Skocz do zawartości
Mirec

Jak przerobić GeForce256 DDR na Quadro?.

Rekomendowane odpowiedzi

Jak przerobić GeForce256 DDR na Quadro?. Wiem że jest to możliwe nawet na stronie Tweak było o przerobieniu GeF4 na Q4, a jakiś czas temu w Enterze były instrukcje jak to zdjełać. Jestem grafikiem3d (Wizualistą) mam P4 1.6GHz, i potrzebuje mocy!!!, więcej mocy... :?:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jak przerobić GeForce256 DDR na Quadro?. Wiem że jest to możliwe nawet na stronie Tweak było o przerobieniu GeF4 na Q4, a jakiś czas temu w Enterze były instrukcje jak to zdjełać. Jestem grafikiem3d (Wizualistą) mam P4 1.6GHz, i potrzebuje mocy!!!, więcej mocy...  :?:

nie wiem czy ci to pomoże ale mam kumpli grafików którzy siedzą w 3D od kiedy pamiętam i kombinowali z grafami i mówili że to niewiele daje. jak z nimi gadałem to mówili że najlepiej podmienć sterowniki od profesjonalnych kart ELSA. niestety nie pytałem jak to robili(podmieniali pliki *.vxd czy coś takiego)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi