Skocz do zawartości
TomaszPaweł

Orbitrek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam 190cm a ważę 115-120..... postanowiłem trochę zrzucić a wiadomo ruch to zdrowie.

 

Chcę kupić sobie ORBITREK.

 

Zastanawiam się nad takim modelem:

 

http://www.allegro.pl/item271831866_nowy_o...ogr_f_vat_.html

 

Czy ktoś może mi doradzić czy będzie to dobry zakup? Powiem szczerze, że w kategorii Fitness jestem zielony...

 

Z parametów jakie są w opisie wygląda na kawał porządnej mechaniki ale czy tak jest ?

 

Czy ktoś miał kiedyś jakieś produkty tej firmy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak ten orbitrek, jedynie co mogę polecić to orbitrek firmy hms model 6006 z tego co pamiętam, z pomiarem pulsu i magnetyczny.

A polecić mogę bo matula używa takiego sprzętu już drugi rok bezproblemowo.

Ja też lekki nie jestem i spokojnie daje radę pode mną ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na początek polecam bieganie,pływanie i skakankę bo urządzonkiem można się łatwo znudzić a 1k to już troszke jest

 

EDIT

i obowiązkowo dieta ;)

Edytowane przez M@TI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam 190cm a ważę 115-120..... postanowiłem trochę zrzucić a wiadomo ruch to zdrowie.

 

Chcę kupić sobie ORBITREK.

 

Zastanawiam się nad takim modelem:

 

http://www.allegro.pl/item271831866_nowy_o...ogr_f_vat_.html

 

Czy ktoś może mi doradzić czy będzie to dobry zakup? Powiem szczerze, że w kategorii Fitness jestem zielony...

 

Z parametów jakie są w opisie wygląda na kawał porządnej mechaniki ale czy tak jest ?

 

Czy ktoś miał kiedyś jakieś produkty tej firmy?

 

 

Polecam Domyos VE 750,dobry stabilny i bardzo duzo funkcji.Mozna kupic w sieci sklepow Decathlon :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Dawidsfuturx