Skocz do zawartości
NevA

Black & White 2

Rekomendowane odpowiedzi

panowie jestem na trzeciej wyspie i chodzi masakrycznie cienko. O ile dwie pierwsze szly jako tako t na trzeciej co 1 sek mm jakis taki freez na ulamek sekundy, niby nic ale strasznie denerwuje... wymagania sa cholerne... nawet na low w 1024 AA Aniso niema plynnosci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1697490[/snapback]

Cóż komputronik słynie z "dokładnych" informacji :lol: Na stronce napisali że mają dużo w magazynie ... gry która wyjdzie za miesiąc :lol: Poza tym osoby odpowiedzialne za tłumaczenie chyba lepiej wiedzą czy polska wersja jest czy nie prawda ? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj kumpel ma radka 9000 i mu niezle chodzi :> gra jest pod radosławy napisana

1698026[/snapback]

Chyba nie mojego :P U mnie czasem spada do 10 fpsow przy zadymie na tym procu co w podpisie bez AA.To ultra przegiecie !! :-| :angry: :? :mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fixes included in this Patch

-------------------------------

- Fixed a Technical Hang on Land 3 when trying to create disciples after killing off your population.

 

- Fixed the command function which cycles through platoon units to not include enemy units.

 

- Fixed a crash involving creature/tree interaction when the tree had no town status.

 

- Fixed a creature issue which could stop the paternity suit or seven samurai challenges.

 

- Fixed a statistics error, after a save/load, with the number of soldiers and archers reported in a town.

 

- Fixed general balance issues involving rush tactics by an Aggressive God.

 

- Fixed an issue involving the height at which archer's fire from walls.

 

- Fixed a crash involving smashing a two story skyscraper.

 

- Fixed a crash involving walls where a new section of wall from a previously destroyed one could be created.

 

- Fixed a crash when deconstructing a wall while placing a gatehouse.

 

- Fixed a restarting land issue when the creature would sometimes change if the profile has save games of different creatures in it.

 

- Fixed a Technical Hang with the Archaeologist script on Land 6 involving killing a final archaeologist

 

- Fixed a bug where evil embellishments couldn't be built if you are a good God.

 

- Fixed a bug where Alignment could go above 100%.

 

- Fixed a graphical issue when adding a layer to a damaged skyscraper.

 

- Fixed a statistics error with Towns displaying 0 impressiveness needed to migrate when they cannot migrate.

 

- Fixed a graphical bug causing the shoreline visuals to vanish.

 

- Fixed a graphical bug where the Ape does not morph alignment correctly.

 

- Added an option to skip the initial advisor speech on Land 1 by pressing the Escape key - this will take you directly to the Creature selection.

 

- Added a silver scroll after the creature selection screen to skip the movement tutorials.

 

- Added two development team members to credits (sorry guys).

 

 

---------------

C. Known Issues

---------------

1. PLEASE NOTE : After installing the version 1.1 patch, you will need to start a new game for the patch to properly take effect. Your existing Black & White® 2 save games will no longer work. Save games from version 1.0 of Black & White® 2 will not be compatible with version 1.1 of Black & White® 2.

2. As mentioned in the original readme, certain USB headsets may cause issues if they are disconnected during gameplay. This is still the case. To avoid any crashes of the game, please save and quit before removing them.

Cóż o poprawieniu szybkości działania nic niema :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i tak lepiej niż Boiling Point  :lol:

1699933[/snapback]

niestety ale teraz tak wyglada zalozenie, wytwarzasz produkt, ktory "z gory" posiada pewne niedociagniecia, ktore w przyszlosci (byc moze) zostana poprawione ;) ..oczywisice jesli jest $$

 

;)

 

Ot tyle teorii, a skoro jest piatek i jesli ktos siedzi przed kompem, moze by wstawil jakis fajny filmik (z dzwiekiem) z b&w2, ale jakis dluzszy niz ostatni w topicu co?;)

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra dziala tragicznie na 6800  :mur: Bardzo ciezko utrzymac 25fps na znosnych detalach, to jakis bug? Stery 81.82 czyli chyba te pod B&W2  :mur:

