kelcior Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Moze odznaczasz zeby szukalo bez PB, u mnie setki serwerow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pr1est Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 no właśnie wyłączam wszystkie filtry i znajduje kilaset z czego 3/4 puste... z filtrami PB/nie puste/nie pełne i jakiś typ rozgrywki i z 5szt. znajduje. kiedyś było tego znacznie więcej... coś sie musiało pierdyknąć :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobak Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Ja też mam problemy... otóż dodałem kilkanaście serwerów do ulubionych, ale jak odświeżam tą listę, jako aktywne pokazuje mi tylko 3-4. Reszta wygląda, jakby nie odpowiadały... nie daje się też do nich połączyć. Niemożliwe, żeby wszystkie padły na raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yngwie Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 ustawienia filtrow sa zapamietywane. przy odswiezaniu ulubionych rowniez sa brane pod uwage - chociaz nie powinny. wystarczy ze serwer bedzie np pelny a masz zaznaczone aby nie pokazywal pelnych i bedziesz go mial na szaro na liscie. oczywiscie moze byc jakis bug, ale warto najpierw sprawdzic czy powyzsze nie jest przyczyna. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobak Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 ustawienia filtrow sa zapamietywane. przy odswiezaniu ulubionych rowniez sa brane pod uwage - chociaz nie powinny. wystarczy ze serwer bedzie np pelny a masz zaznaczone aby nie pokazywal pelnych i bedziesz go mial na szaro na liscie. oczywiscie moze byc jakis bug, ale warto najpierw sprawdzic czy powyzsze nie jest przyczyna. Faktycznie... kurczę, dziwne rozwiązanie. Dzięki! :) Plusik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 20 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2010 FullGameStats.com - Your source for hard to find weapon leaderboards! cos dla maniakow statsow :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyPL Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Kilka dni temu nabyłem BC2, głównie z uwagi iż CoD:BO mnie rozczarowało i szukałem czegoś spokojniejszego. Kiedyś grałem w betę BC2, ale nie przypadła mi do gustu. Obecnie jest tak iż im dłużej gram tym bardziej zaczyna mi sposób rozgrywki odpowiadać, chociaż czasem większa rozwałka mogłaby się przydać (szczególnie nudno jak stado snajperów jest). Drażniącą kwestią jest fakt naprawdę powolnego rozwoju postaci na początku rozgrywki; zdobywanie nowych dodatków, broni etc. jakby za długo trwało co jest momentami mało zachęcające. Z drugiej strony klimat rozgrywki wraz z możliwością "psucia" otoczenia dużo daje. Ps. Można w BC2 wydawać polecenia typu "widzę wroga", "czołg w polu widzenia" etc? W ustawieniach pisze iż funkcja wydawania takich komend jest pod klawiszem "Q", ale mam wrażenie iż nie funkcjonuje to tak jak powinno (w COD było menu w którym się wybierało odpowiednią komendę). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 (edytowane) Patrzysz na cel, naciskasz Q i tyle. Zagraj na serwerach z ograniczeniem snajperów jak Ci duża ich ilość przeszkadza. Edytowane 21 Listopada 2010 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 23 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2010 http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/11/23/update-for-battlefield-bad-company-2-ps3.aspx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 23 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2010 ta czesc z red dot/acog na m14/g3 mnie strasznie martwi :(:( od teraz kazdy wookie bedzie biegal z nimi tak przynajmniej dla noobow straszakiem byl olbrzymi recoil i w dodatku brak optyki ..... teraz juz nic nie bedzie to samo :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 Po polskiemu: No Pain No Game: HOT !!! Battlefield: Bad Company 2 multiplayer patch nr 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilaHD Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 (edytowane) No proszę jakie ładne zmiany. Dobrze, że zwiększają siłę shotgunów z bliska, bo takim USAS`em z daleka dwa strzały i gość gryzie glebę, a z bliska to różnie