Miguel707 Napisano 9 Marca 2010 Zgłoś Napisano 9 Marca 2010 (edytowane) Telefon kupiłem w październiku 2008. Pierwszym problemem był padnięty pilot od słuchawek. Zestaw słuchawkowy wymieniony na gwarancji w grudniu 2008. Potem przez długi czas spokój nie licząc tego, że rozwaliły się słuchawki, ale ważne, że działał pilot, kupiłem dobre słuchawki Koss KSC75, a tymi od LG już się nie przejmowałem, gdyż i tak było po półrocznym okresie gwarancji na słuchawki. Spokój trwał do października 2009, kiedy to padła lampa błyskowa w aparacie. No cóż, poszło na gwarancję, wróciło naprawione. Potem pod koniec grudnia 2009 telefon zaczął się dziwnie zachowywać. Np. po naładowaniu do pełna i rozmowie trwającej 5 minut telefon padał, po chwili i włączeniu telefonu miał on 3/4 baterii, potem znowu pusta itd. Dodatkowym objawem była odskakująca tylna klapka, którą normalnie do otwarcia trzeba trochę odgiąć. Oddałem telefon na gwarancję. Okazało się, że bateria mogła w każdej chwili eksplodować. Tak więc mimo tego, że gwarancja na baterię dawno minęła (jest na nią pół roku od zakupu) została mi w ramach gwarancji na telefon wymieniona. Tydzień po powrocie z wymiany baterii padła lampa błyskowa po raz drugi. Na dodatek telefon przestał poprawnie wyświetlać poziom naładowania baterii tzn. 4/4 kreski są powiedzmy przez pewien czas, potem 3/4 kreski przez czas znacznie krótszy, potem 2/2 kreski to już bardzo krótko, a przy 1/4 kresce telefon padnie po 10 minutach czuwania. Raz zdarzyło mi się, że przy 2/4 kreski telefon padł po kilku minutach rozmowy... Dodatkowo funkcje takie jak aparat pochłaniają jakby o wiele więcej mocy baterii. Wcześniej nie było czegoś takiego, że po zrobieniu jednego zdjęcia i to bez lampy błyskowej, gdyż przecież znowu padła, telefon będzie działał na baterii o połowę krócej, nie było też problemu z kreskami - wszystkie kreski równomiernie pokazywały stan baterii, każda kreska znaczyła tyle samo. W instrukcji na 4 pozycje dotyczące reklamacji 3 już mam wypełnione. Za którym razem telefon zostanie mi wymieniony, jeśli w ogóle? Zastanawiam się, co mam robić... Edytowane 9 Marca 2010 przez Miguel707 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ULLISSES Napisano 9 Marca 2010 Zgłoś Napisano 9 Marca 2010 1. Przytnij siga, bo masz 14linijek w 1024x768 na CleanCut. ;] 2. Oddaj telefon na gwarancję. Powinieneś dostać nowy. O ile się orientuję, to było coś takiego, że przy 3 zgłoszeniu usterki, telefon powinien zostać wymieniony na nowy. Poszukaj w Google coś w stylu "prawa konsumenta", "zakres gwarancji" itp. Poczytaj gwarancję dołączoną do sprzętu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miguel707 Napisano 10 Marca 2010 Zgłoś Napisano 10 Marca 2010 (edytowane) No więc oddałem dziś telefon na gwarancję. Zgłoszone 3 sprawy: padnięta lampa błyskowa, złe wskazywanie stanu naładowania baterii oraz krótkie na niej działanie. Do tego trzeba było napisać podanie o wymianę telefonu. Dostałem od Play'a zastępczy telefon Samsung Z370 - ten sam egzemplarz, co brałem przy ostatniej naprawie gwarancyjnej. Edytowane 10 Marca 2010 przez Miguel707 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...