lucjan1948 Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 Wiecej informacji jest na stronie: http://www.notebookcheck.pl/Nowinka.1030+M5283c2a979f.0.html Dotyczy następujących modeli: Equium A100 (PSAA4),Equium M50 (PSM57),Equium M50 (PSM59),Equium M70 (PSM77),Equium M70 (PSM78) ,Satellite A100 (PSAA2),Satellite A100 (PSAA8),Satellite A100 (PSAA9),Satellite M100 (PSMA0E),Satellite M100 (PSMA1E),Satellite M100 (PSMA2E),Satellite M50,Satellite M70 (PSM70),Satellite M70 (PSM71),Satellite Pro A100 (PSAA3),Satellite Pro A100 (PSAAC),Satellite Pro M50,Satellite Pro M70 (SPM75),Satellite Pro M70 (SPM76),Tecra A6 (PTA60E),Tecra A6 (PTA61E),Tecra A7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seboxxl Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 Wiecej informacji jest na stronie: http://www.notebookcheck.pl/Nowinka.1030+M5283c2a979f.0.html Dotyczy następujących modeli: Equium A100 (PSAA4),Equium M50 (PSM57),Equium M50 (PSM59),Equium M70 (PSM77),Equium M70 (PSM78) ,Satellite A100 (PSAA2),Satellite A100 (PSAA8),Satellite A100 (PSAA9),Satellite M100 (PSMA0E),Satellite M100 (PSMA1E),Satellite M100 (PSMA2E),Satellite M50,Satellite M70 (PSM70),Satellite M70 (PSM71),Satellite Pro A100 (PSAA3),Satellite Pro A100 (PSAAC),Satellite Pro M50,Satellite Pro M70 (SPM75),Satellite Pro M70 (SPM76),Tecra A6 (PTA60E),Tecra A6 (PTA61E),Tecra A7 ja już o tym czytałem kilka dni temu :P załapiesz się na wymianę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjan1948 Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 ja już o tym czytałem kilka dni temu :P załapiesz się na wymianę? Nie wszystkie numery baterii. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 Nie tyle Dell i Toshiba ma problem z bateriami co Sony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seboxxl Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 Nie wszystkie numery baterii. :Daha :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjan1948 Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 Nie tyle Dell i Toshiba ma problem z bateriami co Sony. Jak widać i najlepszemu przytrafia się takie G..... :D Bogata firma to nie Karen lub Optimus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasek Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 ojca toshibka m100-156 sie kwalifikuje... ale problemow nie mial, takze nie ma sensu narazie wymieniac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazel85 Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 Chyba jednak jest sens. Każda bateria ma ograniczoną ilość ładowań, więc jeśli bateria była używana to lepiej ją wymienić. Lepiej jest chyba mieć coś nowego niż coś używanego :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 (edytowane) Tyle, że można zamienić siekierkę na kijek. Nasza stara bateria może być lepsza od tej nowej. Ktoś już gdzieś pisał, że nowa bateryja z wymiany siadła mu po kilku miesiącach. W końcu na szybko trzeba było przygotować dużą nową partię bateryjek do wymiany. Edytowane 22 Września 2006 przez Excray Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 23 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2006 moja a105-s4004 sie lapie ;) w poniedzialek przedzwonie do toshiby czy nie beda robili zadnych problemow z wymiana, bo kupowana w stanach <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasek Opublikowano 23 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2006 przepytalem dokladnie ojca, jednak bedzie wymieniana - ma ojciec problemy z ladowaniem czasami :) Na dniach kupuje HP nx7400 EY508ES, mam nadzieje ze tam nie bedzie takich niespodzianek :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3loader Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 Moja A100 też się łapie - przeczytałem w necie kilka dni temu, odpaliłem stronkę toshiby, wypełniłem formularz i czekam... właśnie czy ktoś z Was korzystał z tej formy wymiany?? czy musze się do kogoś w polsce w tej sprawie odzywać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjan1948 Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 Moja A100 też się łapie - przeczytałem w necie kilka dni temu, odpaliłem stronkę toshiby, wypełniłem formularz i czekam... właśnie czy ktoś z Was korzystał z tej formy wymiany?? czy musze się do kogoś w polsce w tej sprawie odzywać?? Podaj link do tej strony gdzie jest ten formularz. Z tego co ja wywnioskowałem to chodzi o akumulatory dodawane w miesiącu Marcu , Kwietniu i Maju. Nie wspominając, że chodzi tu rownież o numerację. Jeżeli znasz dobrze angielski zrob wykładnię tego komunikatu przyda się innym. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3loader Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 (edytowane) Podaj link do tej strony gdzie jest ten formularz. Z tego co ja wywnioskowałem to chodzi o akumulatory dodawane w miesiącu Marcu , Kwietniu i Maju. Nie wspominając, że chodzi tu rownież o numerację. Jeżeli znasz dobrze angielski zrob wykładnię tego komunikatu przyda się innym. :D Spoko robi się: http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/su...sp?soid=1482876 Najważniejsze info z tej stronki: Intro: Problem - bateria przestaje działać - w pewnym momencie przestaje przyjmować ładowanie i nie dostarcza prądu do lapka. Baterie nie przegrzewają się i nie stanową żadnego zagrożenia dla kompa. Baterie sprzedawane osobno jako akcesoria po 1 czerwcu 06r nie mają w/w wad. problem dotyczy tylko i wyłącznie: Satellite A100/A105 Tecra A6 Satellite M50/M55 Tecra A7 Satellite M100/M105 I niektórych dokupionych osobno baterii: PA3399U-2BRS PA3400U-1BRS PA3465U-1BRS Sprawdzenie serii: Należy skorzystać z linka BatteryCheck - ściągacie progsik, rozpakowujecie, progs się odpala i wykonuje test... Jeżeli progs wykryje wadliwą baterie wyświetli komunikat o takiej treści: "The battery in your computer appears to be affected Would you like to submit a replacement request using Toshiba's secure web-based system now?" "Bateria w twoim kompie wydaje się być wadliwa Czy chcesz zamieścić zgłoszenie wymiany używając zabezpieczonego systemu Toshiby?" Klikacie na Tak, wypełniacie formularz (niestety nie moge go już drugi raz wyświetlić) Ostatecznie dostajecie linka do stronki na której znajduje się obecny status wymiany To wszystko chyba:) Nie wiem co wyświetla utility check w przypadku nie wykrycia wadliwej baterii - pewnie coś w stylu Battery apperas to be valid / OK Jakby co piszcie postaram się pomóc:) Edytowane 25 Września 2006 przez 3loader Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3loader Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2006 (edytowane) Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem działania serwisu Toshiby. Dostałem nową baterię (po uprzednim zarejestrowaniu uszkodzonej na toshiba.de czytajcie wyżej) w ciągu 3 dni (!!!!!!!)przyjechała do mnie nowiutka bateria UPS'em z niemiec:) !! Dostałem pudełko z baterią, instrukcję instalacji a w środku jeszcze jedną torbę UPS'a - aby zwrócić w niej wadliwą baterię. I tutaj aż mnie korci żeby im nie odsyłać - w instrukcji jest napisane, żebym wysłał w celu prawidłowej utylizacji baterii przez Toshibe, z tym, że moja "wadliwa" obecnie nie wykazuje żadnych objaw uszkodzenia, być może wyjdą później ale do tego czasu chętnie korzystałbym z obydwu :) :) :) Co o tym sądzicie?? Odsyłał ktoś z Was uszkodzoną baterię do Toshiby?? Edytowane 28 Września 2006 przez 3loader Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxxxio Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2006 Ja odsylalem do FSC... Zawsze mozesz nie odeslac,ale czy to nie bedzie kradziez ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3loader Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2006 No więc właśnie zastanawiam się nad tym - gdyż oni w Toshibie chcą tą baterię zutylizować... a mi biednemu studentowi może elegancko służyć pomocą na nudnych 3h wykładach...:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxxxio Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2006 Biednego studenta nie stac na notebooka. Jesli jestes uczciwy to zwrocisz jesli nie to poprostu ukradniesz,twoja sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeQuila SunRise Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2006 Moze sie okazac ze tak łatwo ten numer nie przejdzie, bo na przyklad musza sie rozliczac z utylizowanych baterii. Wtedy moga nie odpuscic. Cos jak z akumulatorami do auta. Ale twoja wola, mozesz tez ta stara zaniesc na jakas gielde albo allegro jako "nowka sztuka, nie uzywana". Twoja wola.