Gość cater Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2009 (edytowane) ??? Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez cater Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Detale te same? Może pod NV trzeba zwiększyć, albo zmienić tryb renderowania. Jeśli chodzi o efekty - karta jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cater Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2009 (edytowane) ??? Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez cater Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Jest jeszcze jedno rozwiazanie - gra jest za stara przez co nowe karty graficzne maja problem. To samo jest np. w Spliter Cellu Pandora Tomorrow - zarowno nowe ATI , to jest 4870 , jak i nowiutkie nV , to jest GTX260 , renderuja niepoprawnie wodw pod Vista , jednoczesnie brakuje w ogole cieniowania. Woda zamiast byc przezroczysta jest MATOWA , a cieni to w ogole nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ifrin Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Tak czy inaczej - będę zgłębiać temat. Może po prostu współczesna nvidia wymaga więcej namaszczenia? Albo może DirectX 10 nie jest kompatybilny z 9.0 i przekłamuje zamiary twórców obydwu gier?Czasami mogą być problemy z kompatybilnością wiec spróbuj zaktualizować do najnowszej wersji: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
q8ic Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2009 A możne to kwestia efektów które "wzbogacają" szatę graficzną - sm3(gf) vs sm2(ati) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2009 A możne to kwestia efektów które "wzbogacają" szatę graficzną - sm3(gf) vs sm2(ati) ?Ale do czego zmierzasz? Obsluguje wyzej , ale nizej tez ma kompatybilnosc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla2 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2009 @tasba - może wkleisz jakieś screenshooty. Chętnie bym zobaczył jak to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
q8ic Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2009 (edytowane) Ale do czego zmierzasz? Obsluguje wyzej , ale nizej tez ma kompatybilnosc. Do tego, że może jakiś hdr czy inna zmora przykrywa czyste i piękne efekty odbić, przezroczystości, falowatości itd. Też bym zobaczył screeny [;Trainz 2006 - ta gra nie ma grafiki , nie zna czegos takiego jak upiekszacze ala HDR. Nie znam tej gierki i nie zadałem sobie trudu żeby sprawdzić - moja wina. Edytowane 21 Kwietnia 2009 przez q8ic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Do tego, że może jakiś hdr czy inna zmora przykrywa czyste i piękne efekty odbić, przezroczystości, falowatości itd. Też bym zobaczył screeny [;Trainz 2006 - ta gra nie ma grafiki , nie zna czegos takiego jak upiekszacze ala HDR. Kolega ma Viste , sprawdzilbym na XP - pisalem o tym co jest w Splinterze na viscie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...