izded Opublikowano 24 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2009 (edytowane) Mam pamięci wymienione w tytule, niestety jedna kość zaczęła stwarzać problemy, zawiesza system i resetuje kompa. Nie posiadam dowodu zakupu, ani nie wiem w jakim sklepie zostały kupione. Na oficjalnej stronie Geil jest informacja o Limited Life time Warranty. Czy można w jakiś sposób uzyskać naprawę na podstawie takiej gwarancji w Polsce bez pośrednictwa sklepu? Jeżeli tak to gdzie się mogę z tym zgłosić? Edytowane 24 Czerwca 2009 przez izded Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 24 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2009 Mam pamięci wymienione w tytule, niestety jedna kość zaczęła stwarzać problemy, zawiesza system i resetuje kompa. Nie posiadam dowodu zakupu, ani nie wiem w jakim sklepie zostały kupione. Na oficjalnej stronie Geil jest informacja o Limited Life time Warranty. Czy można w jakiś sposób uzyskać naprawę na podstawie takiej gwarancji w Polsce bez pośrednictwa sklepu? Jeżeli tak to gdzie się mogę z tym zgłosić? Napisz do Geil o ile jest to gwarancja producenta w stosunku do konsumenta, jesli nie to lipa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izded Opublikowano 24 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2009 Napisz do Geil o ile jest to gwarancja producenta w stosunku do konsumenta, jesli nie to lipa.Właśnie chodzi o to żeby ją oddać gdzieś w Polsce bo za wysyłkę na Tajwan i z powrotem zapłacę więcej niż za nową kość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 25 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2009 Właśnie chodzi o to żeby ją oddać gdzieś w Polsce bo za wysyłkę na Tajwan i z powrotem zapłacę więcej niż za nową kość. No to w takim razie wydaje mi sie ze bez rachunku za wiele nie zdzialasz, aczkolwiek sprobuj uderzyc do oficjalnego dystrybutora w Polsce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twec Opublikowano 25 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2009 Mam pamięci wymienione w tytule, niestety jedna kość zaczęła stwarzać problemy, zawiesza system i resetuje kompa. Nie posiadam dowodu zakupu, ani nie wiem w jakim sklepie zostały kupione. Na oficjalnej stronie Geil jest informacja o Limited Life time Warranty. Czy można w jakiś sposób uzyskać naprawę na podstawie takiej gwarancji w Polsce bez pośrednictwa sklepu? Jeżeli tak to gdzie się mogę z tym zgłosić?Spróbuj uderzyć do wyłącznego dystrybutora w Polsce, czyli firmy YAMO z Warszawy. Jej detaliczna sieć sklepów to Reactor (www.reactor.pl), którą na pewno znasz. Tam powinni Ci jakoś pomóc i, co więcej, mam nadzieję, że to uczynią. Daj znać jak to wszystko potoczyło się dalej. Na pewno przyda się innym, którzy znajdą się w podobnej sytuacji (odpukać ;)). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izded Opublikowano 25 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2009 (edytowane) Sprawa w takich wypadkach wygląda tak Witam Serwisujemy pamięci pochodzące z kanału dystrybucyjnego YAMO. Proszę o podanie numerów seryjnych pamięci , jeśli są w naszej bazie numerów to może Pan reklamować pamięci w YAMO. Niestety okazuje się że moja pamięć nie pochodzi z dystrybucji Yamo czyli mogę wsłać na Tajwan. Ale jak komuś padnie pamięć a nie ma dowodu zakupu można się powoływać na gwarę Geil u Yamo. EDIT wsadziłem tą kość po 3 miesiącach puściłem na 2.1v memtest przechodzi 100%, 3dmark06, bez resetów od godziny może potrzebowała dowoltowania. Edytowane 25 Czerwca 2009 przez izded Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OKI Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2009 witam mam podobny problem jak w temacie padła mi jedna z kość DDR2 2x1GB 800MHZ GEIL DUAL BLACK DRAGON 4-4-4-12 posiadam paragon sklepu który upadł i niby jest jeszcze ta wieczysta gwarancja napisałem do sklepu "Reactor" o pomoc i jak na razie czekam na odpowiedz .... możne ktoś wie coś więcej na temat tej wieczystej gwarancji ???????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izded Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2009 witam mam podobny problem jak w temacie padła mi jedna z kość DDR2 2x1GB 800MHZ GEIL DUAL BLACK DRAGON 4-4-4-12 posiadam paragon sklepu który upadł i niby jest jeszcze ta wieczysta gwarancja napisałem do sklepu "Reactor" o pomoc i jak na razie czekam na odpowiedz .... możne ktoś wie coś więcej na temat tej wieczystej gwarancji ???????? Pisz do Yamo oni załatwiają takie sprawy, poza tym wydaje mi się że z godnie z prawem właściciel sklepu który upadł jest zobowiązany do wysłania sprzętu na gwarancję do hurtowni w której została pamięć zakupiona ale nie mam pewności. A kość Ci kompletnie nie działa czy jak jest? w moim przypadku okazało się że pamięć wymagała napięcia 2.1 do poprawnego działania i byłą jednak sprawna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twec Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Pisz do Yamo oni załatwiają takie sprawy, poza tym wydaje mi się że z godnie z prawem właściciel sklepu który upadł jest zobowiązany do wysłania sprzętu na gwarancję do hurtowni w której została pamięć zakupiona ale nie mam pewności. A kość Ci kompletnie nie działa czy jak jest? w moim przypadku okazało się że pamięć wymagała napięcia 2.1 do poprawnego działania i byłą jednak sprawna.Możesz spróbować w YAMO... Podaj im numery seryjne pamięci i jeżeli się okaże, że są od nich, na pewno pomogą zrealizować gwarancję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...