ptys Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2007 (edytowane) A więc właśnie wyszła najnowsza część wspaniałej, taktyczno-symulacyjnej gry, w realiach 2 wojny światowej. Jutro idę do sklepu zakupić i zdam relację z gry, dzisiaj na podgrzanie atmosfery daję linka gdzie można trochę poczytać i popatrzeć. http://www.gry-online.pl/s016.asp?ID=7871 Edytowane 13 Marca 2007 przez ptys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2007 Na gry-online.pl jest napisane - Świat: 22 marca 2007 . :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2007 Gdyby wyszła to bym nie siedział na forum teraz. A siedzę, więc... :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perun Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Już wyszła!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 21 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2007 (edytowane) Grał w to ktoś? Jak wrażenia? Podobno kampania miała być o wiele bardziej dynamiczna niż w trzeciej części. Tak przynajmniej zapewniali twórcy. EDIT: a tak na marginesie to ja widze na pcgames.de że gra wychodzi dopiero jutro :o Edytowane 21 Marca 2007 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 21 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2007 od strony technicznej jest tragicznie - nadal ograniczenie 1024x768 i mimo wiekszej rozd. mamy przeskalowanie, efektem sa oblesne, gigantyczne schody oraz znikanie bardziej szczegolowych/delikatnych obiektow, np relingi. fsaa oczywisie nie mozna wlaczyc :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 21 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2007 od strony technicznej jest tragicznie - nadal ograniczenie 1024x768 i mimo wiekszej rozd. mamy przeskalowanie, efektem sa oblesne, gigantyczne schody oraz znikanie bardziej szczegolowych/delikatnych obiektow, np relingi. fsaa oczywisie nie mozna wlaczyc :mur:Hmmm w SH3 można było dać większą rozdziałke za pomocą małego tricku. Ale nie ważne, nie tylko grafa sie liczy. Bardziej zależałoby mi na ciekawszej kampanii, żywszej komunikacji radiowej itp itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 co do rozdzielczosci ... wystarczy zmienic w opcjach i zrestartowac gre co do samej grafiki ... nic specjalnego co do grywalnosco ... to juz nie uboty :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Co do kampanii to nie wiem jeszcze nie zacząłem, na razie pobawiłem się w Quick Mission. Okręty podwodne tym razem marki Hamerykańskiej czyli pływamy i rozwalamy Japończyków. Grafika nie przesadzajmy w stosunku do SH3 zaszły całkiem pozytywne zmiany, po pierwsze na pięknych wodach Pacyfiku widać przez wodę płytko zanurzony okręt, refleksy na wodzie przy zachodzącym czy wschodzącym słońcu też robią niezłe wrażenie, podwodą też zaszły zmiany na lepsze, ale to sami stwierdzicie, w końcu (co chyba jest ważne jak dla mnie) pojawiły się wyrwy, dziury (jak zwał tak zwał) w okrętach trafionych torpedą. Tak więc co do grafiki to jak dla mnie jest całkiem dobra powiedziałbym, że jak na symulator, bardzo dobra. Hamerykańska technologia z tamtego okresu to nie niemiecka, więc okręty jakie są takie są, za wielkiego wyboru nie ma, podobnie z torpedami, no ale być nie może bo nie ma i nie było w tamtym okresie nic szczególnego. W dalszej części wkurzających rzeczy to panel konfiguracyjny (nie wiem jak to się zwie, tam gdzie podczas rejsu można sprawdzać stan torped, ludzi, i uszkodzeń) przyznam się, że jak dla mnie jest on mniej czytelny niż w SH3. Edytowane 22 Marca 2007 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 co do rozdzielczosci ... wystarczy zmienic w opcjach i zrestartowac greale efektem jest przeskalowane 1024x768, wyglada to imho paskudnie. nie