bartekelo Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2010 (edytowane) Witam. Otóż zakupiłem nowy sprzęt. Oto on: i5 2.66 P7P55D 4GB OCZ 1333 Gold edit. Low Voltage HD5850 OC 1GB Samsung SpinPoint F3 500GB OCZ ModXStream 600W LG DVD Aerocool Vx-r No i wszystko cacy złożyłem. A problem się zaczął gdy chciałem zainstalować windowsa. Bootowanie na pierwszym miejscu to oczywiście CD. Gdy chcę zainstalowac XP'ka to po chwili wczytywania (niebieski ekran, przygotowywanie do instalacji) wyskakuje blue screen. Gdy podłączyłem stary dysk na ATA dzieje się to samo . Na starym kompie, puki się nie zepsuł, instalacja przebiegała bezproblemowo. Ściągnąłem też 7-kę. No i tu nie wiem jak mam ją nagrać na płytę bo, jeśli jako obraz to po włożeniu płyty do nowego kompa nic nie wyskakuje...? Soorry ale jestem zielony w tych sprawach i proszę o Waszą pomoc. Edytowane 1 Czerwca 2010 przez bartekelo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2010 W kwestii regulaminu, przyklejonych tematów i używania Google też jesteś zielony jak widać. 1. Zapoznaj się z regulaminem. 2. Popraw niedozwolone zdanie w poście. 3. Sprawdź pamięci, podłącz inną taśmę lub ostatecznie inny napęd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2010 (edytowane) Jesli masz pirata to nawet sie nie odzywaj, jesli oryginal - w biosie musisz miec ustawione dyski jako SATA bo pewnie jako default jest AHCI, ewentualnie sciagnij drivery AHCI, wrzusasz na dyskietke/pendrive i podczas ladowania instalatora wciskasz F6 aby dograc dodatkowe sterowniki. Edytowane 1 Czerwca 2010 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...