Jump to content
-=virus=-

Cichy, Wydajny Dysk Twardy 250gb.

Recommended Posts

Przymierzam się do kupna dysku twardego o pojemności 250GB, co do dysku to zależy mi na cichej jego pracy ale również jak i chyba każdemu na szybkości.

Zastanawiam się nad: Seagate 250 GB Barracuda 7200.10 (16MB, ATA/100, zapis prostopadły)

Dysk ma być na IDE.

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Pozdrawiam!

Edited by -=virus=-

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja sie podczepie :)

szukam dysku ktory ma okolo 120 - 160 gb ( z mojego obecnego 80gb wykorzystuje... mhm.. okolo 20 ;)) poniewazmoj seagate juz rzezi ... ;)

 

dysk ma byc na sata :)

max ile moge wydac to 250zl/300zl.

Edited by xacti

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za odp :)

 

tylko, ze ja mam sata a nie sata 2 ;) no chyba ze to sie nie rozni :)

 

/aha i czytalem ze seagate wprowadzil jakies cienkie i ciche dyski :) moze jego? ;)

ja kupowalem ostatnio wlasnie Seagate 160GB 7200.9, 8MB, SATA II (model costam ...11AS, nie 12AS) i tak...

jest cienki, jest cichy, jest szybki i masz zworke do przestawienia trybu pracy sata1/sata2.

 

porownujac sama glosnosc do samsunga 0812N (80gb, ata, 8mb cache) to powiedzialbym nawet, ze seagate jest cichszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha :)

a teraz najwazniejsze . czy odczuje poprawie wydajnosci w windzie?

mma teraz seagate 80gb na ata 2mb cache . 512 ddr i procka axp2000+@non-oc ;) moj dysk cos mocno muli i rzezi co jak mi sie wydaje jest spowodowane praca na za wysokiej szynie pci/agp ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również polecę seagate ale 7200.10, zapis prostopadły i te inne szmery bajery ;] Różnice poczujesz.

Edited by Grzechu_1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale czy czasem seria 7200.10 nie zaczyna sie dopiero od 250gb?

Dokładnie to od 200 (allegro), ale nie jestem pewien czy nie widziałem gdzieś 160 :? Ogólnie dobrze wyjdziesz jeżeli weźmiesz seagate.

 

EDIT: Za długiego posta widziałem ;] pluszek ;]

Edited by Grzechu_1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.