kuebk Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 W zeszly czwartek kupilem monitor iiyama e2201w-b1, odebrany z rak kuriera w piatek przez domownikow. Wracam dzis do domu odpakowywuje, wlaczam - pouzywalem chwile i co sie okazuje na matrycy znalazlem ryske dlugosci centymetra. Wykluczam opcje ze sam to porysowalem z racji tego ze nie kladlem monitora od strony matrycy na czymkolwiek. Teraz problem jest jak to reklamowac, bo wydaje mi sie ze bedzie mi ciezko udowodnic gostkowi z ktorym bede gadal przez telefon ze taki dostalem a nie sam to zrobilem. Jakies rady jak to zalatwic aby to zrobic dobrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deliriously Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 Nie wiem gdzie kupowałeś swój monitor, ale niestety może być ciężko z wymianą monitora na nowy. Zamawiając cokolwiek kurierem trzeba niestety przy odbiorze rozpakować sprzęt i sprawdzić 10 razy czy wszystko jest w porządku... po podpisaniu odbioru (równoznacznego z oświadczeniem, że sprzęt jest ok) już nic nie zrobisz. Oczywiście mam nadzieję, że Tobie jednak uda się wymienić monitor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 No wlasnie tez tak pomyslalem, no ale bede probowal bo badz co badz nie myslalem ze tak to moze wygladac. Pozatym niby jest gwarancja 0 umartych pikseli przez 30 dni to moze akurat jakis sie wypali albo sie uda mu pomoc. :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serbit Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) na upartego można udać głupa i zwrócić towar w końcu masz na to 10 dni od zakupu jeśli nie robisz tego fizycznie w sklepie bo porostu niby się rozmyśliłeś (ew bo ma wadę której wcześniej nie zauważyłeś ale z tym już gorzej ) niestety koszty transportu ty ponosisz a oni zwracają ci chyba kasę jak dostana towar a nie do się tego jakoś wypolerować zamaskować Edytowane 3 Grudnia 2008 przez serbit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 Czy da sie to zamaskowac to niestety ja nie wiem. :( A co do sklepu to zadzwonilem powiedzialem o co chodzi i gosc po 3 telefonach stwierdzil ze moze zrobic rabat na monitor w postaci 50zl - czyli tak jakby [w pewnym sensie oczywiscie] przyznal sie ze mozliwe ze to ich wina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fake4r Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 Jezeli nie jest to gleboka rysa i nie przeszkadza w ogladaniu czegokolwiek to nawet bym sie nie przejmowal ;-) jak odpakowalem swoj monitor i zobaczylem ryski na ekranie to sie troche zdenerwowalem, ale okazalo sie ze to bylo zabrudzenie, szmatka zalatwila sprawe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzZZzz Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 raczej nie wina sklepu bo wiekszosc monitorow nie jest wogole otwierana.....i tak milo z jego strony ze dal znizke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosolini Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 Nie wiem gdzie kupowałeś swój monitor, ale niestety może być ciężko z wymianą monitora na nowy. Zamawiając cokolwiek kurierem trzeba niestety przy odbiorze rozpakować sprzęt i sprawdzić 10 razy czy wszystko jest w porządku... po podpisaniu odbioru (równoznacznego z oświadczeniem, że sprzęt jest ok) już nic nie zrobisz. Oczywiście mam nadzieję, że Tobie jednak uda się wymienić monitor.Niestety ale przed rozpakowaniem przesyłki trzeba podpisać odbiór. Dopiero po podpisaniu można rozpakować i jeżeli coś nie gra, to wtedy spisujecie z kurierem protokół uszkodzenia. Tyle, że przesyłka formalnie już jest Twoja i zostaje u Ciebie. Jedyne, co możesz zrobić przed podpisaniem, to odmówić odbioru gdy stan opakowania sugeruje, że zawartość może być uszkodzona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2008 raczej nie wina sklepu bo wiekszosc monitorow nie jest wogole otwierana.....i tak milo z jego strony ze dal znizke No czy wina sklepu czy kuriera to nie bylbym taki pewny, z tym ze kuriera raczej nie bo watpie zeby rysa mogla wystapic bez uszkdzenia opakowania a jesli nie sklepu rowniez to moze taki dostali i teraz probuja wcisnac gdzies. Co do tej obnizki to bardziej mi to wyglada na: 'no tak mozliwe ze wyslalismy panu zciach!y monitor - ale 50zl i po problemie, ok?'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2008 Kubek ciesz sie z 50zl...prawda jest jedna przyjales towar... i to byl blad (wiem to nie ty), ale idac twoim tokiem rozumowania sklep mysli: -jakis dzieciuch porysowal monitor lcd, bo nie umie go nawet wytrzec, a teraz tnie w glupa ...hehe Prawda ze moze to tak wygladac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2008 Kubek ciesz sie z 50zl...prawda jest jedna przyjales towar... i to byl blad (wiem to nie ty), ale idac twoim tokiem rozumowania sklep mysli: -jakis dzieciuch porysowal monitor lcd, bo nie umie go nawet wytrzec, a teraz tnie w glupa ...hehe Prawda ze moze to tak wygladac? Prawda, bo cos takiego jednak jest trudno udowodnic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...