bywa. Cały magazynek walę, a gość ma jeszcze 2-7%. No i wtedy ja mogę zaśpiewać " Another One Bites The Dust" :wink: Zobaczymy jak to będzie, no i w końcu nowe mapy.:lol: Edytowane 24 Listopada 2010 przez SilaHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 lamerskie pytanie jak sie obsługuje cg z strzałkami albo te wersje auto? jakoś nigdy nie leci mi do oznakowanego celu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 (edytowane) Strzelasz z pistoletu w pojazd, wyciągasz wyrzutnie rakiet, chwile celujesz, pojawia się odległość od celu i strzelasz. <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=DqJn1WmuTRE?fs=1&hl=pl_PL"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=DqJn1WmuTRE?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=DqJn1WmuTRE?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> Edytowane 24 Listopada 2010 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 Po polskiemu: No Pain No Game: HOT !!! Battlefield: Bad Company 2 multiplayer patch nr 3 Co za beznadziejne tłumaczenie o_O Poniżej lista zmian w trzecim patchu: - ACOG i Red Dot dla MK-14 i G3. - Zwiększono obrażanie dla G3. - nie zwiększono obrażeń, tylko G3 będzie zadawało tyle obrażeń, ile powinno (bug na PC) - Redukcja odrzutu i uszkodzeń VADS'a . - Naprawiono błąd, gdzie Smoke Countermeasures Package nie usuwał tracera przy szybkiej jeździe czołgu. - nie tylko czołgu - Zmniejszono czas przeładowania Smoke Countermeasures Package. - Zwiększono silę AT4. - wobec pojazdów - Zwiększono prędkość strzałów z AT4. - prędkość rakiet (można pomyśleć, że chodzi o szybkostrzelność) - Zmniejszono obrażenia z M2 Carl Gustav AT, lecz w dalszym ciągu Gustav będzie zadawać najwięcej obrażeń z pośród wszystkich AT w grze. - nie zmniejszono obrażeń, tylko pole rażenia; CG nigdy nie zadawał największych obrażeń - wręcz przeciwnie - Jeden strzał w ciało M95 zabija, kosztem wolniejszego przeładowania ( W KOŃCU!!!). - zwiększy się odległość, do której M95 zabija jednym strzałem; czas przeładowania się nie zmieni - Naprawiono błąd z SVU Snaiperskaya Short który był za mocny w krótkim dystansie w porównaniu z innymi półautomatycznymi karabinami snajpera, zmniejszając jego obrażenia w close-combat. - Zmniejszono obrażenia wszystkich broni na MCOM o 50%. ( C4, miny, AT). - Naprawiono błąd w Rush na Atacamie, gdzie na drugim A, C4 można było podłożyć przez sufit. - Poprawiono celność M1911 przy bliskim celowaniu. - naprawiono błąd z polem widzenia; nie ma nic o celności - Zmieniono obrażenia zdawane przez AN94 Abakan w close- combat i zwiększono jego siłę w long distance. - nie zwiększono obrażeń na długi dystans - Zwiększenie dokładności strzałów F2000 w biegu. - Zwiększono obrażenia na bliskich odległościach dla szotgunów. - Zmniejszono siłę M60. - Zmniejszono zadawane obrażenia z MG3 i MG3 SA w close-combat. - Lekko zwiększono uszkodzenia Helikoptera UH60. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yngwie Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 to nie wszystko ;) pomineli ze zwiekszony zostal splash z at4 - w dalszym ciagu jest najmniejszy w tej klasie broni. obrazenia dla shotgunow zwiekszone w buckshocie, bo pewnie niektorzy juz sie ludzili ze slugi beda mocniejsze. z svu to tlumacz ostatecznie powinien sie zdecydowac czy usunieto bug czy tez zmniejszono obrazenia - oczywiscie bug zostal usuniety. ogolnie Modd ma racje tlumacz tego tekstu jezeli tak slabo sie radzi to powinien byl skonsultowac sie z kims przed publikacja ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 jednym slowem snajperka dla kazdej klasy grrrr zniszczyli mi moja ulubiona bron :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 Wow, dzięki za filmik bo poznałem nowy trik z C4 - podskakiwanie. Masakra gdzie to leci wtedy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 gdzies na youtubie jest instruktaz jak to zrobic. z granatami dziala rowniez :) tak wiec nie trzeba na 2m do tanka podbiegac z c4 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeyoo Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 (edytowane) jeszcze dorzuca autocelowanie ze snajperki i bedzie git ! bc2 is now more noob friendly than