Lysyn Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Padla mi x1900xtx MSI. Gwarancji mi nie uznali bo niby uszkodzenie mechaniczne ( odprysniety troche lakier na laminacie). Wyslalem wiec karte do firmy MTEC - podobno naprawiaja takie grafiki. Diagnoza trwa juz drugi dzien ( z deka dlugo ). Podobno procek walniety - ale sprawdzaja dalej. Mial ktos do czynienia z ta firma? Jak dlugo trwa reperacja? Ile moze kosztowac wymiana procka do x1900. Czy to solidna firma? A moze ktos ma nr bezposrednio do serwisantow. Bo na stronie jest tylko do sekretarki, ktora nic nie wie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Odpryśnięty lakier na laminacie? I za to nie uznali gwary?:| Masz może zdjęcia? A jeżeli proc w grafie walniety to koszty bedą raczej spooore. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2006 A jakies konkrety o tej firmie? A szczegolnie potrzebny mi jest ten nr do serwisu. A moze ktos z forumowiczow pracuje w tym serwisie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Jak się sprawa zakończyła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 (edytowane) . Edytowane 25 Czerwca 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BNX Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 Ja mialem MSI 6600GT I własnie tez nie uznali mi gwarancji ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutman1 Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 Ale nie uznali Ci w sklepie czy w serwisie (jak już sklep wysłał)?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Nie uznali mi w serwisie. Wyslalem do firmy MTEC - naprawa 900 zl. Sprzedalem im jako padnieta za 350. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) . Edytowane 25 Czerwca 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
casha Opublikowano 7 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2006 Witam, Specialnie się zarejestrowalem na forum zeby napisac pare zdan o niejakiej firmie MTEC. Wyslalem im do zrobienia 5 podzespolow , mianowicie 2x hdd (WD oraz seagate) , sapphire 9700, i abitka nf7. Na NF7 zostało wylane piwo, nie wstawal wogole, podczas podlaczania seagate zostala zwarta cala gorna elektronika - dymek. WD przestal krecic wogole, radek pojawily sie jakies 4 pixele na monitorze 3D zaczela sie rozjezdzac. Wyslalem sprzet, zdiagnozowali po 3 tygodniach, jak nie dluzej, obiecywali ,ze zadzwonia, nie zrobili tego, ja dzwonilem z 4 razy poczym powiedzieli ,ze abit nie opyla sie naprawiac, WD - nie maja sterownika ktory sie zepsol, seagate zrobia, radek - wymiana jednej pamieci. Kase wplacilem, czekalem 2 tygodnie na paczke. Podobno paczke zgubila poczta. 3 miesiace czekalem, wykonalem tam z 20 telefonow, kazali wycenic paczke i beda walczyc o zwrot kasy za sprzet - OK. Paczka sie znajduje po uplywie nastepnego miesiaca. Wysylaja juz kurierem.. co dzwonie baba jakas mi gada ,ze juz wysyla juz wysyla.. sily mi opadly bo wyslala po nastepnym miesiacu. I wiecie co? Sprzet nie jest naprawiony ,a ja zglaszam cala sprawe na policje o wyludzenie bo to przestalo byc zabawne. odradzam ta firme! omijajcie z dala ten bubel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEON2000 Opublikowano 29 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2006 Witam, napiszę krótko o tej firmie jutro idę zgłosić popełnienia przestępstwa przez tą firmę (oszustwo,kradzież, przywłaszczenie itp) 2 karty wysłałem 2 miesiące temu i g... zrobili mimo moich kilkukrotnych telelefonów i obiecanek, że już robią.Dodam że jedna karta poszła na gwarancje bo po ich naprawie (220zł)(1 miesiąc naprawy) karta nawet nie odpaliła w kompie. Więc rada dla KAŻDEGO OMIJAĆ TE G.... Z DALEKA!!! Można przylepić jako ostrzeżenie dla innych użytkowników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredek Opublikowano 29 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2006 Heh a ja sie zastanawiałem czy nie zwrócić sie do nich czy by mi rebaling GPU na R9700 nie zrobili :-| A tu kolesie takie jaja robią, shit :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrol Opublikowano 30 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2006 Rowniez ich nie polecam pod katem obslugi klienta. Dzwonia jedynie jak im zalezy na wplacie kasy... system rma mozna sobie tez gleboko wsadzic bo nikt nie ma tam chyba czasu na biezace aktualizacje... Co do samej roboty nie moge miec zastrzezen bo grafe naprawili ...i dziala. Tylko co z tego jesli mam podejrzenia, ze walek poszedl a i tak nikt ich nie zweryfikuje. Grafa zostala do nich wyslalana z podejrzeniem przegrzania rdzenia (wentyl na karcie sie zatrzymal). Nie bylo jednak widocznych sladow na laminacie ani na rdzeniu takze liczylem, ze moze jego wymiana bedzie zbedna i unikne straty 145pln (r9800pro). Po dosc dlugim czasie doczekalem sie telefonu z informacja o rodzaju usterki (rdzen faktycznie nie byl wymianiany, jedynie reballing i cos z ukladem zasilania /szczegoly mam gdzies w chacie zapisane/) no i koszcie ok 150-160 z przesylka. Na pytanie dlaczego tak drogo otrzymalem odpowiedz "przeciez i tak byl pan przygotowany na wymiane rdzenia" - dla mnie sprawa jasna - moga porobic kazdego jak im sie podoba... