contradanza Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam, przeglądając dzisiaj PC Format, a w nim artykuł sponsorowany o nowej siedzibie centrum serwisowego Acera w Brnie, jak to jest pięknie, szybko i różowo moją uwagę zwróciły przedstawione statystyki, które pośrednio przedstawiają jaka jest awaryjność ich laptopów. Tyle wstępu, a teraz czas na obliczenia, podali informację że nowe centrum serwisowe obsługuje 2 mln. laptopów objętych gwarancją z różnych państaw Europy, idąc dalej tym tropem podają że naprawiają średnio 1500 latopów dziennie, nie dawało mi to spokoju i sobie policzyłem że daje to w sumie 547.500 laptopów rocznie, a że gwarancja dla osób fizycznych trwa 24mc to wychodzi 1.095.000 w ciągu 2 lat. Podsumowując wychodzi że z tych 2 mln. sztuk objętych gwarancją na serwis wraca ponad 54%. Wiem że to duże uproszecznie obliczeń ale i tak wynik jest niesamowity i robi wrażenie. Edytowane 10 Sierpnia 2007 przez contradanza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redjohnny Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Myślę że to trochę rozjaśni w głowach przyszłym posiadaczom acerów :mur: Dzięki za info. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 (edytowane) moze i uproszczenie, ale wedlug mnie z rzeczywistoscia ma naprawde duzo wspolnego, nie znam nikogo osobiscie kto ma/mial Acera ktory nie pojechal na serwis bo cos tam nie bangla... Edytowane 10 Sierpnia 2007 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Chciałbym delikatnie zauważyć, że jeden lapek może być po kilka razy w ciągu tych dwóch lat. Co powoduje że de facto awaryjnośćw przeliczeniu na jednego lapka spada. Po prostu jest raz tak że lapek się nie zepsuje w ogóle, innym razem zepsuje się raz, a innym ten sam zepsuje się kilka razy. Dalej bedzie to w tych 1500 sztukach dziennie. Procentowy odsetek zatem znacznie spada, ale i tak nie mam zaufania do lapków tej firmy i nigdy ich nie kupię :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dazon Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgadzma się z przedmówcami :) w 200% Już raz kiedys poleciłem jednemu uzytkownikowi aby nie kupował acera i zostałem przez kilku ich posidaczów lekko zjechany :blink: , ale i tak wiem swoje że jednak ta marka znajduje się na pierwszym od końca miejscu pod kontem sprawnego działania i niezawodnści. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Osobiście nie znam tak samo nikogo z posiadaczy acera komu coś by sie nie psuło. Ci co bronią to widocznie te 46% pozostałych ale co mają powiedzieć ci z 54 ? Tak jak przeglądam to forum z działem notebook to najwięcej postów ze coś nie działa, proszę o pomoc dotyczy acera O_o gdzie często jedzie na serwis PS: 54% to bardzo dużo, przyjmijmy połowa, idzie 10 osób do sklepu i kupują acery w tym 5 się rozpadło, tym 5 osobom mówimy ze kupili shit a pozostałe 5 bronią firmy zachwalając. Wystarczy postawić ich na miejscu tych co kupili sprzęt wadliwy. To na co trafisz zależy od szczęścia ale w wypadku tej marki zakładając 50% prawdo podobieństwa ze sie rozwali nie powinno sie kupować i ryzykować bo wszystkich kusi cena... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redjohnny Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 (edytowane) Osobiście nie znam tak samo nikogo z posiadaczy acera komu coś by sie nie psuło. Ci co bronią to widocznie te 46% pozostałych ale co mają powiedzieć ci z 54 ? Tak jak przeglądam to forum z działem notebook to najwięcej postów ze coś nie działa, proszę o pomoc dotyczy acera O_o gdzie często jedzie na serwis PS: 54% to bardzo dużo, przyjmijmy połowa, idzie 10 osób do sklepu i kupują acery w tym 5 się rozpadło, tym 5 osobom mówimy ze kupili shit a pozostałe 5 bronią firmy zachwalając. Wystarczy postawić ich na miejscu tych co kupili sprzęt wadliwy. To na co trafisz zależy od szczęścia ale w wypadku tej marki zakładając 50% prawdo podobieństwa ze sie rozwali nie powinno sie kupować i ryzykować bo wszystkich kusi