bryken Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2006 No to sprawa wyglada tak ze kupilem mobo ASusa k8n z 1,5roczna gwarancja w proline na alledrogo oczywiscie auckcja super http://allegro.pl/item136740479_asus_k8n_n...o_uzywana_.html cena troche inna niz na allegro ale to ta aukcja i powiedzcie mi bo kolo mowi ze nie potrzebuje pudelka do tej mobo aby mi ewentualnie w proline gware uznali czy to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2006 To raczej zasada- w ramach gwarancji każdy uszkodzony sprzęt należy dostarczyć w oryginalnym opakowaniu z całą pozostałą zawartością (w przypadku mobo- kabelki, zaślepki, płyty, książki, itp.). Wprawdzie są wyjątki od zasad- ale lepiej żeby był cały komplet- w razie czego nie będą mieli do czego się przyczepić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 3 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2006 Może w samym Proline się spytaj, bo każdy sklep inaczej sprawę traktuje, a też co innego jak sie u nich osobiście kupowało, a co innego od kogoś kto u nich kupował... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 3 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2006 Spytaj w Proline, a nie na forum. Bo część sklepów ma taką zasadę, że jeśli oddasz bez oryginalnego pudełka lub bez pełnego kompletu, to możesz liczyć jedynie na naprawę uszkodzonego sprzętu, a nie na wymianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2006 ze strony proline http://www.proline.pl/index.php?id=servgwar sprzęt należy dostarczyć kompletny w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem (karton, formy styropianowe, dyski twarde w metalizowanej folii antyelektrostatycznej), ciezko poszukac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZi Opublikowano 4 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2006 to i tak od proline nie zalezy tylko od serwisów firmowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 5 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2006 (edytowane) to i tak od proline nie zalezy tylko od serwisów firmowych Wlasnie. Tam placa , maja sprzet do naprawy. Edytowane 25 Czerwca 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZi Opublikowano 5 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2006 ogolnie proline kaze przynosic do kazdej marki pudelka etc bo pewnie nie chce im sie wypisywac do ktorych marek co trzeba przyniesc - tak im wygodniej co do ich wałów serwisowych to prawda ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryken Opublikowano 5 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2006 rozmawialem panem z serwisu proline i powiedzial ze nie potrzebuje pudelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 5 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2006 A mnie się kiedyś w sklepie przyczepili w sklepie że pudełko było poszarpane ale na szczęście poszedłem do drugiego pracownika w sprawie reklamacji i ten przyjął a tamten buc się rzucał że pudełko jest poszarpane lekko z dołu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...