bjabrzyk Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 a nie przegrzewa się??? daj mu obroty wentyla na maksa i zobacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andare Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Bzdury gadacie z tym, ze 320 jest skopane. Jakos w Lost Planet gram sobei na high w DX10 w 1280x960 i nie narzekam. Do tej rozdzialki wystarczy. Poza tym zawsze mozna przydzielic sobie w RT pamiec na karcie kosztem operacyjnej. Ustawiamy sobie 320mb i jest git :D Ktos moze powiedziec, ze pamieci vram sa szybsze. Owszem, ale w wypadku kiedy sie posiada 3gb ram to praktycznie nie utracimy na wydajnosci wiec mozemy wtedy sobei przydzielic nawet 1GB ram. W dodatku do rozdzialki 1280x1024 wersja 640 megowa niczym sie nie rozni od 320. Sa gry wyjatki jak CoH, ale to naprawde bardzo sporadyczne wyjatki. Sa gry, gdzie wersja 320 mb jest nawet szybsza do tej rozdzialki. Tak samo 3dmark. W 3dmarku wersja 320mb jest szybsza i to w kazdym tescie. Malo tego: wersja 320mb sie lepiej kreci. Jak to wytlumaczycie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prondek Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Dalem wentyla na 100% temp rdzenia w szytowym momencie wynosi 75c Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Mocniejszą kartę zawsze można kupić później, a tanią sprzedać. Na "budżetówkach" nie traci się tak szybko... Jeśli po ukazaniu się nowych, zapowiadanych sterowników karta będzie miała stabilną wydajność na poziomie adekwatnym do ceny to kupię. Będę przglądał fora i opinie jak nowe sterowniki wpłynęły na tę kartę :) Zapowiedzi producentów o zrobieniu czegoś w jakimś terminie to jedno, a praktyka odwlekania tych terminów to drugie :) Brat ma 8600 gts, chodzby moja miala sie palic to i tak ja wole! 6800 freezy 7800 przycinki 8800 spowolnienia 9xxx ????? Kupuj 8800 bo za ten czas w tytuly najnowsze na 8600 pograsz ale w 800x600... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mafia35 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 @Andare: To na ile masz podkręconą swoją grafę? :D A tak poza tym to już mi się nie chce wklejać po raz n-ty wykresów wydajności żeby cię przekonywać, że 640MB karta jest szybsza w 1280/1024. Różnica nie jest taka wielka jak w 1600/1200 ale jest. W 3DMarku06 również jest szybsza (http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/geforce8-roundup_19.html#sect0) i nie znalazłem żadnego porównania żeby sytuacja była odwrotna. Także może już zakończ ten temat "wyższości" 320MB, bo robi się to już nudne, śmieszne, żenujące, wałkowane od dawna (niepotrzebne skreślić). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andare Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) @Andare: To na ile masz podkręconą swoją grafę? :D A tak poza tym to już mi się nie chce wklejać po raz n-ty wykresów wydajności żeby cię przekonywać, że 640MB karta jest szybsza w 1280/1024. Różnica nie jest taka wielka jak w 1600/1200 ale jest. W 3DMarku06 również jest szybsza (http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/geforce8-roundup_19.html#sect0) i nie znalazłem żadnego porównania żeby sytuacja była odwrotna. Także może już zakończ ten temat "wyższości" 320MB, bo robi się to już nudne, śmieszne, żenujące, wałkowane od dawna (niepotrzebne skreślić). A Wy juz nie piszcie, ze jest taka wielka roznica bo w cale nie jest. Tam gdzie do rozdzialki 1280x1024 nie da sobie rady wersja 320mb tam nie da sobie rady tez 640 megowa, dopiero gtx.W 2003 przegrywasz o 400 pkt. w 2005 przegrywam ja ok 500, a a 2006 mam niecale 11K. Ile Ty masz w 2006 ? :> taktowanie 650/2K. Zaznacz przy tym, ze ja mam teraz 2.9 ghz a Ty 3.12 :P Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez