tuxus Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2009 A więc, wiem że nie zaczyna się zdania od "a więc" , ale... Około dwóch miesięcy temu kupiłem tuner TV, był to głupi pomysł, po przyjechaniu do domu podłączyłem wszystko i ujrzałem światłość, a mianowicie obraz był bardzo słabej jakości, nie była to kwestia sygnału, byli nawet monterzy ze spółdzielni, stamtąd mam telewizje i internet, i stwierdzili że sygnał jest dobry, no nic pakuję tuner AverMedia 303 wsiadam w autobus, jadę i jadę, w końcu stanąłem przed sklepem VICO, wchodzę do serwisu, mowie że chcę zareklamować sprzęt, no to on dobrał się do pudełka pooglądał i powiedział że wyśle do serwisu producenta, dobra serwisant wysłał sprzęt, a ja czekając już ok miesiąc w desperacji kupiłem sobie 26 calowy telewizor, w końcu dostałem telefon, że sprzęt czeka na mnie w serwisie do odebrania, jutro zamierzam po niego pojechać, i tu zaczyna się moje pytanie: Czy mogę, wymienić ten tuner na inny sprzęt i do niego dopłacić, nie chodzi o drugi tuner, ale np:dysk twardy albo coś. Mieniło już ponad dwa miesiące, więc czy sklep się zgodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2009 To zależy od sklepu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Powiedz jak wyglada sytuacja. Czas na reklamacje minal wiec powinni sie zgodzic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyUser Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Czas na reklamacje minal wiec powinni sie zgodzic...Nie minął. W gwarancji vico jesli aktualnie nic nie zmienili w tresci stoi "w jak najszybszym terminie". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuxus Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2009 serwisant wyraźnie powiedział że tuner będzie za dwa tygodnie, a gwarancja nie jest od Vico, lecz od AverMedia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyUser Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Masz karte gwarancyjną producenta? Bo z reguły vico daje swoje karty gwarancyjne a nie producentów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuxus Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2009 mam kartę gwarancyjną producenta :rolleyes: :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyUser Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2009 (edytowane) A to zmienai postac rzeczy. Kupowales przez www czy na miejscu? Ja do tunera avera mam karte vico... Sprawdz co stoi w karcie gwarancyjnej, bo od niej jest uzaleznione co mozna dalej zrobic. Edytowane 8 Kwietnia 2009 przez ZlyUser Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuxus Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2009 kupowałem na miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Mysle ze nie bedzie problemu z tym. Powinni sie zgodzic. Powiedz ze czekales 2 miechy i kupiles juz tv. W Vico calkiem spoko ludzie pracuja, glownie Ci najstarsi stażem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...