Kaeres Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 A czy w full wersji też są poziomy trudności do wyboru ? W demku jeden jest zablokowany (najtrudniejszy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 Oczywiście, ze są inne poziomy trudności. Ja mam natomiast takie pytanie do tych z Was, którzy są posiadaczami wersji steam'owskiej. Grałem tak sobie (jestem już przy końcu) i nagle wyskoczyło mi podczas rozgrywki, że zdobyłem jakiś achevment. Spotkał się ktoś z Was z czymś takim? Gdzie można sprawdzić co to za bonus? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) W profilu gracza (w steam) wyświetl sobie listę posiadanych gier i statystki dla danej gry Masz ;) Edytowane 7 Lipca 2009 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) poczekaj na 2 ostatnie etapy :) mi juz tylko ostatni zostal, ciezkoooo... Przedostatni zaliczony bez większych problemów, w zasadzie pierwszy etap powinien tak wyglądać, jeśli chodzi o długość i stopień skomplikowania. W sumie gra na jedną nockę, stosunek: długość grania/cena=niedostateczny. ;/ ... No i gierka zaliczona, ostatni lvl to kwestia nauczenia się pierwszej części etapu, później to już formalność. :) Reasumując to co już pisałem wcześniej, za krótkie, za łatwe, za drogie. Za mało myślenia, za dużo napierdzielania. Ale warto było pograć te 3-4h... Edytowane 7 Lipca 2009 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr0chu Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 No to moze nie przechodz gierki na jedno kopyto byle tylko "zaliczyć" to nie bedzie za krótko chociaz ;). Co do za łatwo to sa jeszcze inne poziomy trudnosci no i zawsze pozostaje wyzwanie przejscia calej gry np tylko magiem. Moim zdaniem gra ekstra, fajne nawiazanie do oldschoolowych platformówek, super klimatczna muzyczka no i stosunek myślenia do napierdzielania jest do przyjecia zwazajac na gatunek gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 Ok następnym razem będę sobie sztucznie wydłużał rozgrywkę podziwiając np. widoki w grze. :) Tak jak pisałem, gdyby cała gra była na podobnym poziomie jak ostatnie 2 etapy to by się grało przyjemniej. A co do przechodzenia gry jedna postacią to 90% czasu jak i ostatni etap grałem tylko łuczniczką. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) Dzisaj pyknąłem sobie w pełną wersję (jeszcze nie ukończyłem). Faktycznie nie jest zbyt wymagająca, ale przyjemnie się gra. Pełny relaks ;) Oprawa audio/wideo miażdży Trochę fotek, chociaż nie oddają pełnego uroku grafiki z ruchomymi światłami/cieniami/odbiciami i falującym powietrzem ;) Rzeczywiście złodziejką przez większość gry najwygodniej się gra. Pierwsza łatka w drodze.. Edytowane 7 Lipca 2009 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 8 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2009 - Making the last level easier (by making the you-know-what rise slower). Some thoughts would be needed though. Did everybody just keep their difficulty level at the same level that they started the game with? You can change difficulty between levels. On Easy, the rising speed is only 0.8 that of the others, but we're wondering if we should adjust it for Medium a bit too, and make Easy even easier... Ostatni lvl jak się potrenuje (a przecież o to chodzi) przeszedłem 2 razy pod rząd, nie wiem, co oni chcą tam ułatwiać. Gra prezentuje tak nierówny poziom, że faktycznie dochodząc do ostatniego etapu można dostać szoku, bo przenosimy się z easy-mode na jakiś hardkor. Może jakby dodali jakiś edytor poziomów, albo wypuszczali regularnie jakieś map packi to by coś dało, bo na prawdę długość gry na dzień dzisiejszy jest lekko żenująca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marminho Opublikowano 8 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2009 A jest kooperacja? Fajnie się gra z kimś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 8 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2009 Kooperacji brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 8 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2009 http://videos.neoseeker.com/gametrailers/1...