Skocz do zawartości
Azamat

Problem Z Przeglądarkami Internetowymi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mój problem polega na tym, że nie mogę uruchomić żadnej innej przeglądarki internetowej niż Internet Explorer. Próbowałem instalować najnowsze wersje Firefox`a, Opery i nic. Po kliknięciu na np. Firefox.exe przez chwilę pojawia się kursor z klepsydrą a potem nic się nie dzieje. (Restartowałem system po instalacji)

 

Niedawno kupiłem nowy komputer z oryginalnym oprogramowaniem i od razu zainstalowałem testową wersję Kasperski AntyVirus. Pewnego dnia program ten wyświetlił jakiś komunikat (którego nie widziałem) po czym mój brat, z którym dzielę się komputerem, zignorował komunikat i odinstalował Kasperski`ego (geniusz).

 

Od tego czasu nie mogę uruchomić żadnej innej przeglądarki oprócz Internet Explorer, który swoją drogą działa bardzo powoli (bardzo długi czas ładowania stron internetowych nawet takich jak google.pl) i często się wiesza wyświetlając komunikat:

 

"Buffer overrun detected!

 

Program C;\WINDOWS\explorer.exe

 

A buffer overrun has been detected which has corrupted the program`s

internal state. The program cannot safely continue execution and

must now be terminated."

 

Po czym wyłączają mi się wszystkie otwarte strony. Explorer Windows`a się odświeża i zaczynam zabawę od nowa.

 

Czy jest możliwe, że Kasperski Anty Vir uznał Firefox`a za groźbę i w jakiś sposób go zablokował ? Jeżeli tak, to czy istnieje możliwość odwrócenia jego działań (w rejestrze systemu czy jakimś pliku konfiguracyjnym).

Nawet jeżeli zablokował ten program to dlaczego internet pracuje tak powoli skoro przed usterką wszystko było w porządku.

 

Próbowałem już wszystkiego łącznie z prośbami o pomoc na forach pomocy Kaspersky AntiVirus

i Mozill Firefox, ale oni nie wiedzą czym to może być spowodowane.

 

Błagam Panie i Panowie jeżeli macie jakiekolwiek pomysły jak to naprawić albo chociaż co mogło spowodować te usterki będę wam bardzo, bardzo wdzięczny. Naprwadę chciałbym uniknąć konieczności formatowania dysku.

 

Bardzo dziękuję. Czekam na odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...