Skocz do zawartości
Miguel707

LG KU990 Viewty.

Rekomendowane odpowiedzi

Telefon kupiłem w październiku 2008. Pierwszym problemem był padnięty pilot od słuchawek. Zestaw słuchawkowy wymieniony na gwarancji w grudniu 2008. Potem przez długi czas spokój nie licząc tego, że rozwaliły się słuchawki, ale ważne, że działał pilot, kupiłem dobre słuchawki Koss KSC75, a tymi od LG już się nie przejmowałem, gdyż i tak było po półrocznym okresie gwarancji na słuchawki. Spokój trwał do października 2009, kiedy to padła lampa błyskowa w aparacie. No cóż, poszło na gwarancję, wróciło naprawione. Potem pod koniec grudnia 2009 telefon zaczął się dziwnie zachowywać. Np. po naładowaniu do pełna i rozmowie trwającej 5 minut telefon padał, po chwili i włączeniu telefonu miał on 3/4 baterii, potem znowu pusta itd. Dodatkowym objawem była odskakująca tylna klapka, którą normalnie do otwarcia trzeba trochę odgiąć. Oddałem telefon na gwarancję. Okazało się, że bateria mogła w każdej chwili eksplodować. Tak więc mimo tego, że gwarancja na baterię dawno minęła (jest na nią pół roku od zakupu) została mi w ramach gwarancji na telefon wymieniona. Tydzień po powrocie z wymiany baterii padła lampa błyskowa po raz drugi. Na dodatek telefon przestał poprawnie wyświetlać poziom naładowania baterii tzn. 4/4 kreski są powiedzmy przez pewien czas, potem 3/4 kreski przez czas znacznie krótszy, potem 2/2 kreski to już bardzo krótko, a przy 1/4 kresce telefon padnie po 10 minutach czuwania. Raz zdarzyło mi się, że przy 2/4 kreski telefon padł po kilku minutach rozmowy... Dodatkowo funkcje takie jak aparat pochłaniają jakby o wiele więcej mocy baterii. Wcześniej nie było czegoś takiego, że po zrobieniu jednego zdjęcia i to bez lampy błyskowej, gdyż przecież znowu padła, telefon będzie działał na baterii o połowę krócej, nie było też problemu z kreskami - wszystkie kreski równomiernie pokazywały stan baterii, każda kreska znaczyła tyle samo. W instrukcji na 4 pozycje dotyczące reklamacji 3 już mam wypełnione. Za którym razem telefon zostanie mi wymieniony, jeśli w ogóle? Zastanawiam się, co mam robić...

Edytowane przez Miguel707

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Przytnij siga, bo masz 14linijek w 1024x768 na CleanCut. ;]

2. Oddaj telefon na gwarancję. Powinieneś dostać nowy.

 

O ile się orientuję, to było coś takiego, że przy 3 zgłoszeniu usterki, telefon powinien zostać wymieniony na nowy. Poszukaj w Google coś w stylu "prawa konsumenta", "zakres gwarancji" itp. Poczytaj gwarancję dołączoną do sprzętu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No więc oddałem dziś telefon na gwarancję. Zgłoszone 3 sprawy: padnięta lampa błyskowa, złe wskazywanie stanu naładowania baterii oraz krótkie na niej działanie. Do tego trzeba było napisać podanie o wymianę telefonu. Dostałem od Play'a zastępczy telefon Samsung Z370 - ten sam egzemplarz, co brałem przy ostatniej naprawie gwarancyjnej.

Edytowane przez Miguel707

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...