cena... Mnie osobiście dobija zachwalanie marki jaką jest acer :mur: Jak słyszę jaki to jest super, duper, markowy, niezawodny, wypasiony sprzęt to mnie po prostu krew zalewa <_< Kupi se taki szczęściarz acera a potem wciska ludziom że to niezawodny sprzęt. Najbardziej mnie rozbawiło jak wyszła nowa seria acerów i na forach zaczęto zachwalać że są to nowe, lepsze jakośćowo, niepsujące się acery :mur: . Ktoś po prostu zauważył światełko w tunelu :wink: A najśmieszniejsze jest to że nikt tego nie miał :D Teraz jak czytam te liczne tematy o problemach z tą marką, to mam wrażenie że jednym laptopem kupowanym w Polsce jest acer :D Peace! EDIT: Fajnie by było gdyby ktoś z administracji przykleił ten wątek. Ustrzegłoby to wielu przyszłych użytkowników tej marki a przy okazji zmniejszyło proceder zaśmiecania forum tematami o zepsutych acerach. Dziękuję. Edytowane 13 Sierpnia 2007 przez AK-105 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepano Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Mnie uderza jeszcze jedna rzecz: jest takie przysłowie biednemu wiatr zawsze w oczy. Ci któzy się decyzdują na Acery z reguły robią to bo na lepsze lapy ich nie stac. I to Ci z reguły maja najwieksze problemy i walczą z serwisami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Znam 2 przypadki posiadaczy lapkow Acer jeden to model z centrino 1,7GHz i x700 awaryjny jak diabli, a tu matryca, naped cos tam jeszcze ogolenie dno a tani nie byl druga sztuka to sempron 3000+ z integra i pieknie dziala nic sie nie skopalo, ma jedna wade (lekko pekajacy plastik przy zawiasach), matryca dobra. BTW oba lapki kupione za granica. Nie jest za bardzo objektywne mowienie ze ogolnie Acer to szyt. Jak zawsze zdarzaja sie bardzij i mniej dopracowane produkty. Jak wszedzie, nawet Mercedes mial wpadki i kijowe produkty. Poza tym mozna trafic na fajna sztuke z ktora sie nic nie dzieje i na taka ze masakra psujaca sie. Nie ma na to reguly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skibi Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Mnie uderza jeszcze jedna rzecz: jest takie przysłowie biednemu wiatr zawsze w oczy. Ci któzy się decyzdują na Acery z reguły robią to bo na lepsze lapy ich nie stac. I to Ci z reguły maja najwieksze problemy i walczą z serwisami... Jak nie stać ja na lapka to po co się pchają ? Jak potrzebują do pracy to w 99% starczył by używany T40, a i kredyt można wziąć jak to będzie narzędzie do pracy. Nie rozumiem zupełnie ludzi, którzy kupują notebooki tylko do zabawy, no chyba, że ma się mieszkanie 20 m2, a zabawa to oglądanie filmów i klepanie na forum :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Mnie uderza jeszcze jedna rzecz: jest takie przysłowie biednemu wiatr zawsze w oczy. Ci któzy się decyzdują na Acery z reguły robią to bo na lepsze lapy ich nie stac. I to Ci z reguły maja najwieksze problemy i walczą z serwisami...Jest też takie: "skąpy dwa razy traci". Jeżeli ktoś wie, że kupuje shit który się rozlatuje i mimo to go kupuje to ja naprawdę nie potrafię tego wyjaśnić. Nie lepiej mieć spokój. Kupić jakościowo lepszy, a tylko o nieznacznie słabszych parametrach? Warto. Dla świętego spokoju. Ale nie. Mamy taką naturę. Nie wiem czy Polacy czy ogólnie ludzie. Polacy na pewno. A nóż się uda, mi się nie trafi wadliwy, to innym się trafia. A potem jest płacz i zgrzytanie zębów. Trzeba mieć wyobraźnię i przewidywać. Niektórym (a raczej większości) jej brak... :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 (edytowane) A nóż się uda, mi się nie trafi wadliwy, to innym się trafia. A potem jest płacz i zgrzytanie zębów. Trzeba mieć wyobraźnię i przewidywać. dokładnie jak pisałem zakładając 50% prawdo podobieństwa, uda sie lub nie PS: powinniśmy faktycznie przykleić temat, bo ta marka robi najwięcej zamieszania, w poście głównym umieścić linki do wszytskich tematów o acerku gdzie coś jest nie tak, żeby każdy potencjalny nabywca wiedział jakich usterek sie spodziewać lub które