-co-op-trailer/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 8 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2009 Jest coop na tym samym kompie, tylko narazie trzeba mieć dodatkowy kontroler. W nowej łatce ma być podobno m.in. - Multiple mice and keyboard support Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasslehoff Opublikowano 8 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2009 co-op jest rewelacyjny, maks do 3 graczy, wtedy kazda osoba ma jedna postac i zeby sie zamienic, to obaj gracze musza w tym samym czasie przycisnac zmiane postaci wtedy nastepuje zamiana. Naprawde polecam bo zabawa jest 300 razy lepsza jak gra w pojedynke :) bardzo podobne jak w LittleBigPlanet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Finchy Opublikowano 8 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2009 niezła, klimatyczna gra :) chociaż nie wiem czy warta 170zł :blink: najlepszy jest lektor, wydaje mi się że on też był lektorem w Fable :D :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 8 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2009 Dobra - sorry. Nie widać opcji coop bezpośrednio w głównym menu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 8 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2009 Ale czadersko by było grac w cooperativie w sieci. Może twórcy dorzuca coś takiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 9 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2009 (edytowane) No, skończyłem wczoraj ;) Weszło mi na ambicję i chciałem skończyć porzed dzisiejszą łatką. Ostastni etap to szok. Wcale się nie dziwię, że obniżają poziom trudności. Jak się już rozkmini, to bardzo fajna rozgrywka, ale nijak nie przystaje do wcześniejszej przechadzki. Poprzednie levele nie przygotowywują na takie tempo i minimalny margines błędu, trzeba ćwiczyć na ostatnim do skutku, co może być trochę frustrujące ;) Mogli dołożyć coś pośredniego wcześniej. Jak zwykle, najprościej złodziejką. Już są na YT 'tutki' (spoiler) jak przejść wyłącznie jedną postacią (oprócz pierwszego skoku). Chciałoby się do tego jakieś DLC, albo Add-On. Gra skończona, ale ochota do gry nie przeszła. Gram jeszcze raz, bo widzę w statystykach, że w coś tam pominąłem ;) Soundtrack na YT (tylko pomieszane) Edytowane 9 Lipca 2009 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 9 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2009 Btw zacząłem grać na very hard i jakoś nie widzę różnicy w trudności, ocb ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr0chu Opublikowano 9 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2009 Wlasnie skonczylem i musze powiedziec ze ostatni etap nie byl az tak masakrycznie trudny, a mialem pewne obawy po waszych komentarzach. Udalo mi sie przejsc za pierwszym razem i zajal mi on jakies 3-4 minuty (chociaz musze przyznac ze w 2 momentach mialem po prostu niewiarygodnego farta). Bylem szczerze zdziwiony jak dotarlem do checkpointa i pomyslalem uff chwila wytchnienia jak tak wyglada pierwsza czesc to strach sie bac co bedzie dalej wskakuje troche wyzej a tu lipa, koniec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 9 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2009 (edytowane) Przeszedłem sobie ostatni level na very hard. Teraz to już luzik ;) Ważne żeby się nie śpieszyć. Za godzinę, dwie ma wyjść łatka. Na easy wiadoma prędkość ma być ustalona na 0.5, medium 0.9 dotychczasowej. Reszta na razie ma być nie ruszana. No i ma być obsługa wielu myszek/klawiatur » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "patch 1.02" * introduces multiple keyboard and mice support (for USB keyboards/mice, enabled in the Launcher) * tweak for the last level, now easier on Easy and Medium difficulties (note: you can change difficulty from the main menu for this level) * adds controller name support to the controller configuration screen * adds support for (old) gamepads that use "sliders" as axes * adds support for manually adjusting the gamepad cursor sensitivity (see binds\ ) * adds "Change difficulty" option to the game over menu on the last level * adds input lag reduction (on by default) * fixes a problem with videos/cutscenes (occasional lag) * fixes some problems with gamepads and polishes gamepad functionality * fixes reset of keybind selection upon launch of game * fixes a bug of not detecting certain graphics cards correctly, resulting in graphics corruption * fixes a bug that accidentally disabled enemy AI when pressing F10 button * fixes some refresh rate issues patch 1.01: * fixes some gamepad issues Future patches: - EU languages (French, Italian, German, Spanish - if we can negotiate the rights with the retail publisher, and I think it shouldn't be a huge problem - however, earliest date is now next week) - Other resolutions as default in the Launcher, possibly 1360x768 at least (we could easily add every resolution known to man, but I think we want to keep it somewhat compact) - you can always edit the resolution manually to \config\options.txt (screen_width and screen_height) - Steam Cloud support for savegames Edytowane 9 Lipca 2009 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2009 Wg mnie single jest taki sobie, grafika fakt bajeczna ale reszta przeciętna, elementy RPG uproszczone do bólu, sterowanie wymaga dopracowania, gra bardzo krótka, a końcówka udziwniona na siłę by w pamięci gracza choć trochę pozostało o grze. Raczej na pewno gra nie na miarę Braid czy World of Goo . 