wiem dlaczego maja takie problemy z tym engine. w sh3 dalo sie mimo na sztywno ustwionej rozd. wymusic rendering w wysokiej, a tutaj zrobili cos takiego. i jeszcze ten brak fsaa. ale woda i chmurki sa pikne :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 U mnie na lapku kompletnie nie dało się grać; nie dość że framerate ~10fps na otwartym morzu (w kabinie w miare płynnie) to na dodatek ciągle coś doczytywało - tak jakby gra cierpiała na brak ramu. Tragedia... Grafika mogłaby być lepsza. I język polski by się stanowczo tu przydał ;o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Wreszcie powrót do korzeni i pierwszego SH :). Jak dla mnie bomba. Jak jednak wspomniał Sulaco - to przeskalowanie rozdzielczości jest tragiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Gra co się dopiero ukazała, a już mamy pierwszego patch-a o całkiem niezłej wadze 116.51 MB, lista zmian całkiem obszerna. Linka do patch-a jak zawsze podaje do fileshack-a CLICK I pełna lista zmian: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « NEW FEATURES New in game voices. New stern and bow wave effects. Added End Game movies - available only for campaign end of war. Option to change the interface using Miles instead of KM. Night filters for interface. Added torpedo planes in the game. Added, medals, calendar, New papers, Hall Of fame and End campaign screens in Career Mode. Added a "death camera" Added the S-42 class to the game, GAMEPLAY CHANGES Patrol date is adapted to flotilla transfer date. Tuning in efficicency mechanics. Sensors tuning. Tuning in submarine structure. Added new orders in HUD. Improvements to subsystem, crew and torpedo management screens. Improved interface for rescue survivors interface. Added tooltips on interface. Added new Historical battles during campaign. Added more Harbor traffic. Added more "life" in frendly harbors. Added more special units to enemy harbors and locations. Added more abjectives in campaign. Improved AI for merchant. Corrected plane rosters for Japanese airbases and aircraft carriers. Made the Radar Station inaccessible when the Surface Search Radar is not present onboard. BUG FIXES Menus tuning Removed the AI bugs from the game. End of War bug fixed. Removed bugs regarding save/load/replay. Removed Multiplayer connections bugs. Fixed randomly crashes during the game play, save and load. Widzę, że zainteresowanie tematem jest dość spore B-) , ale do rzeczy pojawił się kolejny patch oznaczony numerkiem 1.2, lista zmian poniżej, a link do patcha TUTAJ » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « NEW FEATURES 1. Modified the game rendering to accept FSAA and fixed high resolution rendering. 2. Added "Volumetric Fog" as a stand alone option, no longer member of the "Environmental Effects". 3. Added a new sound volume option, "Radio Volume", that controls the Radio and Gramophone volume. GAMEPLAY CHANGES 1. Tuned the submarines efficiency mechanics 2. Fixed the damage model for the Kinposan Maru/Medium Modern Split Superstructure Freighter 3. Tuned the malfunction rates for torpedoes. Mk 10 Torpedoes will be more reliable now, as per historical data. Go Sugar boats! 4. Improved the Periscope/TBT torpedo status panel by making only the currently loading tube blink, instead of all that are in the queue 5. Tuned the submarines damage model 6. Added a new tuning option for the radio news/music volume ratio BUG FIXES 1. Fixed a sound volume issue where some sound volumes were ignored in the game. 2. Removed crashes in replay and multiplayer. 3. Fixed a bug where refit in friendly harbors would not refit the cannon ammunition. 4. The "Maintain Current Depth" command (letter 'A') crash was fixed. 5. Position Keeper for negative bearings fix. 6. Fixed a bug where explosions were played in the scene after a load or a replay even if the explosion took place a long time ago. 7. Fixed the 'invisible monolith' that, if looking at it, will greatly reduce FPS. 8. Fixed a bug where the difficulty settings of the game were ignored in multiplayer. The game now starts with the selected settings from the session page. 9. Fixed a bug where, sometimes, if pressing the Stadimeter button the game would crash. 10. Fixed a bug where, when hovering over highlightable objects in 3d career room, the texture would disappear. 11. Fixed a bug where, when pressing SHIFT+F2 in any 2d page the game would crash. 12. Fixed the bug in adversarial where the Escort Commander could see your submarine on the navigation map even if the sub was underwater. 13. Fixed a bug where the name on the captain's watch appears to be "Stevens". Nah, just kidding :) 14. Fixed the SD Air Search radar so that it no longer detects ships. 15. Fixed the Torpedo drag model. Now high speed torpedoes will hit fine. Od siebie dodam jeszcze, że liczba fps w krytycznych momentach wzrosła o jakieś 20-25%. Edytowane 17 Kwietnia 2007 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Widzę, że zainteresowanie tematem jest dość spore B-) , ale do rzeczy pojawił się kolejny patch oznaczony numerkiem 1.2, lista zmian poniżeji nie mozna tego bylo dac w wersji 1.0 ? :mad: dobrze, ze w ogole sie zainteresowali problemem fsaa i hires :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 (edytowane) Widzę, że zainteresowanie tematem jest dość spore B-) , ale do rzeczy pojawił się kolejny patch oznaczony numerkiem 1.2Dla dzisiejszych ludzi ta gra jest za mało el0 zeby w nia grać :lol:. Tak to juz jest :|. Dla mnie SH zawsze był bardzo fajnym simem gdzie wszystko można sobie posutawiać (realizm). Mimo ze nie iteresuje sie tak łodziami ;p to w SH gra mi sie kapitalnie. Problem ze ta gra jest raczej dla wąskiego grona odbiorców co mi nie przeszkadza w zabawie :). Edytowane 18 Kwietnia 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 no to miliony subsimowców na całym świecie mogą wreszcie wsadzić klawisz "A" z powrotem w swoje klawiatury :) ciekawe czy ten patch, tak jak poprzedni, przy okazji psuje nowe rzeczy... ale - juz bez zlosliwosci - przyznam, że czekałem na tą łatkę i mam nadzieje, że wreszcie będę mógł bezstresowo pograć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobak Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Czy łatka naprawdę poprawia coś w związku z wydajnością? Bo na moim złomie niezbyt dało się w nowego Silent Huntera grać... Nie wiem czy to procek czy ilość pamięci głównie mu zawadza, ale mało to zależało od detali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Czy łatka naprawdę poprawia coś w związku z wydajnością? Bo na moim złomie niezbyt dało się w nowego Silent Huntera grać... Nie wiem czy to procek czy ilość pamięci głównie mu zawadza, ale mało to zależało od detali. W takim wypadku prawdopodobnie to wina procka. Chociaż zeby barton nie starczał na SH troche mnie dziwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 (edytowane) Czy łatka naprawdę poprawia coś w związku z wydajnością? Bo na moim złomie niezbyt dało się w nowego Silent Huntera grać... Nie wiem czy to procek czy ilość pamięci głównie mu zawadza, ale mało to zależało od detali. Nie wiem jak na twojej karcie, ale u mnie przyrost jest spory jak już pisałem rzędu 25% nareszcie mogę komfortowo pograć. Co do patcha to rzeczywiście zmiany są spore jak na razie gram dalej w kampanie bo w patchu 1.1 nie było mi dane grać ze względu na bardzo frustrującą ilość błędów. Dla dzisiejszych ludzi ta gra jest za mało el0 zeby w nia grać :lol:. Tak to juz jest :| No niestety kiedyś za taką grę producenta, gracze całowali by w stopy, ale cóż dzisiaj coraz więcej pustych elo konsolowych gierek nie wymagających znacznego myślenia, ale może to i dobrze przynajmniej w tym topicu nie ma kłótni jak w innych. Edytowane 18 Kwietnia 2007 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobak Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Tiaaa... gra dla wąskiego grona odbiorców zainteresowanych tematem... Ale jak dla mnie to jest świetna... jakieś 2 lata temu długo grałem w trójkę, później wróciłem do niej z modami. Zainstalowałem SH4 z patchem i zaraz zabiorę się do testowania czy jest jakaś poprawa. btw. nie ma to jak po cichu, w ciemnościach zaczaić się na konwój i posłać z wynurzenia kilka torped w najbardziej strzeżony cel :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
99tomcat Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 jak ja mogłem to przegapic-będe musial nadrobić zaległości... Co do grania jankesami- niby u-boot to u-boot, a ze wszystkich części mam największy sentyment do "jedynki" ps. już jest u nas , jak tak to po ile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2007 (edytowane) No tak jak zwykle moja radość była przedwczesna, wczoraj stwierdziłem, że najbardziej frustrujące bugi zniknęły, gram sobie dzisiaj dalej kampanie płynę spokojnie do wybrzeży Japonii na patrol, a tu nagle samolot zwiadowczy myślę szkoda ammo do działka może się przydać w drodze powrotnej, a więc spokojnie daje zanurzenie na 40 m (okręt bez żadnych uszkodzeń, załoga niezmęczona ogólnie stan bdb) i co mnie spotkało zobaczcie sami... Postanowiłem, więc że się wynurzę... I tak okręt już płynie z zadem w wodzie i za nic nie można go normalnego stanu przywrócić Może załoga za dużo rumu skosztowała ?? :wink: Edytowane 19 Kwietnia 2007 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3maniak Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2007 mastertab -> Hehe,efekt motorówki. Wygląda jakby prędkość turbin wyrzucala przód okrętu i dlatego sie nie może sie wyprostować. To by było logiczne, ale kto wie :-P .Spróbuj zmniejszyc predkosc jak juz sie wynurzysz, moze tez kąt zmniejsz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2007 SH4 zainstalowalem i odinstalowalem po kilku godzinach, bida z nedza i tyle. Wole sh3 z dodatkami gra swietna nic poprawiac nie trzeba ( z dodatkami i patchami ofcors:P). No i co jak co ale sh zawsze mi sie z ubotami kojazyl a nie z tymi amerykanskimi pseudo lodziami podwodnymi, juz nie mowie o ich ubzrojeniu i tych torpedach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2007 mastertab -> Hehe,efekt motorówki. Wygląda jakby prędkość turbin wyrzucala przód okrętu i dlatego sie nie może sie wyprostować. To by było logiczne, ale kto wie :-P .Spróbuj zmniejszyc predkosc jak juz sie wynurzysz, moze tez kąt zmniejsz.Nie mogę jak zmniejszę prędkość to okręt zatonie :lol2: To jest zwykły bug fizyki bo dziwne rzeczy się dzieją wszak od trójkąta bermudzkiego to cholernie daleko podobnie jak od Czarnobyla, więc żadne anomalie nie wchodzą w grę. B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobak Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2007 SH4 zainstalowalem i odinstalowalem po kilku godzinach, bida z nedza i tyle. Wole sh3 z dodatkami gra swietna nic poprawiac nie trzeba ( z dodatkami i patchami ofcors:P). No i co jak co ale sh zawsze mi sie z ubotami kojazyl a nie z tymi amerykanskimi pseudo lodziami podwodnymi, juz nie mowie o ich ubzrojeniu i tych torpedach...Uważam podobnie... nie ma to jak ubooty i klimacik walk z Royal Navy :) Spróbowałem jeszcze raz zacząć grać w SH4 ale jakoś nadal mi się nie podoba... wydajność może minimalnie się poprawiła, ale i tak w niektórych momentach nędznie działa na moim sprzęcie. :-| Ale dzięki SH4... wróciłem do SH3... patche, mod Grey Wolves i nic więcej mi nie potrzeba... