izula26 Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam serdecznie. Padł mi jakiś czas temu komputer miał prawo zabytek już duron 750 z 256 ramu. Przyszła pora na coś nowego. W związku z tym że studiuję wybór padł na laptopa. Mojego pierwszego lapka. Budżet jakim dysponuję to 4100zł. Jestem nowa w temacie lapków. Spędziłam mnóstwo czasu przekopując neta w poszukiwaniu inforamacji. Po przekopaniiu neta i forów przyszła myśl o asusie jakimś F3SClub Sv, może jakiejś tośce. Chociaż zniechęca do tośki dysk z prędkością 4200 i gwarancja 6 miesięczna na baterię. Jak jest bateriami w tośce po okresie gwarancyjnym???. Także myślę o tych dwóch firmach. Chociaż z tego co czytałam rewelacji z bateriami też nie ma asus (chodzi mi o czas działania lapka na baterii),jak to wygląda w przypadku tośki??. Ale ma 12 miesięczną gwarancję. Chociaż wolałabym z niej nie korzystać :D W sumie chodzi mi o dobre paramerty skupię się na tym co mnie interesuje C2d - 2.0 , 2GB ramu do 4, grafika nvdia 8600 dysk : 160-250GB, matryca 15.4'' większa raczej nie. Taka żeby można było przyjemnie obejrzeć film. Ale do sedna bo się rozpisałam. Chodzi mi o to czy ja to wykorzystam takiego lapka, lapek ma mi słuzyć do pisania , netu muzyki, filmów i czasami jakaś gra typu simsy 2, dreamfall + kontynuacje, moze nfs nie koniecznie najnowszy, o zumie nie wspomnę bo to chodzi nawet na pentium II. Chciałabym się Was poradzić w tej sprawie. Nie chcę wydawać kasy na coś czego nie wykorzystam, a na nadmiar kasy też nie narzekam. Proszę pomóżcie Iza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...