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxxxio Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2006 To WYMIANA baterii a nie rozdawanie nowych. Nie chcialbym krakac ale najlatwiejszym sposobem karty za taka kradzierz byloby nieuznanie gwarancji... Ewentualnie sama cie ukarze jesli wybuchnie albo cus... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3loader Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2006 (edytowane) Hehe spoko to tylko rozważania teoretyczne... a biednego studenta stać na lapka jeśli pracuje:) Po prostu szkoda mi było najwyraźniej sprawnej baterii, tym bardziej że ma dziadowską pojemność i pojedyncza starcza tylko na ok 2h pracy, mocniejsze mają bandyckie ceny w polsce, a zamienniki są praktycznie niedostępne:( Edytowane 28 Września 2006 przez 3loader Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seboxxl Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2006 To WYMIANA baterii a nie rozdawanie nowych. Nie chcialbym krakac ale najlatwiejszym sposobem karty za taka kradzierz byloby nieuznanie gwarancji... Ewentualnie sama cie ukarze jesli wybuchnie albo cus... cytat z mejla od Toshiby: "Wazna Uwaga: Baterie Firmy Toshiba Firma Toshiba wykryła potencjalny problem dotyczący ładowania lub rozładowywania niektórych zestawów baterii firmy Toshiba. Zestawy baterii, których dotyczy problem były sprzedawane jako akcesoria („Opcjonalne zestawy baterii”) lub zostały dostarczone z komputerami przenośnymi wyprodukowanymi między marcem a majem 2006 roku. Nie istnieją potencjalne problemy dotyczące bezpieczeństwa użytkownika lub baterii." więc nie wybuchnie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2006 Może i nie wybuchnie, ale jakby na to nie patrzeć jest to złodziejstwo. A nawet użyłbym bardziej dosadnego określenia, bo jak nazwać kogoś kto okrada osobę która mu pomaga? I jak tu się dziwić europejczykom jak mówią, że Polacy to złodzieje? Oj pracujemy na swoją markę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3loader Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2006 (edytowane) Hola hola kogoś tutaj poniosło... i to w każdym kierunku! Po pierwsze toshiba mi nie pomaga - spełnia wobec mnie zobowiązanie - zwane umową gwarancyjną i wymiana wadliwego sprzętu jest ich obowiązkiem, nie licząc już tego, że z powodu błędów tych baterii narażają klienta na utratę danych a nie muszę chyba mówić jak na rynku biznesowym (będącegym chyba głównym rynkiem zbytu sprzętu mobilneg) ważne są dane... Przez niedopatrzenie podwykonawcy jakim jest Sony, Toshiba traci wiarygodność producenta dostarczającego niezawodne systemy mobilne, wymieniając wadliwe baterie stara się odbudować reputacje ALE NIE POMAGA MI! Co do złodziejstwa też Cię poniosło - podkreślę zwrot "KUSI MNIE" którego użyłem kilka postów wyżej a nie "mam zamiar!!" Poza tym Toshiba napisała wyraźnie, że prosi o zwrot wadliwych baterii w celu ich utylizacji, czyli idą na przemiał więc było mi żal takiej opcji i stąd kuszenie... Koniec kropka nikt nic nie ukradł i nikt nikomu nie pomagał. I już na koniec: Złodziejstwem są bandyckie ceny na laptopy i akcesoria do nich, producenci nadal traktują nasz kraj jak państwo trzeciego świata i nawet głupie instrukcje w języku polskim są rzadkością... wątek długi jak rzeka ja zakończe w tym momencie coby OT nie robić <- Do przemyślenia dla Excray Edytowane 28 Września 2006 przez 