6/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Nowy trailer z "fizyką" W sumie to się zdenerowałem tym nowym 'ficzerem' Steam Cloud ;) Zainstalowałem grę na lapku i szlag trafił mi sejwy na desktopie. ps. do 19-ego 25% off Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Pojawiła się ścieżka dźwiękowa do zakupienia na stronie fińskiego kompozytora Ari Pulkkinena, który tworzył muzykę do Trine. Cena to ok. 12 euro. Tutaj znajduje się soundtrack. Poza tym tytułowy utwór można pobrać za darmo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2009 (edytowane) Gdyby jeszcze tydzień temu ktoś zapytał mnie, co naprawdę sądzę o platformówkach, prawdopodobnie swojemu rozmówcy wyjaśniłbym to w kilku prostych gestach. Cóż poradzę, że gry tego typu utożsamiałem wyłącznie z infantylną rozrywką, wymagającą głównie małpiej zręczności? Dla mnie były jak relikt minionej epoki ośmiobitowców i chociaż Contra, Mario, Jazz Jackrabbit czy Earthworm Jim uznaję za żelazną klasykę, nowsze produkcje z premedytacją omijałem. Dziś biję się w pierś, energicznie biczuję oraz pluję w brodę... Przegapienie Trine byłoby niewybaczalnym błędem tudzież niepożałowaną stratą. Umiejętne połączenie platformówki z elementami logicznymi i bajkową scenerią zaowocowało czymś nietuzinkowym. Ciekawy pomysł wzbogacono o to „coś”, czego brakuje często wielkoformatowym hitom. Tak, przyznaję z pokorą iż grywalność Trine zaiste imponuje. Wyzbywszy się uprzedzeń mogę nawet zaryzykować stwierdzenie, że to jedna z większych tegorocznych niespodzianek. Zresztą, sami zobaczcie czym Trine ujmuje za serce...<p> Autor: Sebastian „Caleb” Oktaba</p> <p>ODNOŚNIK DO PUBLIKACJI</p> Edytowane 23 Czerwca 2010 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskaliber Opublikowano 14 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2009 Gra bardzo dobra, dawno mi brakowało takiej platformówki, a tutaj bardzo fajnie zrobiona gra + super klimat. Mam jednak 2 pytania: 1. Na jakim etapie powinienem mieć wszystkie skille? Wydaje mi się, że jestem już dość daleko, mam już wszystko oprócz 3ciej umiejętności maga. Możliwe, że przegapiłem gdzieś skrzynkę z nią i nie będę jej miał do końca gry? 2. Czy da się ustawić 'Charge' rycerza na innym przycisku niż lewy shift? Gram na strzałkach i nie za bardzo mi to odpowiada, a w opcjach tego nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 30 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2010 Mam pytanie do forumowiczuw odnośnie trybu co-op - czy da się skonfigurować całość tak by śmigała na 2 myszkach i jednej klawiaturze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djsilence Opublikowano 30 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2010 (edytowane) Da się skonfigurować, lecz skoro jednocześnie można na typowej klawiaturze nacisnąć 2-3 przyciski, dobrze byłoby wpiąć drugą klawiaturę USB. Ponoć to także wymaga patcha 1.2 Edytowane 30 Października 2010 przez djsilence Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) Aktualnie Trine i inne gry FrozenBYte można nabyć poprzez HumbleBundle Jest to akcja charytatywna. Wpłacamy dowolną kwote i w zamian dostajemy pakiet gier. Macie jeszcze 9 dni do konca HB. Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez ZlyDzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2011 (edytowane) Na grudzień szykuje się dwójka :) http-~~-//www.youtube.com/watch?v=A5p3MFHuPiQ http://www.youtube.c...h?v=A5p3MFHuPiQ http-~~-//www.youtube.com/watch?v=rAx9Q9z4Pdo Edytowane 26 Października 2011 przez MariuszDW 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ViruS001 Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2011 Miło będzie zobaczyć znów tą grę w nowej odsłonie. Jedyneczka bardzo mi się spodobała :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...