modele są najbardziej wadliwe etc. Pomóżmy tym którzy potrzebują laptopa ale fundusze ograniczają zakup sprzętu "dobrej jakosci". Plus o serwisie co i jak :] . Wydaje mi sie że będziemy naj bardziej obiektywni bo: nie posiadamy acera by go bronić bo trafiliśy lepszy model lub zjechać że nam nie działa i przestrzegać przed nim. Po prostu fakty, ludzie przestaną sie spierać czy to złom cyz nie, bo na własną odpowiedzialność podejmą decyzje. Edytowane 13 Sierpnia 2007 przez wirion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Jako posiadacz acera tez sie wypowiem :) Gdy kupowalem swojego 3023, mialem do dyspozycji wystarczajaca sume pieniedzy, aby zaplacic okolo 1k pln wiecej za konkurencyjne modele z podobnymi parametrami. Na poczatku bylem zdecydowany doplacic do drozszego modelu innego producenta (nie pamietam teraz co to bylo), lecz zaczalem sie zastanawiac. Wiadomo, ze taka roznica nie jest spowodowana dobrym sercem producenta, lecz odbilo sie to na jakosci komponentow. Ostatecznie pomyslalem - trudno, najwyzej ten 1k wydam na naprawy. Dzis, po 2 latach od zakupu potwierdzaja sie moje przypuszczenia. A to pokrywa peka przy zawiasie, a to rysuje sie obudowa na potege. Slowem - drobne rzeczy, ktore normalnego uzytkownika pewnie mocno by denerwowaly, lecz mi nie przeszkadzaja. Wiedzialem ze tak bedzie, bylem w pelni swiadomy wyboru i gdybym dzisiaj mial kupowac lapa, wybor padlby znow na acera, a zaoszczedzona sume znow bym zainwestowal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dazon Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Także jestem za przyklejeniem tego tematu oraz tematu z kadłubkami.... myślę że to 2 podstawowe które teraz dotyczą obecnych chcących zakupić laptop użytkowników. Pozdrówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 każdy ma swoje podejście, ja mam takie że jak już coś kupuje to porządnego, by kasy w błoto nie wyrzucać, płace wymagam, żeby mi sie jeszcze chciało latac po serwisach by zaoszczędzone pieniądze wydawać. Jak ktoś ma czas i chęci to jego sprawa, dlatego podejście jest neutralne jak pisałem wyżej. wydaje mi sie że trafiłeś do dobrej grupy z acerami bo ryski to nie to samo co zwalona matryca, klawiatura, pad etc Jesteś świadom, ok a co z innymi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Tak tylko wspomne o czyms ciekawym. Na forum PCFormatu rozmawialem z jednym pracownikiem serwisu Acera w Brnie , ktory zostal oddelegowany z Polski i tam byl na kontrakcie. Nie bede wchodzil w szczegoly bo i nicka nie pamietam , ale koles moglby powiedziec cos odmiennego w stosunku do tego sponsorowanego artykulu. Generalnie nie kupilby tego i nikomu nie polecilby. Mnie uderza jeszcze jedna rzecz: jest takie przysłowie biednemu wiatr zawsze w oczy. Ci któzy się decyzdują na Acery z reguły robią to bo na lepsze lapy ich nie stac. I to Ci z reguły maja najwieksze problemy i walczą z serwisami... Wiesz , tanie mieso to psy zreja , jak to mowia. Jesli ich nie stac to wlasne niech robia tak , ze doplacaja do lepszego , by pozniej nie miec problemow. Wyznaje zasade : raz a dobrze. Nie mam kasy na wywalanie w bloto wiec wole dolozyc , doplacic i miec pewnosc co do marki ,serwisu wiec nie Acer. Zreszta , co to za okazja dac za Acera 1999 , gdy obok w sklepie mam HP'ka za 2300. Niby 300 zl drozej , ale wlasnie...pozniej nie ma problemow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepano Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 (edytowane) @ Skibi, Pigmej, Firekage Ja to wiem. Ale nie dalej jak w sobote przysłuchiwałem się rozmowie sprzedawcy w dużym sieciowym sklepie z młodym małżeństwem. Usilnie chcieli kupić Acera mimo, że sprzedawca w niewybrednych słowach im go z całych sił odradzał. Wyglądało to tak jakby oni jego chcieli przekonać ze przeciez w 21 wieku i z produktem objętym gwarancją nie moze byc tak źle. Edytowane 13 Sierpnia 2007 przez Szczepano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 @ Skibi, Pigmej, Firekage Ja to wiem. Ale nie dalej jak w sobote przysłuchiwałem się rozmowie sprzedawcy w dużym sieciowym sklepie z młodym małżeństwem. Usilnie chcieli kupić Acera mimo, że sprzedawca w niewybrednych słowach im go z całych sił odradzał. Wyglądało to tak jakby oni jego chcieli przekonać ze przeciez w 21 wieku i z produktem objętym gwarancją nie moze byc tak źle. No to krzyż im na drogę i kotwica w plecy. Klient nasz Pan. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camilos Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Mój wujek kupił sobie laptopa firmy Acer w hipermarkecie. Oczywiście odradzałem mu to, powiedziałem, że wiele jest w Warszawie tańszych sklepów, które obsługują osoby bardziej rzetelne. Oczywiście, musiał pojechać do Makro. Teraz tylko czekam kiedy mu się popsuje (oczywiście nie życzę mu tego).... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Ale nie dalej jak w sobote przysłuchiwałem się rozmowie sprzedawcy w dużym sieciowym sklepie z młodym małżeństwem. Usilnie chcieli kupić Acera mimo, że sprzedawca w niewybrednych słowach im go z całych sił odradzał. Wyglądało to tak jakby oni jego chcieli przekonać ze przeciez w 21 wieku i z produktem objętym gwarancją nie moze byc tak źle.Znam problem , sam wielokrotnie to widzialem. Przyznam sie , ze nie rozumiem tego fenomenu. Wiem , ze sprzedawcy w sieciach sciemniaja , ale jesli ktos z boku sluchajac rozmowy wtraca sie i wymienia wady , a klient wyjezdza z tekstem : mam serwis , no to cos tu nie gra :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2007 chcą acery BO TANIE, a jak ktoś gorzej sie zna na kompach to mu wiszą wady bo ich nawet nie rozumie, po za tym acery sa popularne, dla przeciętnego osobnika, popularne=b.dobre :] popularny bo -non stop MM rekalmuje -inne sklepy -niska cena -duże dyskusje o psuciu i zachwalaniu to robi bojkot, w którym ludzie sie decydują, można sie znać ale co z tego jak cena dobra itd.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrjancy Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Taka mała ciekawostka: http://czytelnia.ubuntu.pl/index.php/2007/...wcy-komputerow/ zgłosiła się do mnie studentka pierwszego roku, która pilnie potrzebowała do akademika laptopa. Ponieważ nie dysponowała zbyt dużymi finansami, zaproponowałem jej zakup taniutkiego Acer’a z Linuksem. i teraz niech każdy wciska nam te taniutkie acery z Linuksem czy to Windowsem .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2007 nikt nie poprosił o dobry komp jakościowy, wszyscy chcieli jak najtaniej xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo1802 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Powoli przymierzam sie do zakupu laptopa. Produkty jakich firm uważane są za dobre i bezawaryjne ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skibi Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2007 IBM ( modele do T60, nie nowsze ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forrestal Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Ja sie chcialem zapytac szanownych tutaj zgromadzonych czy mieli kiedys Acera? Moj, ciezko eksploatowany Aspire 3692 przezyl pewnie wiecej niz niektore wasze markowe i nic mu nie bylo. Z tego wymienie tylko dzienna jazde po naszych dziurawych drogach w drodze i z politechniki (30km), pobyty pod namiotami w czasie duzej wilgotnosci, wytrzymal 2 tygodnie na plazach krety przy temperaturze otoczenia siegajacej 35 stopni. Zaliczyl bodajze 3 upadki z biorka (~70cm) i oprocz nieco poluzowanego lewego klawisza przy touchpadzie i jednej rysy na obudowie dziala bez zarzutow. Nie wspomne o czesetej pracy 24/7. Co do awaryjnosci to nalezy zwrocic uwage ze ACER sprzedaje ich najwiecej ze wszystkich producentow w regionie EMEA. Osobisicie nie chce mi sie wierzyc ze firma pozwolilaby sobie na 54% awaryjnosc bo wtedy poprostu byloby to nieoplacalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio_wroc Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Ja