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietach Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) Hmmm....też miałem do nich słać mojego dawnego Radosława9500 do wymiany pamięci(kolorowe kwadraty na ekranie)...a że kupiłem sobie inną kartę to ten Radek leży w szufladzie. Pytanie - gdzie tanio wymienić kość pamięci na Radeonie 9500 @8 potoków 64MB 128bit (kości BGA 3,6ns albo 3,3) Bo karte szkoda wywalić a tak poszła by do kompa siostry (zamiast obecnego Radeona9000) Edytowane 7 Listopada 2006 przez pietach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki2 Opublikowano 9 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2006 (edytowane) A czy to nie jest tak, ze jak sklep przyjmuje grafe/mobo to juz nie moge odmowic uznania gwarancji w przypadku mechanicznym uszkodzen?? Przeciez jak cos odddaje do sklepu na gware to ogladaja sprzet i jesli przyjmuja i nic nie mowia to znaczy, ze wszystko sie zgadza. Dalej, jesli serwis napisze bzdury o uszkodzeniu mechanicznym to do jasnej ciasnej klient ma to w [gluteus maximus], bo uszkodzenie mogl rownie dobrze zrobic sklep podczas np. pakowania. Ja bym nie przepuscil sprawy. Edytowane 9 Listopada 2006 przez luki2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamlop Opublikowano 12 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2006 (edytowane) A ja wysylalem swojego radeona9700pro jakis rok temu, naprawa fakt trwala miesiac, ale: karta nie wstawala wcale, przelutowali gpu i teraz wstaje - koszt 13zl + przesylka POLECAM !!! Oczywiscie nie musze dodawac, ze najpierw zapytali czy naprawiac, bo jak powie sie ze nie to odsylaja karte i ponosi sie tylko koszty przesylki. Fredek: nie masz nic do stracenia, przeciez i tak zadnych pieniedzy nie wyciagniesz za tego radka (moze jakies 10-20zl), a tak moze sie bedzie oplacalo naprawic i zarobic troche wiecej na sprzedazy Edytowane 12 Listopada 2006 przez adamlop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietach Opublikowano 12 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2006 GPU za 13zł plus przesyłka... nie za tanio? Mi za kośc pamięci wołali 40zł i zastanawiam się czy wysłać tego R9500... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary Opublikowano 12 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2006 Mi za kośc pamięci wołali 40zł i zastanawiam się czy wysłać tego R9500...Może u ciebie trza było wymienić kość pamięci a u adamlop'a tylko przelutować układ w celu zlikwidowania zimnych lutów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamlop Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 Dokladnie, u mnie tylko przelutowanie, bo cos bylo z laczeniami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moulder Opublikowano 16 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2006 A czy to nie jest tak, ze jak sklep przyjmuje grafe/mobo to juz nie moge odmowic uznania gwarancji w przypadku mechanicznym uszkodzen?? Przeciez jak cos odddaje do sklepu na gware to ogladaja sprzet i jesli przyjmuja i nic nie mowia to znaczy, ze wszystko sie zgadza. Dalej, jesli serwis napisze bzdury o uszkodzeniu mechanicznym to do jasnej ciasnej klient ma to w [gluteus maximus], bo uszkodzenie mogl rownie dobrze zrobic sklep podczas np. pakowania. Ja bym nie przepuscil sprawy. Sprzedawca nie jest serwisanetem, zeby jednoznacznie na szybko stwierdzic czy karta nie jest uszkodzona mechanicznie i tez nie takie jest jego zadanie.:-) Tylko autoryzowany serwis jest kompetenty, aby to stwierdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_doe Opublikowano 23 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2006 to ja mailem szczescie , zrobili mi urwany uklad zasilania w r9800se@pro, czekalem z 10 dni tylko faktycznie ciezko sie z nimi skontaktowac tel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...