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2007 No zawsze pozostaje jeszcze sens gry w SH3 co byśmy nie robili ile okrętów Royal Navy nie posłali na dno i tak wojnę przegrywamy, a tu można nic nie robić, albo zatapiać jak najwięcej i mieć satysfakcje z wygrania wojny. Co nie zmienia faktu, że w SH3 grało mi się tylko lepiej z powodu ówczesnej niemieckiej technologii, wiadomo, że te amerykańskie okręty nie mogą się równać z Ubootami, ale grać się da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizardus Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2007 (edytowane) nie moge uruchomic gre, probowalem patcha 1.2 i nadal to samo :/:/ jak wlaczam gre pojawia sie intro ubisoftu i po zakonczeniu jest zmiana obrazu na czarny , slychac przez pare sek. charakterystyczne dzwieki silnkow dzialajac pod woda, dzwieki znikaja i juz silent hunter 4 "nie odpowiada" windows xp pro sp2, catalysty 7.2 , dx9.0c z plyty sh4, takze dekodery WMP z plyty mam zaintalwoane Edytowane 17 Maja 2007 przez Lizardus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aludan Opublikowano 23 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2007 (edytowane) Dzisiaj ojciec kupil sobie SH4 i popatrzylem jak dziala na jego sprzecie (axp 2400+, gf6600, 2gb) i oczywiscie fps nikly na maxa detali, ale dziala 'plynnie' - tzn nic nie szarpie etc tylko niski fps (czyli norma) U mnie z kolei na sprzecie z podpisu czyli X2, GF7600, 2gb, mam non stop przycinanie :blink: Nie chodzi o fps bo jest wysoki, ale gra poprostu co sekunde staje na kilka milisekund - 'cyk' 'cyk' 'cyk' (co sekunde - chyba kazdy potrafi sobie wyobrazic) Strasznie mnie to wqr*** i probowalem juz wszystkiego, lacznie z paczem 1.3, najnowszymi sterami nvidii i 'wylaczeniem cnq' (max perf w rm clock) Czy ktos wie co z tym zrobic ? :mur: Ps. Probowalem tez ustawic koligacje na 1 rdzen, ale to nic nie dalo, zreszta jak widze gra wykorzystuje oba ... -------------------------------------------------------- Hmmm doszedlem do wniosku ze to ma zwiazek z ustawieniami gry ... na srednich dziala niby plynnie (choc ruch kursora delikatnie szarpie), jak wlacze obojetne co z ustawien ktore sa aktywne na 'wysokich detalach' czyli jak wolumetryczna mgla etc to zaczyna 'szarpac' ... tylko dziwne ze praktycznie nie widze spadku fps (dalej jest 25+ na oko - nie chce mi sie frapsa wlaczac) Jesli to przez to ze moj sprzet nie wyrabia (a konkretniej karta, bo proc 60-80% na wykresach), to gra jakos dziwnie sie zachowuje, ze przy fps ponad 25 strasznie szarpie co 1 sek regularnie i nie wazne jak ustawie suwaki (jak ilosc czasteczek etc - szarpie tak samo) *chodzi mi o to ze cos tu jest nie tak, bo widzialem nie jedna gre ktora chodzila wolno - np. 15fps - ale zadnego szarpania nie bylo :mur: Edytowane 23 Lipca 2007 przez Aludan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wld Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2007 (edytowane) Wczoraj kupilem i jak na razie nie jestem zadowolony. Wyglada jak mission pack do SH3, praktycznie zadnych zmian. Realizm slaby, nie trzeba pilnowac zalogi. Moj komp to Semp 2600@2500, 1GB ramu i 7900GS@600/1600. Ustawione mam wszystko max i wg. wbudowanego licznika 40-50fps, bez AA i AF. Prawdopodobnie Twoja grafa nie wyrabia, ew. jakas usterka. Edit Patch 1.3 wniosl kilka poprawek, o wiele lepiej sie teraz gra. Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez wld Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...