St.Anger Opublikowano 25 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2007 Nie wiem czy to jest odpowiednie miejsce na ten temat, jeśli nie to proszę o przeniesienie. A więc do rzeczy. Studiuję na Politechnice Lubelskiej, która to jest biedna :) . A potrzeba kompów które dadzą komfort pracy w Solid Edge'u w wersji 20 i późniejszych. Teraz najszybszy komp to Duron 800 :) . Reszta to PII 300, a najwięcej jest jakichś starych Delli z Pentium 60 Mhz :) . Pracownia ma znajdować się w katedrze, więc na żadne pieniądze z uczelni nie ma co liczyć, katedra pieniędzy też nie ma. Sytuację utrudnia dodatkowo fakt, że na takie rzeczy trzeba robić przetarg, a w przetargu oferenci mogą krzyknąć cenę z kosmosu. A może są firmy które ufundowałyby taką pracownię? Może ktoś z Was już kiedyś się spotkał z takim problemem i może poradzić w jaki sposób zdobyć pieniądze lub sprzęt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
und3r Opublikowano 25 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2007 A czy przypadkiem Microsoft się nie zajmuje takimi rzeczami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 25 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2007 EFS-europejski fundusz socjalny. Spróbuj u nich, u mnie w szkole są kompy od nich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...