Skocz do zawartości
RaKLeZ

Battlefield 1943: Pacific

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

 

Trailer :arrow: http://www.bf1943.com/

 

Pojawiły się także informacje o kolejnej odsłonie Battlefield'a zatytułowanej Battlefield 1943: Pacific

Ma ona powstać także na silniku Frostbite znanym z Bad Company. Będzie nam dane pograć na 3 najpopularniejszych mapach z Battlefield'a 1942 - Guadalcanal, Iwo Jima oraz Wake Island. Silnik Frostbite pozwoli na przemienienie rajskich wysepek w zgliszcza.

Gra zostanie wydana na X360, PS3 oraz PC

 

Battlefield 1943: Pacific będzie oficjalnie zaprezentowany na New York Comic Con(6-8 Luty) natomiast wydany prawdopodobnie w 2010 roku. Domeny Battlefield 1943.com oraz Bf1943.com zostały zakupione przez EA około 2 tygodni temu.

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Liczyłem na jakiegoś porządnego następce BF2. BF Heroes, Bad Company i możliwe, że ten też to jak dla mnie porażka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Guadalcanal, Iwo Jima oraz Wake Island

 

Ile ja się nagrałem w te mapki :P

 

Bardzo ciekawa informacja, sporo czytałem/oglądałem o BadCompany i podobało mi się. Tyle, że IIWŚ już mi wychodzi bokiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tyle jeśli idzie o bf3 :wisielec:

Jak oni robią wszystko tylko nie Bf3 to niestety się nie doczekam chyba. Ale za to dłużej pogram w Bf2 a to w sumie dobra wiadomość :)

 

Sama gra wygląda spoko tylko jak dla mnie to nie ten czas. IIWW mi sie przejadła przez MoHy i CoDy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Gra ma mieć do 24 graczy dobra na konsolach to może robi wrażenie ale jak na PC będzie ta sama ilość to przecież załamać się idzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym pojawiły się nowe informacje dotyczące Battlefield 1943. Portal GameSpot miał okazję porozmawiać z Gordon van Dyke - asystentem producenta ze strony EA. Z samego wywiadu można się dowiedzieć wielu ciekawych informacji. Znajdujemy też wyjaśnienie dlaczego zdecydowano się stworzyć tylko 3 mapy - gra ma być ściśle skupiona na jednym teatrze działań(czy to oznacza, że jak to trafnie ujął jeden z naszych użytkowników możemy się spodziewać BF1944:Normandy czy BF1941: Russia?).

 

W telegraficznym skrócie:

- Gra będzie miała tylko i wyłącznie tryb Conquest

- Będzie spore zróżnicowanie klas postaci. Aby polatać samolotem będzie trzeba tak jak w PR mieć kit pilota.

- Silnik Frostbite pozwoli nam na totalne zniszczenie całej mapy.

- Każda ze stron będzie miała własne wyposażenie i uzbrojenie.

- Gra powinna kosztować tyle co nowe 'hity'; około 1500 punktów Microsoftu czyli 15 euro.

- Katana będzie używana jako nóż w Armii Cesarskiej

- 3 lecące w zwartej formacji bombowce to odpowiednik Artylerii, przed którą będą ostrzegały syreny alarmowe

- Istnieje także dużo prawdopodobieństwo, że w grze nie będzie unlocków

- Planowanie wydanie gry to połowa bądź koniec roku 2009

- Gra będzie 'ważyła' około 350mb - przynajmniej wersja na X360.

http://www.battlefield.pl/?id=2589

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

, no i niech ich nawet nic nie kusi żeby trójeczkę gdzieś w przyszłości umieścić!:)

 

Dokladnie , ponoc w BF 2142 gra 3x mniej ludzi niz w BF2

jesli to prawda niech ktos potwierdzi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więcej info...

- zostały potwierdzone 3 klasy: Infantry, Riflemen i Scout (każda z nich będzie posiadała broń do walki z "ciężkim sprzętem")

- BF1943 będzie grą multiplayer, którą prawdopodobnie będzie można pobrać tylko z internetu (red. czyżby nie było wersji pudełkowej bądź pudełka z kodem do pobrania gry z EA Store?)

- cena gry to około 15-20$

- w grze będzie miała miejsce automatyczna regeneracja życia oraz nielimitowana ilość amunicji

- niszczenie elementów na mapie będzie wyglądało identycznie jak w Battlefield: Bad Company

- jeżeli gra będzie cieszyła się powodzeniem, to DICE nie wyklucza dodatkowych elementów do pobrania

- maksymalna ilość graczy na serwerze to 24 osoby

- w grze będą 3 mapy gdzie na każdej z nich będzie 5 punktów kontrolnych

- 2 strony konfliktu: US Marines oraz Japanese Imperial Army

- kolejne levele nie będa pozwalały nam na odblokowanie nowych broni bądź ulepszeń

http://www.battlefield.pl/?id=2590

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie , ponoc w BF 2142 gra 3x mniej ludzi niz w BF2

jesli to prawda niech ktos potwierdzi .

W tej chwili to różnica jest ponad 3 krotna.. BF2- 9,202 graczy (demo-284), a BF2142- 2,773 graczy. O jakieś 20-22 będzie to najlepiej widoczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Jaka lameriada boże co to ma być? Wielkie celowniki pokazujące nam gdzie mamy strzelać samolotem we wrogi samolot. Może jeszcze strzałki albo w ogóle autoaim bo po co mieć skilla? Teraz co roku będzie 10 nowych BFów i za każdy płać 130zł za 3 mapy.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myśle że jak to ma mieć 3 mapy to dema raczej nie będzie bo by musiało byc minium 1/3 gry ;) chyba że wypuszczą singla jakiegoś.

Grafa może troche cukierkowa z drugiej strony to piękna wyspa :) wiec może stąd takie błękity i zielenie :) Taka jak Wake Island.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tym filmiku widze ze cukierkowa grafika dla 12 latkow chyba

Cos mnie sie zdaje ze oni toto robia dla dzieci i te ograniczenie do 24 graczy

o co tu biega ???

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Po tym filmiku widze ze cukierkowa grafika dla 12 latkow chyba

Cos mnie sie zdaje ze oni toto robia dla dzieci i te ograniczenie do 24 graczy

o co tu biega ???

Ograniczenia wynikają z tego, że z kodem sieciowym na konsolach zbytnio sobie programiści nie radzą i średnio gry mają po 8 albo 16 graczy. Grafika cukierkowa, pełno zje** strzałek nawet przy ataku bombowcami mamy pokazane miejsca, flagi migają z daleka, wybuchy wyglądają jak w kreskówkach nawet nad samolotem jest ikona samolotu :lol2: "Ulepszenia" jak dla dzieci ze szkół specjalnych. Przecież to jest duży krok... w tył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Jeszcze zmyślają, że limit 24 jest dla naszego dobra :lol: Nawet w Crysisie ciekawie robi się dopiero jak jest 30 graczy na serwerze inaczej to więcej jest jeżdżenia od respa na walke niż samej walki.

 

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=45068

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczenie to zdaje się być całkiem zdroworozsądkowe – lepiej mieć ciekawszą i bardziej wciągającą grę, niż powolne poszukiwania oponentów na wielkiej i pustej mapie.

:lol2: taaak... nie ma to jak "zdroworozsądkowe" myślenie... ;) Edytowane przez Duelist

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

:lol2: taaak... nie ma to jak "zdroworozsądkowe" myślenie... ;)

:lol2:

 

haha chyba im EA za newsy płaci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...