tanx Opublikowano 24 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2009 Witam, moj znajomy sam osobiscie sprowadzil pare dni temu z Niemiec Civica coupe 6 gen 1.6 ils 105km w automacie, kupil go w salonie Hondy. Samochod ma przebieg 113tys km i niby wszystko cacy nie bierze oleju itd ale slychac takie wyrazne cykanie jak np ze starych smaochod jakis fordow bmw E30 czy poloneza jednak jest ono przy przyspieszaniu tak miedzy 3 a 4,5tys obr jak pracuje na luzie jest ledwo slyszalny(zadnego cykania) zas jak przekracza 5tys obr wiadome zastepuje tu piekny ryk typowy dla Hondy. Starsze silnik tak zawsze cykaja nawet w idelanym stanie(E30 czy polonez), moze to normalne, mam nadzieje ze wiecie o co chodzi. SZczegolnie prosze o opinie osoby posiadające Honde na jednym wałku z tamtych lat:) Trudno okrelslic to cykanie mowie taka jakby twarda praca silnika bo zazwyczaj nowsze benzyny tak mieciutko pracuja a tu taki cykanie taka twardsza praca ale tylko przy wkrecaniu na obr. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 24 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2009 Hymm nie wiem co masz do BMW i Poloneza ale przynajmniej w BMW ja nie słyszę żadnego cykania(mówię o aucie w dobrym stanie). Zawory sprawdzaliście, może luz za duzy i klepią zabardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosolini Opublikowano 25 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2009 Jak byłby luz na zaworach, to by klekotały raczej pod obciążeniem na małych obrotach. tanx - rozumiem, że żaden mechanik w okolicy nie potrafi tego zdiagnozować i gestem rozpaczy rzuciłeś się na forum komputerowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 25 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2009 ciśnienie oleju sprawdzić, a tak w ogóle to do mechanika się z tym cykaniem udać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 25 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2009 SlavOK dobrze gada..to moze byc wszystko, od luzu na zaworach, popychacze do wymiany, sworzen , moze nawet panewka ...a moze poprostu to wtryskiwacze tak pracuja:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanx Opublikowano 25 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2009 witam dzieki za wszystkie odpowiedzi:) nie bylismy u zadnego mechanika jeszcze a to nie byl gest rozpaczy ;p po prostu na tym forum duzo latwiej dostac odpowiedz niz np na forum samochodowym(np mam nissana sunny i jak zadam pytanie na forum nissanklubu to moge liczyc na maxymalnie jedna odpowiedz na dzien;p) Wyglada mi ze to sa zawory do regulacji gdyz jak stoi na luzie i dodaje sie gazu jest idelany dzwiek a wlasnie owe"cykanie" zaczyna sie jak np jedzie sie pod gorke przy dosyc niskich obr i duzo gazu sie da, to wtedy wlasnie najbardziej cyka mlun ja lubie BMW jakby co;p tyle ze te stare E30 w kazdym razie tak spotkalem zawsze tak pracowaly hehe;p(nie liczac chłopców Mugenowców Remusowców itd bo tu wszystko pozostaje zagłuszone xD) Ile moze kosztowac w 100licy regulacja zaworów w takiej Hondzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 25 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2009 witam dzieki za wszystkie odpowiedzi:) nie bylismy u zadnego mechanika jeszcze a to nie byl gest rozpaczy ;p po prostu na tym forum duzo latwiej dostac odpowiedz niz np na forum samochodowym(np mam nissana sunny i jak zadam pytanie na forum nissanklubu to moge liczyc na maxymalnie jedna odpowiedz na dzien;p) Wyglada mi ze to sa zawory do regulacji gdyz jak stoi na luzie i dodaje sie gazu jest idelany dzwiek a wlasnie owe"cykanie" zaczyna sie jak np jedzie sie pod gorke przy dosyc niskich obr i duzo gazu sie da, to