3loader Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2006 Laptop to nie chleb - nie jest niezbędny. Jeśli kogoś nie stać to nie powinien kupować, a co do baterii, to mogliby na przykład najpierw zażądać zwrotu starej a później dopiero wydać nową tak jak właśnie robi Dell, a jednak postanowili pójść na rękę klientom i najpierw wydają nową a dopiero później oczekują na zwrot starej baterii. BTW to dobrze, że to są tylko rozważania teoretyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjan1948 Opublikowano 29 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2006 Jeszcze raz wracam do tematu: 1. Pobrać program testujący na stronie: http://support.toshiba-tro.de/kb0/TSB6801J10007R01.htm 2. Uruchomić go i wypadku wadliwej baterii komunikat brzmi jak kolega 3loader napisał w poscie wyżej. Przy baterii prawidłowej komunikat brzmi: Your system does not contain a Battery subject to the Program. You do not need to do anything further. Czyli skrotowo-bez wad nie podlega wymianie. Moja z Lutego nie podlega wymianie. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3loader Opublikowano 29 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2006 (edytowane) Laptop to nie chleb - nie jest niezbędny. Jeśli kogoś nie stać to nie powinien kupować, a co do baterii, to mogliby na przykład najpierw zażądać zwrotu starej a później dopiero wydać nową tak jak właśnie robi Dell, a jednak postanowili pójść na rękę klientom i najpierw wydają nową a dopiero później oczekują na zwrot starej baterii. BTW to dobrze, że to są tylko rozważania teoretyczne. Myślę, że Twoja opinia idealnie odzwierciedla zamierzenia producentów laptopów, a raczej ich importerów na rynki wschodnioeuropejskie - sprzedając lapka wartego 3000zł za 5000zł robią z niego produkt luksusowy, jak się do tego doda różnicę między średnimi zarobkami (przykładowo) w Polsce a USA, wychodzi Ci tak ogromna różnica, że można dojść do wniosku, że laptop ogólnie jako produkt jest praktycznie niedostępny przecięnemu użytkownikowi i... jest to twierdzenie prawdziwe ale tylko w państwach takich jak Polska. NIE DAJMY SIĘ ZASZUFLADKOWAĆ, bo jak do tego dojdzie zawsze będziemy mieli instrukcje po angielsku, najdroższy sprzęt komputerowy, najdroższy internet, telefony itd. itd. Gdybym żył w Stanach zastanawiałbym się czy bardziej przyda mi się lapek czy stacjonarny PC (a może obydwa), niestety w Polsce musze pamiętać, że w cenie średniej klasy lapka dostanę bardzo dobrej klasy PC i to niestety bardzo boli... boli też ubogie wyposażenie laptopów na rynku polskim - przykładowo bliźniaczy do mojego model za granicą ma czytnik linii papilarnych, wielofunkcyjnego touchpada i wiele innych, w niższej cenie...:( I kto kogo okrada? Co do kolejności wymiany baterii sądzę, że Dell po prostu spieprzył sobie opinię, bo najpierw ukrywał problem, a potem skazał swoich użytkowników na kilka dni bez mobilności, co jest dla mnie paranoją i źle świadczy o tej firmie. Toshiba postąpiła prawidłowo w tej sytuacji i za to jej chwała :) Edytowane 29 Września 2006 przez 3loader Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2006 (edytowane) Po Dellu, Apple i Toshibie teraz jeszcze IBM/Lenovo: http://www.pc.ibm.com/europe/battery/recal...mp;pl&cc=pl Oj cos nie ma szczęścia SONY. Edytowane 29 Września 2006 przez Excray Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3loader Opublikowano 29 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2006 (edytowane) Hehe no to Sony nieźle $$ straci na tych bateriach... zobaczymy jak to się odbije na jakości kolejnych serii. Edytowane 29 Września 2006 przez 3loader Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBX Opublikowano 29 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2006 Pewnie chłopaki z Sony pojechali po kosztach i zamontowali wątpliwej jakości podzespoły/ogniwa w swoich bateriach i stąd te problemy. Mam nadzieję, że się trochę opamiętają z tym tnięciem kosztów za cenę jakości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...