Skocz do zawartości
Halfi

Pomoc Z Wyborem Rutera

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jako ze jestem laikiem w sprzecie sieciowym prosze o pomoc w wyborze rutera do domu.

 

mam takie wymagania

 

- wifi minimum g

- 4x lan 1Gb/s

 

jako mile widzane opcje

 

- wbudowany modem ( mam dialog czyli annex b )

- mozliwosc podlaczenia drukarki na usb

 

W chwili obecnej mam Dialog 6Mb/s i musze sie łączyc z netem przez ich program ktory stworzył polaczenie WinPoET uzywajac loginu i hasla. I tu rodzi sie moje podstawowe pytanie czy kazdy ruter umozliwa to ? czy trzeba jakis bardziej wymyslny sprzet ? lub moze nadal bede musial laczyc sie tym smiesznym dialogowym programikiem z roznych komputerow ktorym chce udostepnic internet ? Proszę o rozwiane moich wątpliwosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zalezy za ile uwazasz przystepna cene, ostatnio w MM widzialem jakiegos linksysa czy innego dlinka ktory spelnial te wymagania w cenie troche ponad 300pln

 

Mam nastepne pytanie zalozmy kupie ruter bez modemu, i podlacze modem dialogowy i skad mam wiedziec lub miec pewnosc ze bedzie gdzie wpisac ten login i haslo ? czy to juz jest standart poprostu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zmienili mi lacze na 6mbit w dialogu, chwilka sam na sam z routerem i po chwili wszystko smiga dalej. router to wrt54gl a modemik dialogowy od 2 lat niezmiennie calypso (trza bedzie go odkurzyc, bo schowany troche pod biurkiem i kurz wciaga). jesli tez masz calypso polecam kupic osobny router ze wsparciem dla PPPoE i po klopocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie