Skocz do zawartości
Dylcio

[3000zł] Komputer Do Gier

Rekomendowane odpowiedzi

Witam planuję zakupić nowy komputer do grania, oczywiście chciałbym grać w najnowsze tytuły jak najdłużej ale kompletnie nie znam się na częściach do komputera dlatego zwracam się z prośbą do Was abyście złożyli mi w konfiguratorze sklepu komputronik ( ten sklep jest blisko mnie i nie znam chyba żadnego innego w którym można sobie wybrać części, wydrukować, pójść do sklepu i zamówić kompa ), mieszkam w Warszawie i jeśli ktoś zna sklep w którym wg niego byłoby lepiej kupić komputer to proszę o polecenie go. Więc jak już mówiłem potrzebuję komputer do gier w cenie do 3000zł. Oto strona do konfiguratora komputronika: http://www.komputron...l/elementSelect Prosiłbym aby złożyć tam komputer z części ( bez monitora, myszki, klawiatury itd, sam komputer lecz z obudową ) i wkleić tutaj lub na PW linka, z góry dziękuje za pomoc;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W esc.pl możesz zamówić części i poprosić żeby ci to od razu poskładali do kupy. Wyjdzie na pewno taniej niż w Komputroniku, który uchodzi za jeden z najdroższych sklepów.

 

Przykładowy konfig, z przyklejonego topiku:

 

Edytowane przez YogiCK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A i właśnie chciałbym dodać, że nie umiem podkręcać komputerów itd Więc nie zależy mi tam na ,,podkręcalności" procesora itp

Jesli nie bedziesz nic krecil to mozesz wziac najtansza plyte glowna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik