Skocz do zawartości
Shenlong

Czy Taki Zestaw Podoła Sc2 ?

Rekomendowane odpowiedzi

8600GT to nawet teraz dość słaba karta. Nie wiem jakie wymagania będzie miał SC2 ale wątpię by miał mniejsze niż współczesne gry. Najtańszą sensowną kartą do gier jest HD3850 256MB za 550 zł albo wersja 512 MB za 600 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tobster - prawda

 

Minimum System Requirements for Starcraft 2

Processor: 1.4 Ghz Processor

Memory: 512 MB RAM

Graphics card: 128 MB RAM video card capable of Hardware TnL. DX10 is not required, but will be supported by SC2 and Blizzard are considering adding DX10 specific effects.

Pixel Shader 2.0 (Officially Confirmed)

 

 

wiec Twoj sprzet spokojnie to pociagnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plus jest taki, ze panowie od Starcrafta jako nieliczni nie mysla tylko o nabijaniu kasy koncernom od GPU a optymalizuja swoje produkty w taki sposob, ze na normalnym sprzecie one normalnie chodza. Tak bylo tez w przypadku StarCraft 1, ktory jak mial swoja premiere to chodzil elegancko nawet na kompach, ktore byly wtedy dosc slabe.

 

Biorac pod uwage, ze Starcraft 2 jest chyba najbardziej oczekiwanym sequelem w historii gier nie wierze, ze odwala oni taki motyw, ze chcac w to pograc trzeba bedzie kupowac jakies super hiper elo sprzety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem StarCraft II jak wyjdzie będzie miał o wiele większe wymagania, niż te co podał djsilence.

 

Przypomnijcie sobie wymagania Warcrafta 3, które takie małe, jak na tamte czasy to nie były. StarCraft 2 nie będzie, co jest więcej jak pewne (stoi za nim jedna z najlepszych firm na rynku) prezentował słabszego poziomu grafiki niż obecne strategie typu Company of Heroes czy World in Conflict. Mówienie, że będzie on chodził w maksymalnych detalach na 8600GT, która jest wolniejsza niż karty poprzedniej generacji (7900) jest mało prawdopodobne.

 

Pamiętam co mówiono o Doomie 3, ze niby będzie świetnie chodził na GF3, a jak to sie miało do rzeczywistości chyba wiecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

djsilence

Od kiedy minium oznacza komfort gry? ;] Bo z tego co zawsze widze min - all 0ff i tak lapie czasem zadyszke gierka.

Pozatym powolywanie sie na zmodyfikowany silnik... CoD4 to zmodyfikowany silnik Q3A/D3

 

Odpowiedz na pytanie glowne -

IMHO bedzie ciezko. Waska szyna 8600gt byc moze bedzie gwozdziem do trumny.

 

<miesza fusami>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, ze dzisiejsze gry sa robione w sposob balaganiarsko-olewatorski pod katem optymalizacji kodu. W zwiazku z czym nam szarym uzytkownikom wrzuca sie do glowy marketingowy belkot pod tytulem: kup pan nowa grafe bo nowe gry sa wymagajace. Ja bym to zamienil raczej na: kup pan nowa grafe bo naszemu panowi edziowi od optymalizacji nie chcialo sie wywalic bledow i smieci, ktore w kodzie pozostawili programisci, a ktore musza teraz jalowo przerabiac wasze sprzety, wraz z wlasciwymi procesami, odpowiedzialnymi za to co sie dzieje na waszych ekranach. Poziom grafiki nie zawsze odzwierciedla zapotrzebowanie na sprzet. Najlepszy przyklad to Colin McRae Dirt. Grafika to zenada w konfrontacji z wymaganiami jakie ma ta gra. Drugi przyklad to Wiedzmin i Gothic 3. Wiedzmin jest o niebo lepiej zoptymalizowany od Gothica, wyglada lepiej a zazera mniej sprzetu.

 

Jesli ktos kiedys widzial nakladke Beryl w linuxie i wodotryski graficzne, jakie oferuje ona systemowi to stwierdzi zgodnie ze mna, ze to co jest w Viscie to przedszkole. Tylko do wygladu w Viscie potrzeba mocnej grafy a wszystkie wodotryski w linuxie chodza sprawnie nawet pod GEForce 3.