Andare Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 A Wy juz nie piszcie, ze jest taka wielka roznica bo w cale nie jest. Tam gdzie do rozdzialki 1280x1024 nie da sobie rady wersja 320mb tam nie da sobie rady tez 640 megowa, dopiero gtx.W 2003 przegrywasz o 400 pkt. w 2005 przegrywam ja ok 500, a a 2006 mam niecale 11K. Ile Ty masz w 2006 ? :> taktowanie 650/2K. Zaznacz przy tym, ze ja mam teraz 2.9 ghz a Ty 3.12 :P Radze zapoznac sie z benchmarkiem w World in Conflict :mur: a potem pisać post :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 A Wy juz nie piszcie, ze jest taka wielka roznica bo w cale nie jest. Tam gdzuie do rozdzialki 1280x1024 nie da sobie rady wersja 320mb tam nie da sobie rady tez 640 megowa, dopiero gtx.W 2003 przegrywasz o 400 pkt. w 2005 przegrywam ja ok 500, a a 2006 mam niecale 11K. Ile Ty masz w 2006 ? :> taktowanie 650/2KCo do pamięci , i co z tego że sobie przydzielisz , nie porównuj pamięci karty do ramu , w grach gdzie są '' mocne '' textury 320 będzie kuleć nawet w 1024. Przykladem moze być WIC pod DX10 gdzie wielkośc textur miażdzy tą kartę i do tego z pamięcią 640 przy graniu CSAAx16 spadek wydajnośći co do AAx4 jest znikomy na 320 porażka.DX10 ma to do siebie że wielkości textur są znacznie mniejsze a CSAAx16 działa świetnie ale podstawa to pamięc na grafie. Dlatego dla G80 te 640 to podstawa dla nowych gier i tyle to fakty i śmiać mi się chce jak ktoś pisze takie teksty że do 1280 styknie 320.... paranoja ....w chwili obecnej standard dla nowych gier to 512 i żadne stery ani myki tego nie zmienią.... za rok standardem będzie 1G aby zapewnić płynnosć ... takie są fakty... Co do LP to ma on tyle z DX10 .. co ... nie mówiąc już o CoH ... w LP z Dx10 nowych efektów będzie dodany Fur ale dopiero w patchu.Fakt gra wygląda na DX10 trochę lepiej ale to dalej nie to , zobaczysz na ile Ci styknie 320 jak odpalisz deszcz czy dym generowany w DX10 w nowych tytułach.dlatego proszę nie wprowadzaj ludzi w błąd ...co do marków to nie będę się wypowiadał , nie byly one pisane pod G80 , poczekaj jak wyjdzie nowy pod koniec roku i zobaczysz napis że minimum to 512 pamięci na grafie. Myślę że różnice będzie pięknie widać w momencie ukazania się Crysis i WIC . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) Konio68 jedna mala sugestia. W WIC bylo aa i af na maxa. Jak ktos da sobie aax2 i afx4 to sie nic chyba nie stanie? Zreszta w ta gre ludzie na 8600gt graja, wiec mi sie smiac chce jak jednie mowia ze 320 starczy,a drudzi mowia jak 320 bardzo dlawi i kuleje ta karta z tym... JAK SIE NIE MA CO SIE LUBI TO SIE LUBI CO SIE MA. I tyle! Ktos na 640 zagra a ktos na 320 nie? BYZDYDURAAAAA wylacze jedna dwie zeczy i tyle. No chyba ze ktos uwaza ze ta karta to demon...to polecam odpalic dirta ktory gtx dlawic potrafi. Zreszta wole wlaczyc gre i cieszyc sie odpowiadajaca mi plynnoscia na odpowiadajacych MI detalach i tyle. A wy tu widze wolicie sie wyklucac. 320<640<gtx i tyle nic tego nie zmieni. Jak ktos ma niech doplaca do 640! Jak ktos nie ma, jego sprawa ale nie wypisujcie ze bedzie placz i zgrzytanie zebow, bo w tym momencie to wyglada tak jakby gra sie na 320 miala nie odpalic...wrrrrr Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surekot Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) Kłócicie się o różnice w wydajności 320 a 640 i o standard pojemności pamięci dla kart. w chwili obecnej standard dla nowych gier to 512 i żadne stery ani myki tego nie zmienią. Jednak w problemie ze spadkiem wydajności 8800GTS 320 nie chodzi o małą ilość pamięci tylko o źle działąjącą pamięć, dlatego nowy sterownik (lub patch) zapowiadany przez nvidię może będzie omijał ten problem i poprawi wydajność tych kart w niektórych grach... Może w tych grach w których 8800GTS tak słabo wypada odrazu daje o sobie znać ten problem? Przyznam że nie wiem dokładnie o co chodzi... (Problem z uwalnianiem miejsca w pamięci karty?) Może w tych grach już na starcie pamięć się zapycha i nie zostaje zwolniona dla kolejnych danych? Jeszcze raz zastrzegam że nie znam dokładnie problemu i to jest tylko gdybanie. Nie wierzę w termin wydania odpowiedniej łaty i w jej 100% skuteczność. Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez surekot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) Konio68 jedna mala sugestia. W WIC bylo aa i af na maxa. Jak ktos da sobie aax2 i afx4 to sie nic chyba nie stanie? Zreszta w ta gre ludzie na 8600gt graja, wiec mi sie smiac chce jak jednie mowia ze 320 starczy,a drudzi mowia jak 320 bardzo dlawi i kuleje ta karta z tym... JAK SIE NIE MA CO SIE LUBI TO SIE LUBI CO SIE MA. I tyle! Ktos na 640 zagra a ktos na 320 nie? BYZDYDURAAAAA wylacze jedna dwie zeczy i tyle. No chyba ze ktos uwaza ze ta karta to demon...to polecam odpalic dirta ktory gtx dlawic potrafi. Zreszta wole wlaczyc gre i cieszyc sie odpowiadajaca mi plynnoscia na odpowiadajacych MI detalach i tyle. A wy tu widze wolicie sie wyklucac. 320<640<gtx i tyle nic tego nie zmieni. Jak ktos ma niech doplaca do 640! Jak ktos nie ma, jego sprawa ale nie wypisujcie ze bedzie placz i zgrzytanie zebow, bo w tym momencie to wyglada tak jakby gra sie na 320 miala nie odpalic...wrrrrr Dałem tylko przykład z AA , głównie chodzi o detale ( nie cienie , bo te i GTxa potrafią zabić ) , i wcale nie uważam że 640 to demon czy GTx. GTX to się nadaje do grania w 1280 , no chyba że damy SLi.Poprostu gry są bardziej wymagające niż wydajność karty ot cały problem , ale uważam również że mając na dopłatę lepszym rozwiązaniem będzie 640 . jest to logiczne.Nigdy nie pisałem że na 320 nie da się grać , poprostu na 640 jest to płynniejsze i bardziej przyszłościowe. A największym argumentem jest to że takie 640 opchniesz szybciej za rok niz 320 ... taka jest prawda i nic tego nie zmieni. Oczywiście mowa o DX9 , bo DX10 to w dalszym ciągu zagadka i pierwsze wyniki poznamy na jesieni jak wyjdzie więcej gier.Aczkolwiec na przykładzie WIC w DX10 max delal widać już różnicę. Oczywiście że na 8600 też pójdzie , ale wydając około 1k za grafę lepiej grać na max detalach niz je kroić. Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez konio68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurczak80 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) Czy masz kasę czy nie masz na pewno warto dopłacić 200zł róźnicy choćby nawet spod ziemi miał ktoś wyciągnąć.Wiem że niektórzy nie pracują tylko dostają kieszonkowe od rodziców na pewno jest im trudno.Ja zmieniłem gigabyta 320 mb na 640 tylko dlatego że trafiła sie okazja sprzedać bez straty,dołożyłem 200zł i karta będzie jutro,w innej sytuacji zostałbym na 320.Zobaczę czy też w Stalkerze są spadki fps i czy lepiej się kręci. Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez kurczak80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blackwhite Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) Jak na razie nie ma gry , która nie poszła by w rozdziałce 1280/1024 przy max detalach na GTS 320MB.Trzeba pamiętać,że grafa to jednak nie wszystko i liczy się proc oraz ilość RAM. Dodam,że po zmianie na GTX w Staklerze i tak zdarzają się sekundowe doczytywania i niestety do gry na max trzeba mieć 4 GB RAM. Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez Blackwhite Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 hmm...może i pójdzie na max,ale "dzisiejsze" gry mają już ustawienia ULTRA,przy których ta karta ma problemy z płynnością niestety :( Sam gram na panoramie 1440x900,czyli pare ( tysięcy) mnie punkcików do policzenia i musze cię zmartwić,że jest kilka gier które nie pójdą na maxa nawet po OC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prondek Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Czy istnieje mozliwosc ze karta obniza taktowanie rdzenia np z powodu zbyt wysokiej temperatury(dochodzi u mnie do 75 stopni gdy ustawie taktowanie 648) a riva tuner nie pokazuje tego na wykresie w monitoringu?) Bo nie wiem co moze powodowac te spadki wydajnosci przy zmianie taktu z 621 na 648) :huh: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Czy istnieje mozliwosc ze karta obniza taktowanie rdzenia np z powodu zbyt wysokiej temperatury(dochodzi u mnie do 75 stopni gdy ustawie taktowanie 648) a riva tuner nie pokazuje tego na wykresie w monitoringu?) Bo nie wiem co moze powodowac te spadki wydajnosci przy zmianie taktu z 621 na 648) :huh: Nie ..... tak jest z GPu że jak przetaktujesz wydajnośc spada , mimo że grafa się nie wysypuje i wcale nie musi to być spowodowane za wysoką temp.GPU spokojnie znosi 90C przy standardowych taktach , często aby uzyskać lepsze oc trzeba zapewnić jej 60-65 max.Dlatego proponuję Ci zostawić te 621 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prondek Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Dzieki za wyjasnienie chciałem z nia po dobroci ale chyba trzeba bedzie ja zwodowac :lol: ps szkoda ze pamieci 1.2ns mi sie trafiły :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dem Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) ForceWare 162.50 WHQL Vista 32-bit ForceWare 162.50 WHQL Vista 64-bit ForceWare 162.50 WHQL XP 32-bit ForceWare 162.50 WHQL XP 64-bit NVIDIA released a new driver, intended for the Quadro series, yet the drivers offer full GeForce 6, 7 and series 8 support. * WHQL Certified driver * Improved performance on workstation applications. * Microsoft® DirectX® 9.0c and OpenGL® 2.1 support. * Quadro, Quadro Plex and G-Sync product series support * New version 1.5 of the NVIDIA Control Panel * V-Sync Control through the NVIDIA Control Panel is now supported for DirectX application * Numerous workstation application compatibility fixes. Please read the release notes for more information on product support, feature limitations, driver fixes and known compatibility issues. Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez dem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Technorocker Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) Konio: Nie ..... tak jest z GPu że jak przetaktujesz wydajnośc spada , mimo że grafa się nie wysypuje i wcale nie musi to być spowodowane za wysoką temp.GPU spokojnie znosi 90C przy standardowych taktach , często aby uzyskać lepsze oc trzeba zapewnić jej 60-65 max.Dlatego proponuję Ci zostawić te 621 ... Ja mam GF 640 ACS3 KO podreconego na 680 rdz. i ram na 1000, w ntune jest pokazane deafaultowe taktowanie rdzenia czyli 580 bo to KO ale pamięci sa na 999. Ale jak juz wchodze do gry to taktowanie rdzenia przeskakuje na 680 (temp max mam 73 C podczas grania w upały i zero spadków wydajnosci) no i znowu jak wychodze z gry to rdzen spada z 680 na 580. Ale taki bajer mam dopiero jak zainstalowałem nowa rive i nowe ntune. Ma ktos z Was cos takiego jak ja ??? To jest tak samo jak z prockami, oszczędzanie energii i ciepła. Pozdrawiam Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez Dj Technorocker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 lol Po prostu karta jak większość ma fabryczne profile 2D i 3D dla których osobno są ustawione takty (i słusznie,bo po kiego grzyba np:700 na gpu i 2Ghz na vram przy przeglądaniu neta etc...)U mnie na bfg 8800gts320 taktowania fabryczne są identyczne w 2d i 3d. Za to