wtedy wlasnie najbardziej cyka mlun ja lubie BMW jakby co;p tyle ze te stare E30 w kazdym razie tak spotkalem zawsze tak pracowaly hehe;p(nie liczac chłopców Mugenowców Remusowców itd bo tu wszystko pozostaje zagłuszone xD) Ile moze kosztowac w 100licy regulacja zaworów w takiej Hondzie? Honda to wysokoobrotwe silniczki więc nie ma co katować ich niskie obroty i duże obiciążenie. A i BTW Mugen to Mugen więc nie wyskakuj tutaj z pseudo tjuningiem :wink: To nie będzie droga sprawa. Poszukaj na forum Hondy forumowego warsztatu tam to zrobią taniej i na pewno dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dandek Opublikowano 25 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2009 Najlepiej zapytac na forum Hondy najlepiej w dziale Civic :P Ale do rzeczy. Osłona kolektora - sprawdz czy dobrze mocno dokrecona... lubi wpadac w rezonans wlasnie przy 3k rpm. Problem z zaworami objawial by sie tez na niskich obrotach a jak pisze autor takiego nie ma. Jest jeszcze ewentualnosc.... ze moze przerwala sie ( nie zerwala ) uszczelka pod glowica... ale to po okolo 1k km powinna ja szlak calkiem trafic... Najlepiej jak radza koledzy... do mechanika jakiegos znajomego najlepiej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 25 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2009 witam dzieki za wszystkie odpowiedzi:) nie bylismy u zadnego mechanika jeszcze a to nie byl gest rozpaczy ;p po prostu na tym forum duzo latwiej dostac odpowiedz niz np na forum samochodowym(np mam nissana sunny i jak zadam pytanie na forum nissanklubu to moge liczyc na maxymalnie jedna odpowiedz na dzien;p) Wyglada mi ze to sa zawory do regulacji gdyz jak stoi na luzie i dodaje sie gazu jest idelany dzwiek a wlasnie owe"cykanie" zaczyna sie jak np jedzie sie pod gorke przy dosyc niskich obr i duzo gazu sie da, to wtedy wlasnie najbardziej cyka mlun ja lubie BMW jakby co;p tyle ze te stare E30 w kazdym razie tak spotkalem zawsze tak pracowaly hehe;p(nie liczac chłopców Mugenowców Remusowców itd bo tu wszystko pozostaje zagłuszone xD) Ile moze kosztowac w 100licy regulacja zaworów w takiej Hondzie? http://www.motofakty.pl/artykul/tajemnicze..._z_silnika.html Kurde jesli przy duzym obciążeniu to moga byc panewki A moze to spalanie stukowe? Zle wyregulowany zapłon? Bo szklanki na rozgrzanym silniku nie powinny stukac Prawda jest ze to moze byc ciach!la (nawet jakas oslona) a rownie dobrze spory problem. Wejdz na youtube. tam jest masa filmikow z dzwiekami posluchaj, jak panewki, a jak zawory tłuką/cykają...moze znajdziesz cos podobnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanx Opublikowano 25 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2009 bylismy u mechaniora samochod wyglada na to ze z rok czasu albo dluzej stal niejezdzony, silnik starsznie zmulony przypchany, w dodatku zawiecha dosyc mocno zardzewiala i cos przyciera na zakretach, przeczysci sie uklad dolotowy, wymieni filtry i swiece, ustawi zawory i zaplon troche jest do roboty i pare rzeczy w zaweiszeniu do zrobienia okolo 1tys wyjdzie w sumie czego mozna bylo sie spodziewac jak przebieg tylko 113tys to musial stac.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 25 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2009 albo go ktoś przycofał na 113tyś a silnik cyka temu że ma 300 tyś hehe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanx Opublikowano 25 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2009 w salonie Hondy kupiony wiec watpie a przez 2tys km ktore zrobil juz nie wzial ani grama olej a mechanik powiedzial ze jest to na 99% polsyntetyk tak jak podaja w ksiazsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...