Skocz do zawartości
narcyz

Domeny

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzie warto rejestrować domeny .com i .pl?

Żaden hosting nie jest potrzebny, a już na pewno jego jakość nie ma najmniejszego znaczenia.

Istotne, żeby był przejrzysty regulamin i dobre ceny. W guglu do wyboru do koloru, tylko nie chciałbym trafić na jakieś historię typu: przymusowe przedłużenie na następny okres, itp.

Dotychczas korzystałem z promocji w home.pl - wszystko ok, poza ceną przedłużenia, która siłą rzeczy musi zrekompensować również pierwszy rok. Nie wymagam więc, żeby było za darmo, ale niech to będzie cena możliwie najniższa, ponieważ rzecz dotyczy kilku (może -nastu) domen.

 

Nie znam się na tym, zamierzam zarejestrować i zapomnieć na rok, więc chętnie zdam się na Wasze doświadczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem sąd oni wzięli informację, że w az.pl można przedłużać za 45zł - ja w panelu widzę 99 netto (~120zł) za domenę .pl.

 

Edit.

ok widzę, ale to tylko w przypadku przeniesienia domeny do az.pl inaczej jest 99

Edytowane przez Grinch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

az.pl ma w miarę ciekawą ofertę w tej chwili z wykupieniem, z przedłużeniem gorzej :D

Ja sam brałem w prohost.pl, bo był mi potrzebny od razu jakiś serwer i nie chciałem się bawić z dwiema firmami (hosting az.pl mi nie bardzo wtedy pasował, żeby wziąć całość).

Wygląda teraz na to, że przedłużenie domeny bez promocji mają tańsze od trójki home-nazwa-az. Płaciłem w zeszłym miesiącu 80zł+vat, podczas gdy tamci śpiewają sobie 100zł + vat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.