dziwną rzeczą troche sie wydaje,że to rozgraniczenie działa tylko dla GPU,a zmieniając takty VRAM czy to w zakładce 2d czy 3d zmieniają się one w obu trybach. Ogólnie działa to już przynajmniej od serii 6 gf i nie trzeba do tego najnowszej rivy etc. pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Normalne ,w 2D przeskakuje na standard a w 3D wskakuje na OC .. ale tyczy to się tylko GPU pamięci zawsze masz na tyle ile ustawisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Technorocker Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) To ciekawe jak miałem poprzednią wersje ntune , rivy i biosu do płyty głównej nf680i to miałem cały czas ustawienia oc nawet po wyjsciu z gry. Moze to nowy bios do mb albo nowe drivery. hmmm Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez Dj Technorocker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 To ciekawe jak miałem poprzednią wersje ntune , rivy i biosu do płyty głównej nf680i to miałem cały czas ustawienia oc nawet po wyjsciu z gry. Moze to nowy bios do mb albo nowe drivery. hmmmHmm .. może ustawiłeś w 2D wyższe takty .... np w RT jak i innych masz kręcenie w 2D i 3D oddzielnie i w obu trybach mozesz sobie zmieniać .... ta funkcja działa już od serii 6 na 100% .. musiałeś w 2D zmieniać. Opcja 2D/3D działa tylko dla GPu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster666 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 (edytowane) nie wiem czy w dobrym miejscu piszę. mam 8800 gts 640 MB i w gta sa jak wlecę w chmury to mi tnie, ustawienia na maxa co się tylko dało, procek to c2d e6750 i 2 GB ramu, na takim sprzęcie taka gra nie powinna przycinać...chyba //win xp pro z SP2, stery najnowsze, rozdziałka to 1680x1050 reszte ustawień na maxa, po mieście jak jeżdżę to jest ok, tylko w chmury jak wlecę to tnie i w lesie delikatnie, dziwi mnie to bo gra stara a komp kiepski nie jest, a w far cry wszystko na maxa co sie da i chodzi suuper płynnie Edytowane 10 Sierpnia 2007 przez napster666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 nie wiem czy w dobrym miejscu piszę. mam 8800 gts 640 MB i w gta sa jak wlecę w chmury to mi tnie, ustawienia na maxa co się tylko dało, procek to c2d e6750 i 2 GB ramu, na takim sprzęcie taka gra nie powinna przycinać...chybauzupełnij opis , jaka rozdziałka , jakie stery , jaki system ? bo bez tego nikt Ci nic nie podpowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 DirectX 10.1 - niekompatybilny z obecnymi kartami DX10? http://www.purepc.pl/node/1459 :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 DirectX 10.1 - niekompatybilny z obecnymi kartami DX10? http://www.purepc.pl/node/1459 :lol:Przecierz to było wiadomo juz dawno , Do tego czy odpalisz grę na 10.0 czy 10.1 róznicy nie uwidzisz :) a zanim Dx10.x bedzie już mocno zadomowiony to i tak grafę zmienisz. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 DirectX 10.1 - niekompatybilny z obecnymi kartami DX10? http://www.purepc.pl/node/1459 :lol:To mnie dobiło, nie tresc newsa a KOMENTARZE POD NIM! Normalnie gorzej niż dzieci, jednak zawiść to ludzka rzecz.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horac Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Napster666 To juz problem z GTA SA. Wlasnie zaczalem grac w nia od nowa i tez nie jestem zadowolony z tego jak chodzi, a mam GTX'a. Po prostu silnik gry jest skopany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 (edytowane) Napster666 To juz problem z GTA SA. Wlasnie zaczalem grac w nia od nowa i tez nie jestem zadowolony z tego jak chodzi, a mam GTX'a. Po prostu silnik gry jest skopany... Prędzej sterowniki nie dostosowane do starych gier. Edytowane 10 Sierpnia 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...