1700063[/snapback]

jak najbardziej chodza sluchy ze stery sa niedopracowane, ale takze inne drivery moga miec wplyw na szybkosc dzialania gierki, nie wspominajac o samym hardwarze. co do samego filmiku nie musi byc w 1280x1024 ;) wystarczy 800x600 :>

 

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś powie co oznacza ten dzwięk bijącego serca bo ja szału dostaje , gram już 2 h jedną mape i wali jak cholera , tak to denarwuje że muszę dzwięki wyłaczać :?Co gorsza przez te dzwięki gra jakoś dziwnie sie zacina wyglada to tak jakbym co chwile wciskał pauze , tylko niech nikt nie mowi ze to wina kompa bo ewidentnie słychać że to skacze przez to głupie bicie serca :mad: :mad:

Edytowane przez ser3k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki mam mały problem!! Otuz jestem na 3 wyspie i mam dziwne przycięcia które nie wiem z czego wynikaj! a to jest tak gram sobie gram i nagle ciach freezy po 0,5sek strasznie to denerwuje! tak co 3-4min!! a najdziwniejsze jest to ze mój brat jest takze na 3 wyspie i wszystko mu smiga jak talala! ustawienia graficzne te same!! jedynie co sie rózni to ze ja mam tygrysa a on krowe! A w B&W2 gram na tym smym kompie co brat! Wiecie co mozna z tym zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć jestem nowy. Dołączyłem do tego forum głównie z powodu katalogu "Gry" no i samego "Black & White 2". Uważam siebie za niejednego wielkiego fana tej serii. Grałem w jedynkę, creature isle i 2. Choć dwójki jeszcze nie skończyłem :/ . I mam pytanie... czy mógł by mi ktoś powiedzieć jak dokładnie zmienić ta grafikę? Mnie do kupna tej gry zachęciła nie tylko sama kontynuacja serii lecz też grafika i futro Chowańca. A ja za lich nic nie mogę ustawić sobie tego futra. Mam cały czas model. Nawet świętoszek ma tylko zarost.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ojojo.. jak ja to czytaęłm to nie wiem co mam z kompem. Bo moim zdaneim neiktóre błedy i zachowania AI są debilne. Np:

Błedy- przechodzenei przez mór, Ludzie włażą do spichlerza na noc :D, Chowańcowi nogi się plączą

AI- Woiska stają pod murami i gapią sie na płonące strzały, Chowaniec kretynieje na widok boskiej rączki i często każe mu iść (Otwarta polana) on mówi że to jest niemożliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ojojo.. jak ja to czytaęłm to nie wiem co mam z kompem. Bo moim zdaneim neiktóre błedy i zachowania AI są debilne. Np:

Błedy- przechodzenei przez mór, Ludzie włażą do spichlerza na noc :D, Chowańcowi nogi się plączą

AI- Woiska stają pod murami i gapią sie na płonące strzały, Chowaniec kretynieje na widok boskiej rączki i często każe mu iść (Otwarta polana) on mówi że to jest niemożliwe.

1708097[/snapback]

wiadomo ze gra ma full bledów..instalowales patcha ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ojojo.. jak ja to czytaęłm to nie wiem co mam z kompem. Bo moim zdaneim neiktóre błedy i zachowania AI są debilne. Np:

Błedy- przechodzenei przez mór, Ludzie włażą do spichlerza na noc :D, Chowańcowi nogi się plączą

AI- Woiska stają pod murami i gapią sie na płonące strzały, Chowaniec kretynieje na widok boskiej rączki i często każe mu iść (Otwarta polana) on mówi że to jest niemożliwe.

1708097[/snapback]

Nie zaobserwowałem nocowania w spichlerzu, ani plątania nóg u chowańca ale się nie przyglądałem. Reszta się zgadza :( I patch tu nie pomaga. Mnie bardziej męczy opróżnianie miast gdy gra sie dobrym, mogli by zrobić tak że ostatnia migracja nie opuszcza miasta tylko je przejmuje.

Zadziwiająca jest zdolność AI do seryjnej produkcji wojska bez posiadania mieszkańców :D Duży plus należy się twórcom za poprawienie systemu kar i nagród dla chowańca, wreszcie działa i jest sensowny bo wiadomo co myśli chowaniec. Ostatnia moja uwaga jest taka że gra jest krótka, znacznie krótsza niż cześć 1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...