też zabiorę głos w tej dyskusji. Dużo tutaj opinii osób które w sig'ach mają opisy laptopów innych marek niż acer. Może miały z nimi styczność wcześniej, może byli właścicielami. Mam nadzieję, że tak, bo w innym wypadku ich zdanie jest, lekko mówiąc, nieporozumieniem. Nie będę przekonywał ludzi, którzy zawiedli się na marce z powodu niekompetencji serwisu lub słabej pomocy technicznej. W ich wypadku firma Acer zasłużyła sobie na określoną opinię. Irytuje mnie jednak sytuacja, w której krytykę szerzą osoby które laptopy widzieli u znajomych, albo co gorsza, przeczytali cudzą krytyczną opinię. Myślę, że piszą swoje wypowiedzi z zamiarem podkreślenia " wybrałem nie-acera i jestem pewny tego co mam". Na to mam tylko jedną odpowiedź... poczekamy, zobaczymy. Mój Acer dokładnie tydzień temu miał swoje 2 urodzinki. Nie miał łatwego dzieciństwa :) Porównując go do dzisiejszych nowości to jest już raczej dziaduniem. Ale jak dla mnie jarym i niezawodnym. Jedyne problemy jakie z nim miałem wynikały z mojej niewiedzy lub chęci zabawy. Obecnie mogę narzekać tylko na baterię, która straciła 50% pojemności i wytrzymuje tylko (aż) 1,5h. Dla zainteresowanych dodam że wbrew opiniom "sempron się grzeje", "bateria krótko trzyma na sempronach", nowa bateria wytrzymywała 3,5h przy korzystaniu z internetu. Jak dla mnie to wynik bardzo przyzwoity... tak z pokroju super oszczędnych platform santa rosa. I szczerze - może trafiłem na wyjątkowy egzemplarz ( dwójka znajomych ma takie same i ich opinie są podobne ), może na wyjątkową serię, ale moja opinia o Acerach jest pozytywna. Na pewno nie zmieni jej fakt że komuś padł dysk (jaka w tym działka firmy acer?) albo DVD. Rozumiem rozgoryczenie ludzi wkurzonych na serwis. Myślę że racją jest fakt zaniżania jakości obsługi na rzecz obniżenia cen produktów. To wg mnie zły kierunek. Ale z drugiej strony słychać też pozytywne opinie o serwisie w Brnie. Więc może wszystko zależy od sytuacji. podsumowując chcę zaznaczyć że JA! jestem zadowolony ze sprzętu który posiadam i jeśli znów będę stał przed wyborem nowego laptopa to Acery będę miał na uwadze na równi z Toshibami, Asusami, FS i innymi. Każdy ma prawo do własnej opinii a na koniec mam taką dygresję - nie krytykujcie ludzi którzy dokonują wyborów. Mają prawo wybrać co im się podoba i mają prawo ufać że coś co kupują spełni ich oczekiwania. Nikt nie produkuje jakiegoś towaru z założeniem że się popsuje i nikt z takim założeniem go nie kupuje. pozdrawiam wszystkich forumowiczów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haquim Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Może miały z nimi styczność wcześniej, może byli właścicielami. Mam nadzieję, że tak, bo w innym wypadku ich zdanie jest, lekko mówiąc, nieporozumieniem. Nie będę przekonywał ludzi, którzy zawiedli się na marce z powodu niekompetencji serwisu lub słabej pomocy technicznej. W ich wypadku firma Acer zasłużyła sobie na określoną opinię. Irytuje mnie jednak sytuacja, w której krytykę szerzą osoby które laptopy widzieli u znajomych Jeśli znajomy ma laptopa , którego kupił a ty do niego przychodzisz i na własne oczy widzisz że się popsuł to twoja krytyczna opinia jest nieuzasadniona ? A może powinieneś wtedy wpadać w zachwyt ? Ja jako niekompetentny "podglądacz" Acerów mogę powiedzieć tylko tyle że znam około 10 właścicieli laptopów tej marki i żadnemu się nie popsuł. Zatem mój umiarkowany optymizm co do jakości laptopów firmy Acer jest całkowicie nieuzasadniony :> . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan BoliMniewKrzyżu Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Naprawdę nie wiem, dlaczego tak krytykujecie serwis acera. Ja czekam zaledwie dwa lata na nowy zawias i spodziewam się przesyłki lada miesiąc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2007 u mnie w sklepie to fujitsu siemens wraca najczesciej do serwisu. Acera doslownie kilka sztuk widzialem na servisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...