TomAlek Opublikowano 27 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2009 Witam! Od jakiś 3 tygodni od czasu do czasu po włączeniu komputera po PRESS F2 TO BOOT zamiast logo Windows i paska na oczekiwanie pokazywało mi sięcoś takiego: Intel ® Boot Agent PXE Base Code (PXE -2.1 build 086) Client Mac ADDR: 00 1CC0 1903 25 GOID: 3672B792 912B 11DC 9ESD 0013D4D9C940 PXE - E53: No boot filename received Od przedwczoraj zaczęło się to pojawiać często [ po kilku resetach działało ] aż do dziś...ciągle...nie mogę włączyć komputera...próbuję format a tam niebieskie tło i pisze że błąd i jeżeli widzę to pierwszy raz to żebym odinstalował nowe programy i mogę tylko reset... Ludzie pomóżcie :( Edit: Dodam jeszcze, że teraz gdy chcę formatować już nie mam error tylko podczas wciśnięcia ENTER pierwszy raz czyli INSTALUJ dostaję okienko, że nie znaleziono żadnego HDD ;( 2 kabelki są podłączone, dysk sata... :( WD CAVIAR 400GB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterMac Opublikowano 28 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2009 (edytowane) Przywracales domyslne ustawienia biosu ? Czy dysk jest widzialny w biosie ? Komp nie moze znaleść pliku bootującego system, albo coś namieszałeś z plikami na dysku albo bardziej prawdopodobnie dysk padł po tych objawach skoro go nie znajduje podczas formatu. Edytowane 28 Maja 2009 przez PeterMac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomAlek Opublikowano 28 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2009 Przywracałem, tzn jak widoczny? Np. mam ustawione CD/DVD,Floppy,Hard Drive,Ethernet <-- o to chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 28 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2009 PXE to oprogramowanie służące do uruchomienia komputera przez sieć za pośrednictwem karty sieciowej. Jeśli masz ustawioną taką kolejność jak wyżej, to zapewne dysk twardy nie jest widoczny. Sprawdź ustawienia bios, sprawdź kable do dysku. W razie potrzeby sprawdź kompa na innym zasilaczu oraz Twój dysk w innym kompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...