klami85 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) Witam! Planuje mały upgrade sprzętu z tego co mam w podpisie na coś od INTELA (nigdy INTELA nie miałem ). Konkretnie to chcę sprzedać MoBo, Proca i Ram (ok700zł) i dołożyć ze 300zł. Złoży się za to coś sensownego? Nie koniecznie na C2D może być na E2140 lub E2160, koniecznie 2GB Ram i płyta w miarę sensowna do OC (najlepiej z możliwością rozbudowy do QuadCore, dołożenia Ramu do 4GB i niezłym dźwiękiem). Grafę zostawiam, na gierkach mi nie zależy. Czy widzicie wogóle sens takiej przesiadki? Jestem grafikiem i ostatnio mi troszkę mocy brakuje w CPU. Edytowane 4 Czerwca 2007 przez klami85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) Mam wątpliwości czy w ogóle warto, skoro na gierkach nie zależy, a w normalnej pracy różnicy pomiędzy X2 nie odczujesz. Chyba że chcesz po prostu coś innego dla odmiany. Skoro brakuje mocy CPU, to żeby zauważyć różnicę, to musi to te kilkadziesiąt procent wydajniejsze być. C2D podkręcone do przynajmniej 3,2Ghz, wtedy może odczujesz widoczną różnicę. Edytowane 4 Czerwca 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...