hugo_pl Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 Mam pytanie, jak odblokować USB w BIOSIE? Niedawno miałem z tym problem, bo ustwiłem Hig Perfomance Setup (zamiast standartowych ustawień). Kumpel mi to kedyś odblokował, ale nie pamiętam jak, a nie mam z nim kontaktu, a chcę się upewnić, aby w przyszłości nie mieć takich problemów jak niedostępność USB (przez kilka dni nie miałem neta, drukarka nie działała itd.). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wapniaczek Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 Jaki msz ten bios?? Znaczy się jakiej firmy :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo_pl Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 Z tego co wyczytałem w BIOSIE to AMBIOS SIMPLE SETUP UTILITY 1.45, czy to jest to, bo nie znam się za bardzo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiCK Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 Podaj model płyty głównej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo_pl Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 (edytowane) MSI K7T266 Pro2 (MS-6380 v2.0) - z Everesta. Ale już znalazłem i podejrzewam, że wiem co to za opcja, a dokładniej Integrated Peripherals -> USB Controller. Jest tam All USB Port (włączone) oraz Disabled, USb 1, 2 itd. Edytowane 26 Czerwca 2007 przez hugo_pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...