Gość dragonlore Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 (edytowane) Kontynuacja Motorstorm'a,tym razem na otoczonej oceanem wyspie(wyspach) i duzej ilosci zieleni ponizej filmik z pre-alphy gamplay pre-alpha Edytowane 9 Maja 2008 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 11 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2008 A tutaj ze splita i singla http://www.jeuxvideo.tv/video/motorstorm-p...tml#view:242918 Chyba coś z tego będzie. I w końcu nauczyli się wykorzystywać moc oświetlenia. :) Trasy również znacznie bogatsze niż w jedynce no i interakcja z otoczeniem. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 11 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2008 model jazdy wyglada jak resoraki ze zwiekszoną grawitacją. Niech to kurcze poprawią bo będzie kiła :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 12 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2008 Chciał bym zauważyć, że nie są to wyścigi DTM i raczej zawieszenia do takich skoków muszą być max miękkie. Poza tym to tylko gra, w której skacze się z wysokości 100 metrów w dół. :) W jedynce było podobnie i było bardzo dobrze więc tym bym się nie przejmował. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 (edytowane) co tu tak cicho? :) MotorStorm Pacific Rift - Wildfire Bike Gameplay Edytowane 6 Września 2008 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=230388 losowi wybrancy z europy beda mogli pograc w bete z amerykanami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2008 Przeglądaliście swoje maile? Ściągnąłem dziś demo. Z góry uprzedzam, iż grałem na swoim 20" CRTku, na którym w jedynka wygląda świetnie (kamufluje słabe tekstury, wygładza ząbki itp, co raziło najbardziej w jedynce). Po włączeniu pojawiło się intro. Mam w zwyczaju oglądanie całego, lecz tym razem się nie udało. Intro polega na tym, że leci składanka scen z gameplayu, a w tle muzyka do gry. I leci, i leci, i leci... I działa również jako wygaszacz. Menu ubogie - w końcu demo - do wyboru tylko gra dla jednego lub dla dwojga w splicie. Zdziwiło mnie, iż wyboru można dokonać tylko z pierwszego pada. Ucieszony, mimo że sam w pokoju, odpaliłem splita. Warto zaznaczyć, iż na slinglu pojazdów na planszy jest 16 a przy splicie 8. Dopiero jak wziąłem drugiego pada i wcisnąłem X, to poczułem różnicę w zużyciu. Ale nie to jest tematem. Po wybraniu pojazdów (każdy ma 3 do wyboru, przy czym na singlu do wyboru są: motocykl, pickup i monster truck; na splicie: buggy, rajdówka i 'pickup', bo dla drugiego gracza moje tłumaczenie jest nietrafne). Sam wyścig zaczyna się od pokazania pojazdów na starcie oraz kilku elementów trasy z lotu chyba śmigłowca o delikatnie chwiejnym locie. Sekwencja się powtarza do puki nie wciśniemy X. Zapewne plansze w pełnej wersji będą normalnej wielkości i będą ładowały się dłużej niż ta w demie, więc bez większego ryzyka będziemy iść po herbatę ;) Dzięki tym ujęciom możemy przeczytać napis na tablicy przy starcie z nazwą trasy, czyli Rangod Spires, słabe tekstury otoczenia, z rzadka zabawnie migocące cienie i takie tam. Tutaj zaczyna nas cieszyć, iż faktycznie dodali kolorów grze (właściwie zielonego) oraz modele pojazdów, zgodnie z tym co widać w intrze - chyba że ktoś śledzi informacje o tej grze, wtedy będzie się cieszył, iż demo jest ze starego kodu, a pełna i ew. demo dla mas będzie ładniejsze. Wciskamy X, podczas odliczania od 3'ch widzimy zbliżenia na nasz śliczny pojazd (mimo tekstur gładkich jak pupcia niemowlęcia) oraz przekonujemy się, iż naprawdę widać pikselozę na nawierzchni (oczywiście podczas wyścigu ciężko mi bylo to zauważyć, lecz ostateczny osód wydam jak podłączę pleja do telewizora rodziców). Dalej w miarę po staremu. Boost'a możemy użyć dopiero po 10 sekundach jazdy, pojazdy prowadzi się imo nieco ciężej, rozdzielili klakson od spychania, dodając przy tym możliwość użycia boosta do lekkiego przemieszczenia się w bok - przyzwoicie wykonane. W monster trucku koła się bardzo ładnie brudzą (widać cienie na bokach