ever ! Edytowane 24 Listopada 2010 przez yeyoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1xer Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2010 Wyciek patcha R10 do Internetu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2010 Hehe ale "wtopa" ;) W każdym razie mapki robią wrażenie pozytywne. Nie mogę się już doczekać bo aktualne mi się znudziły :D Nowe mapki zaraz Vietnam ;) będzie co robić w święta hehe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2010 Oasis = Sharqi Peninsula ;) Ciekaw jestem ile "metrów" dostanie M95. Może wreszcie będzie warto ją brać. Chociaż nawet bez tego to moja ulubiona broń. Przydałaby się jeszcze opcja przebijania tarczy CKMu i większy dmg w heli. Btw. czemu BC2 musi mieć takie duże patche ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2010 Mapki wydają sie ciekawe. Te w BC2 są po prostu takie bez wyrazu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2010 Harvest Day genialnie przerobili. W jedynce bazy też można było podbijać (były trzy punkty + dwie bazy na tej mapie), wic musieli mapę rozszerzyć. Jedną baze od punktów przedziela to małe miasteczko (które właśnie było bazą w jedynce), a drugą baze wzieli z mapy z trybu Rush, którą od punktów dzieli spory obszar otwartego terenu, idealnego do walki pojazdami. Rewelacyjna mapa. Oasis także tu ładnie wygląda, sporo fajniejsze oświetlenie jest w dwójce. Heavy Metal masakrycznie wielka, chyba za mało punktów dali, bo jest dość pusto, mogli dać dużo drzew. No ale to przede wszystkim mapa dla pojzadów. Z czterema heli będzie niezła sieka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2010 Kiedy ma niby wyjsc ten mega patch ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2010 Duże zmiany zaszły w porównaniu do bety? Możecie opisać te bardziej znaczące? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2010 Dla mnie kluczowy czynnik jakim jest system detekcji obrażeń pozostał bez zmian, dlatego przestałem w to grać. Poza tym zoptymalizowali pod kątem wydajności, w zasadzie dużo się nie nagrałem, bo odpuściłem także lepiej jak się wypowie ktoś z >100h przegranych. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2010 dzisiaj dostałem permbana na jakimś niemieckim serwie za to że zruchany admin dostawał w tyłek aż miło i za to że prowadziłem team do zwycięstwa, wystarczyły 3 rundy z wynikami około 50/7-9 i ban by administrator decision ciekawe dlaczego ea nie piętnuje takich zarządzających, żebym jeszcze z cg walił ale tylko mg36 lub lub mechanem grałem, ath nie wiem o co ci chodzi z detekcja mnie się tam udaje czasem jedną seria ściągnąć gościa (headshot) fakt że gra czasem gubi pakiety ale nie jest to na tyle często aby uniemożliwiać grę i zaniechać rozgrywki, na obecną chwile nie ma lepszej gry fpp po sieci, jedynie czego brakuje to myśliwców z bf2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2010 (edytowane) Taka natura ludzka :) Powiem tak, ja jako były gracz AA byłem bardzo chamski jak ktoś mnie sprowokował (bo normalnie, to byłem dobry kompan na polu bitwy :D ) i takie sytuacje jak Twoja z adminem załatwiałem po swojemu, czy wbijałem się na serwer drugą/trzecią postacią i TK admina i kolejny ban, ale jaka radocha widzieć wkurzonego admina hehe :D ale co tu poradzić, nieuczciwość władzy z życia codziennego znasz, więc nie dziwota, ze taki admin jak poczuje władze to daje Ci bana, bo w końcu jak można być lepszym od pana i władcy :/ Nie wiem, ale grając w bete BC2 to jakoś z nikim jakoś nie nawiązałem kontaktu, natomiast w GoW czy AA2 bardziej doświadczeni gracze podpowiadali mi jak grać. Mi multi BC2, CoD, ET kojarzy mi się z Unrealem Tournamentem -> bezsensownym atakowaniem i ciągłymi respawnami - dlatego AA "pokochałem", bo tam śmierć = wysoka kara :) a tu śmierć to tylko 2 kliknięcia i cyferek w statystykach. Muszę jednak przyznać, że w betę BC2 najlepiej grało mi się z nowych multiplajerówek (czyt. CoDy), "gameplay" lepiej mi przypasował, dlatego ciekawy jestem co się zmieniło w grze stosunku do bety - z opinii aktywnych graczy, a nie "changeloga" :) Edytowane 26 Listopada 2010 przez konkurs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...