Skocz do zawartości
izded

Geil Ultra 2x1gb Ddr2 800 A Sprawa Wieczystej Gwarancji

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pamięci wymienione w tytule, niestety jedna kość zaczęła stwarzać problemy, zawiesza system i resetuje kompa. Nie posiadam dowodu zakupu, ani nie wiem w jakim sklepie zostały kupione. Na oficjalnej stronie Geil jest informacja o Limited Life time Warranty. Czy można w jakiś sposób uzyskać naprawę na podstawie takiej gwarancji w Polsce bez pośrednictwa sklepu? Jeżeli tak to gdzie się mogę z tym zgłosić?

Edytowane przez izded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pamięci wymienione w tytule, niestety jedna kość zaczęła stwarzać problemy, zawiesza system i resetuje kompa. Nie posiadam dowodu zakupu, ani nie wiem w jakim sklepie zostały kupione. Na oficjalnej stronie Geil jest informacja o Limited Life time Warranty. Czy można w jakiś sposób uzyskać naprawę na podstawie takiej gwarancji w Polsce bez pośrednictwa sklepu? Jeżeli tak to gdzie się mogę z tym zgłosić?

Napisz do Geil o ile jest to gwarancja producenta w stosunku do konsumenta, jesli nie to lipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz do Geil o ile jest to gwarancja producenta w stosunku do konsumenta, jesli nie to lipa.

Właśnie chodzi o to żeby ją oddać gdzieś w Polsce bo za wysyłkę na Tajwan i z powrotem zapłacę więcej niż za nową kość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chodzi o to żeby ją oddać gdzieś w Polsce bo za wysyłkę na Tajwan i z powrotem zapłacę więcej niż za nową kość.

No to w takim razie wydaje mi sie ze bez rachunku za wiele nie zdzialasz, aczkolwiek sprobuj uderzyc do oficjalnego dystrybutora w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pamięci wymienione w tytule, niestety jedna kość zaczęła stwarzać problemy, zawiesza system i resetuje kompa. Nie posiadam dowodu zakupu, ani nie wiem w jakim sklepie zostały kupione. Na oficjalnej stronie Geil jest informacja o Limited Life time Warranty. Czy można w jakiś sposób uzyskać naprawę na podstawie takiej gwarancji w Polsce bez pośrednictwa sklepu? Jeżeli tak to gdzie się mogę z tym zgłosić?

Spróbuj uderzyć do wyłącznego dystrybutora w Polsce, czyli firmy YAMO z Warszawy. Jej detaliczna sieć sklepów to Reactor (www.reactor.pl), którą na pewno znasz.

 

Tam powinni Ci jakoś pomóc i, co więcej, mam nadzieję, że to uczynią.

 

Daj znać jak to wszystko potoczyło się dalej. Na pewno przyda się innym, którzy znajdą się w podobnej sytuacji (odpukać ;)).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa w takich wypadkach wygląda tak

Witam

 

Serwisujemy pamięci pochodzące z kanału dystrybucyjnego YAMO.

 

Proszę o podanie numerów seryjnych pamięci , jeśli są w naszej bazie numerów to może Pan reklamować pamięci w YAMO.

Niestety okazuje się że moja pamięć nie pochodzi z dystrybucji Yamo czyli mogę wsłać na Tajwan. Ale jak komuś padnie pamięć a nie ma dowodu zakupu można się powoływać na gwarę Geil u Yamo.

EDIT

wsadziłem tą kość po 3 miesiącach puściłem na 2.1v memtest przechodzi 100%, 3dmark06, bez resetów od godziny może potrzebowała dowoltowania.

Edytowane przez izded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem jak w temacie

padła mi jedna z kość DDR2 2x1GB 800MHZ GEIL DUAL BLACK DRAGON 4-4-4-12

posiadam paragon sklepu który upadł i niby jest jeszcze ta wieczysta gwarancja napisałem do sklepu "Reactor"

o pomoc i jak na razie czekam na odpowiedz ....

możne ktoś wie coś więcej na temat tej wieczystej gwarancji ????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem jak w temacie

padła mi jedna z kość DDR2 2x1GB 800MHZ GEIL DUAL BLACK DRAGON 4-4-4-12

posiadam paragon sklepu który upadł i niby jest jeszcze ta wieczysta gwarancja napisałem do sklepu "Reactor"

o pomoc i jak na razie czekam na odpowiedz ....

możne ktoś wie coś więcej na temat tej wieczystej gwarancji ????????

Pisz do Yamo oni załatwiają takie sprawy, poza tym wydaje mi się że z godnie z prawem właściciel sklepu który upadł jest zobowiązany do wysłania sprzętu na gwarancję do hurtowni w której została pamięć zakupiona ale nie mam pewności. A kość Ci kompletnie nie działa czy jak jest? w moim przypadku okazało się że pamięć wymagała napięcia 2.1 do poprawnego działania i byłą jednak sprawna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisz do Yamo oni załatwiają takie sprawy, poza tym wydaje mi się że z godnie z prawem właściciel sklepu który upadł jest zobowiązany do wysłania sprzętu na gwarancję do hurtowni w której została pamięć zakupiona ale nie mam pewności. A kość Ci kompletnie nie działa czy jak jest? w moim przypadku okazało się że pamięć wymagała napięcia 2.1 do poprawnego działania i byłą jednak sprawna.

Możesz spróbować w YAMO... Podaj im numery seryjne pamięci i jeżeli się okaże, że są od nich, na pewno pomogą zrealizować gwarancję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...