kół, więc przestają być gładkie jak... już pisałem jak). Dodali kreski po bokach ekranu, jak w niektórych samochodówkach jako dodatkowy 'efekt prędkości'. Kolizje są znacznie lepiej wykonane, pomimo, iż czasem - wręcz żadko widać, iż pojawiają się z zauważalnym (na oko 0,5 sekundy) opóźnieniem. Nie są przesadzone i ciężej o taką niż w 'jedynce'. Można się ładnie zawinąć zawieszeniem o słup (jeśli wystaje na szerokość) lub urwać jedno koło w podobny sposób. Można też wylądować na drzewie nie rozwalając się (szybko wtedy restartuje :P ). Świetny jest efekt jak dobijemy zawieszenie. Muzyka się ścisza na chwilę i przez ten czas słyszymy pisk, jakbyśmy właśnie oberwali granatem hukowym. Również ujęcia np przy spadaniu (a spadać można dość długo) są znacznie poprawione (efekt kamerobiegactwa). Także wybuch przy przedawkowaniu boosta jest znacznie poprawiony. Po restarcie pojazd wygląda niczym komórka w Spore - ładniej niż w poprzedniej części. Niebo czyste i klarowne, jak poprzednio, tylko mniej go widać, bo jest więcej terenu 'w tle'. I chyba tyle spostrzeżeń z samego wyścigu. Po skończeniu wyścigu w napisach zapowiadają split do 4 graczy, co mnie naprawdę cieszy, bo tego najbardziej brakowało u poprzednika. Ogólnie mam wrażenie, iż przez grę przemawiają twórcy mówiąc: "tak powinniśmy zrobić Motor Storma, leczobiecaliśmy błoto z którym sobie nie poradziliśmy". Mimo iż jest jeszcze wiele drobiazgów, to może skończę pisać. I tak dużo tego wyszło, a nie mam chęci odpowiednio formatować tekstu. Dobranoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 18 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2008 Recenzja IGN-u - 8.3/10 (Impressive) Jest dobrze. Myślałem, że będzie gorzej ;) PS. Pierwszy Motorstorm miał 8.9/10 w IGN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 18 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2008 (edytowane) Giera jest naprawdę niezła. Grałem dzisiaj na szybkości bo mimo, że demko mam od czwartku, to nie miałem kiedy zagrać. Ta wersja, którą dali jest tym samym, starym buildem, w którego grało już pół świata od dawna. Mimo tego gra się świetnie. Szybko i agresywnie. Zupełnie inny styl niż to co pokazali w Baja. Czasami rażą niskiej jakości tekstury podłoża, ale to było wiadomo od dawna. Trochę dziwne zagranie ze strony developerów, bo przecież oficjalnie powinni w jak najlepszym świetle reklamować swoje produkty. Ale to już nie pierwszy raz, kiedy tak robią. W demie o dziwo nie ma błotka. Sądziłem, że to ono jest wizytówką do tej serii. Mam nadzieję, że w pełnej wersji powróci (w intro, przez ułamek sekundy widać rzeczki). :) Sterowanie lepsze od części pierwszej ale niestety jest trudniej. O ile w jedynce bezproblemowo byłem pierwszy to tutaj już muszę się sporo namęczyć. Graficznie lepsza od jedynki. Wszystko bardziej kolorowe, kontrastowe oraz bardziej zróżnicowane tereny, więcej obiektów. Muzyka jak zwykle na najwyższym poziomie idealnie dobrana do klimatu rozgrywki. Doskonale czuć, jaki pojazd prowadzimy. Motor szybki, zwinny ale lekki z małą przyczepnością, łatwo z niego spaść. :) Monster truck to kolos, który przejedzie przez wszystko oprócz większych drzew czy dużych skał. Po mniejszych pojazdach przejeżdża jak po kamykach. :) Dobrze się prowadzi, jest pewnym pojazdem ale trochę ociężałym. Tak jak obiecali twórcy. Jedynka była moją ulubioną grą, która doczekała się godziwej kontynuacji. Na pewno zawita u mnie w czytniku zaraz po wyjściu. :) Edytowane 18 Października 2008 przez kojak_ct Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 Fajna recka. Potwierdza tylko to, o czym napisałem wcześniej. http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6076...cific_Rift.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2008 ja mam PS3 od kilku dni i posiadam póki co dwie gry - Burnout Paradise oraz wspomniany Motorstorm Pacific Rift. imho Burnout miażdży Motorstorma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2008 Nie trafione porównanie! :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...