 

Optymalizacja. To klucz do tego, aby Starcraft 2 wygladal dobrze i byl grywalny a przy tym nie potrzebowal kosmicznego sprzetu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WC3:ROC pojawił się w 2002r.:

min - Pentium II 400 MHz, 128 MB RAM, 8 MB akcelerator graficzny

zalecane - 600MHz, 256 MB RAM, 32MB akcelerator 3d

Jak dobrze pamiętam to w 2001 standardem był komp PIII 866MHz z 512mb i grafa jakaś tam gf2/3 :D Więc nie były to duże wymagania. SC2 to na pewno podkręcony silnik WC3 bo widać to na screenach i na gameplayu. Każda gra od Blizzarda była dobrze zoptymalizowana, wypuścili kilka gier, ale dobrze zrobionych nie to co EA idzie na masssssssssssss & szajsssssssssss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorac pod uwage, ze Starcraft 2 jest chyba najbardziej oczekiwanym sequelem w historii gier nie wierze, ze odwala oni taki motyw, ze chcac w to pograc trzeba bedzie kupowac jakies super hiper elo sprzety.

To tylko Twoja opinia. Mnie na przykład ta gra obchodzi tyle co zeszłoroczny śnieg. ;)

A na temat wymagań to chyba można tylko pogdybać. Poczekajcie, wyciągnę moją szklaną kule :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie ona w sumie tez obchodzi tyle co zeszloroczny snieg (ktorego zreszta tez jak na lekarstwo bylo) ale malo jest gier, ktore ujrzaly swiatlo dzienne w 97 roku, jak na gry z tego okresu wygladaja tak rewelacyjnie, w ktore gra sie do dzis, skosnoocy rzna w nie na miedzynarodowych turniejach a na sequel czeka sie ponad dziesiec lat, o mega fabule, przy ktorej gwiezdne wojny sie chowaja nie wspominajac. Blizzard robi malo ale za to dobrych gier i na starcrafta 2 full ludzi czeka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ tobster

 

W 2001 PIII 866MHz + 512 MB + GF3 to high-end, 512 MB to standard dopiero w 2003 r. W 2001 r. standardem to PIII 700 MHz / Cel 800MHz + 128 MB RAM + GF2MX, tak więc jeśli to co piszesz czyli 600MHz, 256 MB RAM, karta 32MB to zalecane to niestety, ale dopiero średni zestaw z 2002 r. je spełniał.

 

W3 był świetną grą, ale niestety dość wymagającą. StarCraft II miejmy nadzieje też będzie świetny ale nie popadajmy w obłęd, że będzie tak doskonale zoptymalizowany, że będzie działał świetnie na kilkuletnich kompach. No chyba, że będzie prezentował poziom grafiki taki jak D2 :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ tobster

 

W 2001 PIII 866MHz + 512 MB + GF3 to high-end, 512 MB to standard dopiero w 2003 r. W 2001 r. standardem to PIII 700 MHz / Cel 800MHz + 128 MB RAM + GF2MX, tak więc jeśli to co piszesz czyli 600MHz, 256 MB RAM, karta 32MB to zalecane to niestety, ale dopiero średni zestaw z 2002 r. je spełniał.

 

W3 był świetną grą, ale niestety dość wymagającą. StarCraft II miejmy nadzieje też będzie świetny ale nie popadajmy w obłęd, że będzie tak doskonale zoptymalizowany, że będzie działał świetnie na kilkuletnich kompach. No chyba, że będzie prezentował poziom grafiki taki jak D2 :).

O ohoho, to choć raz w życiu miałem high endowego kompa ;d [ wymagania z pudełka bo koffam WC3+TFT ], a SC:BW jest nadal mega popularne, cała masa graczy, sport narodowy w Korei, WCG, telewizje SC itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ tobster

W 2001 PIII 866MHz + 512 MB + GF3 to high-end, 512 MB to standard dopiero w 2003 r. W 2001 r. standardem to PIII 700 MHz / Cel 800MHz + 128 MB RAM + GF2MX, tak więc jeśli to co piszesz czyli 600MHz, 256 MB RAM, karta 32MB to zalecane to niestety, ale dopiero średni zestaw z 2002 r. je spełniał.

OT

W 2000r taki standard był . Ja w 2001r miałem Athlona 1.4G 512mb i gf 2 pro + pr0 17' sony (to co w sigu na sprzedaż :D ) za ponad 6.5k już na gf3 nie starczyło 1.7-1.9k wtedy :lol: . W 2001 r taki przeciętny średni komp miał już Antka 1.0G i 256mb i gf2mx 200/400.

