seagate zostala zwarta cala gorna elektronika - dymek. WD przestal krecic wogole, radek pojawily sie jakies 4 pixele na monitorze 3D zaczela sie rozjezdzac. Wyslalem sprzet, zdiagnozowali po 3 tygodniach, jak nie dluzej, obiecywali ,ze zadzwonia, nie zrobili tego, ja dzwonilem z 4 razy poczym powiedzieli ,ze abit nie opyla sie naprawiac, WD - nie maja sterownika ktory sie zepsol, seagate zrobia, radek - wymiana jednej pamieci. Kase wplacilem, czekalem 2 tygodnie na paczke. Podobno paczke zgubila poczta. 3 miesiace czekalem, wykonalem tam z 20 telefonow, kazali wycenic paczke i beda walczyc o zwrot kasy za sprzet - OK. Paczka sie znajduje po uplywie nastepnego miesiaca. Wysylaja juz kurierem.. co dzwonie baba jakas mi gada ,ze juz wysyla juz wysyla.. sily mi opadly bo wyslala po nastepnym miesiacu. I wiecie co?

Sprzet nie jest naprawiony ,a ja zglaszam cala sprawe na policje o wyludzenie bo to przestalo byc zabawne. odradzam ta firme! omijajcie z dala ten bubel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

napiszę krótko o tej firmie jutro idę zgłosić popełnienia przestępstwa przez tą firmę (oszustwo,kradzież, przywłaszczenie itp) 2 karty wysłałem 2 miesiące temu i g... zrobili mimo moich kilkukrotnych telelefonów i obiecanek, że już robią.Dodam że jedna karta poszła na gwarancje bo po ich naprawie (220zł)(1 miesiąc naprawy) karta nawet nie odpaliła w kompie.

Więc rada dla KAŻDEGO OMIJAĆ TE G.... Z DALEKA!!!

Można przylepić jako ostrzeżenie dla innych użytkowników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rowniez ich nie polecam pod katem obslugi klienta.

Dzwonia jedynie jak im zalezy na wplacie kasy... system rma mozna sobie tez gleboko wsadzic bo nikt nie ma tam chyba czasu na biezace aktualizacje...

Co do samej roboty nie moge miec zastrzezen bo grafe naprawili ...i dziala. Tylko co z tego jesli mam podejrzenia, ze walek poszedl a i tak nikt ich nie zweryfikuje.

Grafa zostala do nich wyslalana z podejrzeniem przegrzania rdzenia (wentyl na karcie sie zatrzymal). Nie bylo jednak widocznych sladow na laminacie ani na rdzeniu takze liczylem, ze moze jego wymiana bedzie zbedna i unikne straty 145pln (r9800pro).

Po dosc dlugim czasie doczekalem sie telefonu z informacja o rodzaju usterki (rdzen faktycznie nie byl wymianiany, jedynie reballing i cos z ukladem zasilania /szczegoly mam gdzies w chacie zapisane/) no i koszcie ok 150-160 z przesylka. Na pytanie dlaczego tak drogo otrzymalem odpowiedz "przeciez i tak byl pan przygotowany na wymiane rdzenia" - dla mnie sprawa jasna - moga porobic kazdego jak im sie podoba...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm....też miałem do nich słać mojego dawnego Radosława9500 do wymiany pamięci(kolorowe kwadraty na ekranie)...a że kupiłem sobie inną kartę to ten Radek leży w szufladzie.

Pytanie - gdzie tanio wymienić kość pamięci na Radeonie 9500 @8 potoków 64MB 128bit (kości BGA 3,6ns albo 3,3)

Bo karte szkoda wywalić a tak poszła by do kompa siostry (zamiast obecnego Radeona9000)

Edytowane przez pietach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy to nie jest tak, ze jak sklep przyjmuje grafe/mobo to juz nie moge odmowic uznania gwarancji w przypadku mechanicznym uszkodzen??

 

Przeciez jak cos odddaje do sklepu na gware to ogladaja sprzet i jesli przyjmuja i nic nie mowia to znaczy, ze wszystko sie zgadza.

 

Dalej, jesli serwis napisze bzdury o uszkodzeniu mechanicznym to do jasnej ciasnej klient ma to w [gluteus maximus], bo uszkodzenie mogl rownie dobrze zrobic sklep podczas np. pakowania.

 

Ja bym nie przepuscil sprawy.

Edytowane przez luki2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wysylalem swojego radeona9700pro jakis rok temu, naprawa fakt trwala miesiac, ale:

karta nie wstawala wcale, przelutowali gpu i teraz wstaje - koszt 13zl + przesylka

POLECAM !!!

 

Oczywiscie nie musze dodawac, ze najpierw zapytali czy naprawiac, bo jak powie sie ze nie to odsylaja karte i ponosi sie tylko koszty przesylki.

 

Fredek: nie masz nic do stracenia, przeciez i tak zadnych pieniedzy nie wyciagniesz za tego radka (moze jakies 10-20zl), a tak moze sie bedzie oplacalo naprawic i zarobic troche wiecej na sprzedazy

Edytowane przez adamlop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy to nie jest tak, ze jak sklep przyjmuje grafe/mobo to juz nie moge odmowic uznania gwarancji w przypadku mechanicznym uszkodzen??

 

Przeciez jak cos odddaje do sklepu na gware to ogladaja sprzet i jesli przyjmuja i nic nie mowia to znaczy, ze wszystko sie zgadza.

 

Dalej, jesli serwis napisze bzdury o uszkodzeniu mechanicznym to do jasnej ciasnej klient ma to w [gluteus maximus], bo uszkodzenie mogl rownie dobrze zrobic sklep podczas np. pakowania.

 

Ja bym nie przepuscil sprawy.

Sprzedawca nie jest serwisanetem, zeby jednoznacznie na szybko stwierdzic czy karta nie jest uszkodzona mechanicznie i tez nie takie jest jego zadanie.:-) Tylko autoryzowany serwis jest kompetenty, aby to stwierdzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...