Artek123 Napisano 6 Września 2007 Zgłoś Napisano 6 Września 2007 Mam Acera 5610. Zwalilem systemm i postanowilem zainstalowac go od nowa ale nie uzylem e-recovery tylko po prostu zbootowalem z plytki ktora z nowym kompem dostalem i w ten sposob zaisnatalowalem Viste, tyle ze bez stuff-u Acera, ktory recznie musialem pociagnac ze strony Acera. Po kilku dniach uzywania sobie na kompiku win wyswietlil mi komunikat, ze nie mam poprawnego klucza do Visty i za kilka dni system przestanie dzialac - kurde ale ja kupilem oryginalnego kompa z preinstalowana VISTA. Co robic? O co chodzi? Musze jak duren kupowac nowego wina? To jakas jednorazowka? Blagam pomozcie!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SGJ Napisano 6 Września 2007 Zgłoś Napisano 6 Września 2007 Aktywowales system po instalacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artek123 Napisano 6 Września 2007 Zgłoś Napisano 6 Września 2007 Aktywowales system po instalacji? napisze szczerze ze nie wiem - nie mialem dostepu do neta gdy kupilem kompa wiec mozliwe ze nie ale nie jestem pewien. Jakie to ma znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SGJ Napisano 6 Września 2007 Zgłoś Napisano 6 Września 2007 Takie ze aby korzystac dłuzej z systemu trzeba go aktywowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artek123 Napisano 6 Września 2007 Zgłoś Napisano 6 Września 2007 Takie ze aby korzystac dłuzej z systemu trzeba go aktywowac.Mozesz mi napisac jak to moge zrobic? Na podstawie kompa mam klucz seryjny Visty, ktorry wpisywalem podczas instalacji. czy to nie wystarczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kvazi555 Napisano 6 Września 2007 Zgłoś Napisano 6 Września 2007 musisz zadzwonic do ms na 0800.. dokladny numer bedzie podany w aktywatorze systemu i tam juz mila pani powie Ci co dalej zrobic :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artek123 Napisano 6 Września 2007 Zgłoś Napisano 6 Września 2007 musisz zadzwonic do ms na 0800.. dokladny numer bedzie podany w aktywatorze systemu i tam juz mila pani powie Ci co dalej zrobic :)dziekuje slicznie!!! mam tylko nadzieje ze wszystko pojdzie bez przeszkod A moze nzacie odpowiedz na moje pytanie ad e-recovery postawione kilka tyg temu w dziale laptopy? Jeszcze raz dzieki!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...