/OT

 

Na C2D + 2GB + 8600gt Palita + OC SC2 powinno banglać więc bez przesady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze watpie, ze w 2001 roku miales 512MB ramu, plyty na nForce 2 tez raczej wtedy nie mogles miec. Ja mialem kompa montowanego za ponad 7tys. zl i mial takiego proca jak Twoj, 256MB ramu ddr 266MHz i WinFast GeForce 2 GTS 32MB ddr. Byl to jak na tamte czasy komp flagowy, czyli porownywalny z jakims dzisiejszym Quadem i 8800 w sli. Kompem standardowym byl sprzet pokroju Durona 800MHz (badz Pentium III w granicach 1GHz), 128MB ramu (ddry wtedy byly nowoscia, wiec w wiekszosci kompow byly sdr) i GeForce 2 MX 100 albo 200.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OT

Przecież nforce 2 jeszcze wtedy nie było nawet no co Ty :wink: , miałem wtedy płyte Abita KT7A Raid i 2x256mb ramu , reszta tak jak napisałem możesz wierzyć lub nie. Jak za ponad 7k to nieźle przepłaciłeś wtedy ale możliwe że to wina ddr była bo ja miałem sdr. Ale lepszą grafę za to :) . tak czy inaczej wszystkim kumplom z Duronami 800 Pentiumami III 700 sie gule robiły i tak :-P . Dzisiaj maks co wydaje na komp to 4k i za rok czy dwa zmieniam na nowy , dawanie więcej to imo głupota lub szpan bo i kompy traca na wartości więcej niz nowe samochody. Lepiej zmieniać częściej a taniej. Oczywiście mówię to z perspektywy osoby która nie dużo zarabia :wink:

/OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OT

W 2000r taki standard był . Ja w 2001r miałem Athlona 1.4G 512mb i gf 2 pro + pr0 17' sony (to co w sigu na sprzedaż :D ) za ponad 6.5k już na gf3 nie starczyło 1.7-1.9k wtedy :lol: . W 2001 r taki przeciętny średni komp miał już Antka 1.0G i 256mb i gf2mx 200/400.

/OT

 

Na C2D + 2GB + 8600gt Palita + OC SC2 powinno banglać więc bez przesady.

Widzisz ale standard to nie są kompy za 6,5k

ja dając wtedy 4,4k (dokładnie 11.09.2001r mam fakturkę :P)

miałem celinę 1000MHz z 256 SDR i GF2MX400 i wtedy i tak jak brałem te 256 ramu to był kosmos bo kumple kupujący w tym samym czasie kompy pokroju durnia 800 czy antka 1000 pakowali tam po 128 SDRów :P a jak rok później dokupiłem ramu do 512 to był kosmos(myślałem że 512 ramu wystarczy mi na baaaardzo długo a tu lipa :P 1GB dziś to zbrodnia :P) Warcraft 3 śmigał na full(oczywista bez AA i AF bo włączyć to na GF2 = masochizm)

a co by nie offtopować

to podejrzewam że SC2 nawet na zabytku pokroju Athlona XP~2000+ z 1gb ddrów i jakimś rodkiem 9800 albo GF 6600 będzie łaził na średnich w końcu Blizzard to Blizzard po pierwsze zoptymalizują, ą po drugie wiedzą że nie każdego czekającego na SC2 stać na nowego kompa więc sami nie będą sobie kaski zabierać!

Edytowane przez ZwieRZakwawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tobster - prawda

 

Minimum System Requirements for Starcraft 2

Processor: 1.4 Ghz Processor

Memory: 512 MB RAM

Graphics card: 128 MB RAM video card capable of Hardware TnL. DX10 is not required, but will be supported by SC2 and Blizzard are considering adding DX10 specific effects.

Pixel Shader 2.0 (Officially Confirmed)

wiec Twoj sprzet spokojnie to pociagnie.

akurat wymagania ktore podales sa czysto teoretyczne, nie ma jeszcze podanych oficjalnych danych. wogole pytanie sie teraz czy "moj komputer uciagnie sc2" jest pytaniem nie na miejscu w koncu nikt nie wie kiedy ta gra wyjdzie i na jakim enginie bedzie (moze byc podobnie jak z SC porownaj sobie wersje alpha z koncowa)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...