bielski Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 HubiiDubii, poczytaj o reklamowaniu z uwagi na niezgodność towaru z umowa. do 6 miesięcy od daty zakupu domniema się że uszkodzenie było w momencie kupna. Reklamując też z tego powodu możesz wybrać w pierwszej kolejności naprawa lub wymiana, w drugiej jak pierwsze nie będą do zrealizowania kasę. Myślę, że jak w ten sposób złożysz reklamacje i odmówią to będzie solidna podstawa żeby dalej walczyć o swoje. co do dunika to niestety ale sprawa dużo trudniejsza bo byś musiał udowodnić że uszkodzenie jest od momentu zakupu a to byłoby bardzo ciężkie do zrealizowania. polecam poczytać ten poradnik http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-poradnik-konsumenta-przeczytaj.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiiDubii Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Wlasnie z tego tytulu złożyłem reklamacje niezgodność towaru z umową efekt jaki jest sam widzisz. :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielski Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 aha, no to faktycznie polecieli w kulki ostro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiiDubii Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Dlatego tak jak pisałem wcześniej zamierzam skierować sprawę do sądu z powództwa cywilnego, czekam na powrót karty z serwisu ponieważ po drugiej awarii ponownie ją zareklamowałem. Zobaczymy jaka teraz będzie odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 1 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Skoro skierowales karte z tytulu niezgodnosci z umowa, a oni wyslali na serwis to uderz do komputronika. W szczegolnosci jesli masz to na pismie. Chociaz tak niedokladnie opisujesz, ze nie wiem juz czy reklamowales z tytulu gwarancji czy NTzU. SKLEP NIE MA PRAWA w/g wlasnego widzimisie kierowac sprawa. Ty decydujesz, czy korzystasz z gwarancji czy niezgodnosci z umowa. Na oslej byl ostatnio temat jak ESC zrobilo dokladnie taki numer. Sprawa skonczyla sie baaardzo zle dla ESC. Bielski napisal dobrze, ale z bledem. Nie ma czegos takiego jak pierwszej kolejnosci jakie kroki mozesz podjac TY czy SKLEP. Wybierasz, wymiane na nowy bez wad, naprawe badz zwrot. Sklep nie ma prawa odrzucic czy wybrac wygodniejsza forme dla siebie. http://forum.purepc.pl/topic/355676-przygoda-z-reklamacj%C4%85-i-serwisem-escpl/?do=findComment&comment=3843655 http://forum.purepc.pl/topic/211152-gwarancja-i-rekojmia-jak-to-w-ogole-dziala/ Edytowane 1 Maja 2014 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiiDubii Opublikowano 1 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2014 Reklamacje napisałem z tytułu niezgodności towaru z umową poprosiłem o wymianę na nowy lub zwrot poniesionych kosztów zakupu oni wysłali kartę na serwis więc zrobili według własnego zdania. O to właśnie mi się rozchodzi że nie stosują się do przepisów tylko robią po swojemu. Możesz podać link do sprawy z ESC albo napisać coś więcej na yrn temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 1 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Masz linki w poscie. Piszesz skarge do sklepu i dajesz im 7 dni na wymiane towaru na nowy. Jak jestes osobiscie dajesz im pismo w 2 egzemplarzach i maja podpisac odbior na twojej kopii wraz z data. A potem w zaleznosci co zrobia, masz wszystko w linku o ESC co dalej. A jesli zrobiles tak wczesniej przy pierwszym razie i minal ustawowy termin od tamtego pisma na rozpatrzenie sprawy, reklamacje z tytulu NTzU uznaje sie za zasadna... czyli teoretycznie idziesz do sklepu po nowa karte lub kase. Jesli nie, od razu do sadu mozesz. Bo to ze oni wyslali do serwisu, to jest ich problem nie twoj. Na dobra sprawe, karta jest ich wlasnoscia gdyz rozporzadzili mieniem nie w zakresie w ktorym mogli... czyli dzialaja na twoja niekorzysc juz w momencie wyslania karty do serwisu, a co za tym idzie, nie chcesz brac karty spowrotem w takim stanie jakim wraca w ogole. Teraz nie maja wyjscia z tego co moga zrobic tylko musza zwrocic kase lub karte. Gorzej ze przyjales karte, ale jest to wina niedbalstwa sklepu. Edytowane 1 Maja 2014 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiiDubii Opublikowano 1 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Dziękuję za pomoc po majowym weekendzie wrócę z tematem do nich. Poniżej treść wysłanego pisma: REKLAMACJA z tytułu 2-letniej odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową W dniu 20/01/14 r. zawarłem z Państwem umowę sprzedaży na kartę graficzną GeForce GTX 780MSI - GRGFN780TF3GD5OC za kwotę 2049 PLN. Faktura VAT nr FF-321000/2014/01/04774. Niestety, przedmiotowy towar posiada obecnie następujące niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, które ujawniły się w dniu 01/04/14, nie uznaliście Państwo pierwszej reklamacji twierdząc, że karta jest w pełni sprawna, dokonaliście modyfikacji polegającej na przecięciu rezystora powodującego zwarcie i odesłaliście kartę; po tygodniu tj. 24/04/14 karta ponownie przestała działać w związku z powyższym sprzęt: - nie odpowiada oczekiwaniom opartym na składanych publicznie przez Państwa zapewnieniach na stronie produktu, iż karta graficzna GeForce GTX 780 stanowi ewolucyjny krok odnośnie wydajności w grach PC - gwarantuje niesamowicie szybką i płynną rozgrywkę przy bezszelestnej pracy karty w każdej sytuacji. Dzięki karcie GTX 780 doświadczysz wydajności w czystej postaci, oraz że marka zastosowanych podzespołów, będzie wydajna, wytrzymała i solidna oraz wolna od jakichkolwiek niezgodności, rzecz nie ma w/w właściwości, - przedmiot nie nadaje się do celu, do jakiego jest zwykle używany, oraz właściwości towarunie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju - towar mimo zastosowania się do zaleceń producenta, warunków gwarancji, nie modyfikowaniago (rezystor został przecięty przez Państwa serwisantów podczas pierwszej reklamacji) i używania zgodnie z przeznaczeniem oraz prawidłowego montażu przestał działać, Z uwagi na powyższe oraz charakter podanej niezgodności (naraża mnie na znaczne niedogodności), a dodatkowo, że niezgodność towaru z umową jest istotna, na podstawieart. 8 ust. 1 i 4 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), wnoszę o wymianę na egzemplarz wolny od wad bądź zwrot ceny towaru w terminie 14 dni od dnia złożenia zgłoszenia. Edytowane 1 Maja 2014 przez HubiiDubii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duniek Opublikowano 2 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2014 Panowie nie ma mowy o respektowaniu przepisów lub zapisów gwarancyjnych przez Komputronik. Napisze Wam jak było u mnie. Pierwsza naprawa bardzo długo się przeciągała nie jestem pewien ale wydaje mi się że serwis po 14 dniach powinien mnie poinformować iż wysyłają sprzęt do serwisu zew. i termin zostanie wydłużony do 28 dni roboczych. Myślicie że dostałem jakąkolwiek informacje, zapomnijcie, karta przyjechał tuż przed końcem terminu. Myślicie że dostałem nową gwarancję wydłużoną o czas naprawy, nic z tego. Druga naprawa (przy zgłoszeniu dostałem odmowę przyjęcia sprzętu do naprawy bo przecież gwarancja już się skończyła, nikt nie przeczytał mojego zgłoszenia gdzie opisałem pierwszą naprawę i nikt nie pomyślał o wydłużeniu gwarancji, musiałem zadzwonić i ponownie wytłumaczyć). przeciągała się i w momencie gdy minęło 28 dni zacząłem wydzwaniać z pytaniem gdzie jest sprzęt ? nikt nie wiedział, Pani pracująca na infolinii trzy razy (dzień po dniu) obiecywała kontakt ze mną ale nie zadzwoniłam nigdy ;) Dopiero po awanturze z kierownikiem (który podczas rozmowy ze mną jako pierwsze co zasugerował to to że ponowne uszkodzenie mogło być spowodowane ingerencją osób trzecich ;) czyli sam sobie ją zepsułem tak że się teraz przegrzewa) i napisaniu paszkwila do prezesa, zarządu, kierowników i świętego mikołaja karta przyjechała po 30 kilku dniach roboczych, na moje pytanie co z 28 dniowym terminem naprawy zaczęto mi tłumaczyć że oni czas liczą od momentu wysyłki do serwisu zew. czy coś w tym stylu, czyli mogą naprawiać ile chcą ;) Jak sądzicie czy dostałem wydłużoną gwarancję ;) no way. Dlatego zakończyłem już korespondencję z tym sklepem, jak karta działa i nie generuje artefaktów to wszystko jest OK tyle na koniec się dowiedziałem.Co do MSI to kumpel przestrzegał mnie właśnie przed ich serwisem ale ja pomyślałem bez jaj mamy 21 wiek kart miałem już mnóstwo różnych producentów, robiłem już naprawy i wymiany gwarancyjne i nigdy nie było problemu to dlaczego tym razem ma być inaczej, jest inaczej ;)Moja karta najprawdopodobniej miała problem z zimnym lutem i w serwisie wylądował w piekarniku, może miała reballing, nie wiem ale nie wyszło to robi się wszystko aby naprawić sytuację a tu co mam, sami widzicie muszę udowadniać że jest tak jak mówię, prosić kumpla o potestowanie swojej itd. Sami wyciągnijcie wnioski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiiDubii Opublikowano 15 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2014 Niestety komputronik (specjalnie z małej litery) wykręca się sianem moja sprawa przekazana została do Rzecznika Praw Konsumenta a w ostatecznie sprawa skończy się w sądzie. Odmową tym razem jest fakt iż w/w kondensator przeciął się sam i oni nic na ten temat nie wiedzą bo mają "szczegółową kontrolę podczas przyjmowania sprzętu do naprawy" czym śmią twierdzić że zrobiłem to ja sam pytanie tylko na jakiej podstawie karta została przyjęta do reklamacji za pierwszym razem??? Znacie jakąś agencję reklamową na terenie Poznania chciałbym wynająć bilbord najlepiej blisko ich siedzimy i umieścić na nim "pozdrowienia dla nich" :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veritas Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2014 Umieszczając taki bilbor możesz mieć niemałe problemy. Ale twój wybór. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duniek Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2014 Słodko, ja też przecież sam sobie uszkodziłem, to jest Farsa. Boskie połączenie kupić sprzęt msi w komputronie, hahahaha. Na forum MSI nadal cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow616 Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) Sytuacja następująca. Mam GTXa 590 od Gigabyte jak wiadomo karta ma dwa procesory i pracuje na zasadzie SLI ale TechPowerup pokazuje, że funkcja SLI jest wyłączona. Karta jest uszkodzona, czy muszę wykonać jakieś czynności by odpalić drugi procesor? O ile się nie mylę powinno to wyglądać tak: W panelu sterowania Nvidia nie mam opcji włączenia/wyłączenia SLI W internecie znalazłem też coś takiego ale nie mam pojęcia gdzie to znaleźć: Zestawienie sprzętowe jak w podpisie, Edytowane 22 Maja 2014 przez shadow616 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2014 musisz mieć w panelu tą opcję, ona się pojawia niezależnie czy masz 2 gpu czy nie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow616 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2014 Ano właśnie jej nie mam. Tzn inaczej część graficzna jest natomiast nie mam tych tabel z ustawieniami pracy karty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2014 (edytowane) to zainstaluj jeszcze raz ale najnowsze sterowniki, podczas instalacji wybierz opcję niestandardowa - zaawansowana -> następnie zaznacz "Wykonaj czystą instalację", może to pomoże. Edytowane 23 Maja 2014 przez zaodrze244 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow616 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2014 Tak to wygląda po zainstalowaniu sterów na czysto: Nie mam pojęcia o co tu chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2014 sprawdzałeś w menadżerze urządzeń czy obie "karty" są zainstalowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow616 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2014 Gdy karta była instalowana, wszystko szło razy dwa ale jak widać karta jest jedna, nie mam pojęcia jak to powinno wyglądać, nigdy nie bawiłem się takimi kartami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2014 (edytowane) Ja też nie ale google wiele potrafi powiedzieć, wygląda na to że coś z tą twoją kartą jest nie tak. Wydaje mi się że powinny być dwa GTX 590 na liście urządzeń. Stawiam na zasilacz że jest za słaby. Google mówi że 590 potrzebuje minimum 700W, musiałbyś mieć więc do swojego zestawu co najmniej 850w w bronzie lub w złocie. jeżeli masz możliwość to sprawdź z innym zasilaczem. Ten cały tapatalk nie pokazuje mi podpisów i nie zwróciłem na to za pierwszym razem uwagi. Edytowane 24 Maja 2014 przez zaodrze244 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow616 Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2014 Support nvidia doszedł do podobnych wniosków. Rozkminiałem problem zasilacza ale stwierdziłem, że jednak 600W nawet w bronzie da radę przy braku obciążenia. Rozbiorę kartę może coś na niej zauważę, ale najgorzej, że nie mam nikogo z mocniejszym zasilaczem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2014 (edytowane) na pewno winny jest zasilacz zwłaszcza po tym co napisałeś że support nvidii też tak uważa. słuchaj to jest w końcu sli, do tego trzeba mocy. także kartę zostaw w spokoju bo tylko thermalpady naruszysz. najlepiej weź kompa do jakiegoś sklepu niech ci podłączą jakiś dobry 850W zasilacz i sprawdzisz. jeżeli będzie ok to masz problem rozwiązany. a propo sli kiedyś miałem 2x480 w sli (a to jest bardzo zbliżony odpowiednik 590 jeżeli idzie o pobór prądu a one potrzebowały go bardzo dużo) z i5-750@4,0ghz i ten mój zasilacz z podpisu ledwo to ogarniał, a na dzisiejsze standardy powinien mieć co najmniej znaczek silver. z obecnym zestawem nie ma problemów bo jest mniej prądożerny i wszystko hula. Edytowane 24 Maja 2014 przez zaodrze244 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gerlath Opublikowano 4 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2014 (edytowane) "...support uważa..." prooszę... błagam... gtx590 w grach pociągnie ok 350w, 150W reszta bebechów. Zasilacz mający ok 550W na linii 12V powinien wystarczyć. Nie mówię że będzie pięknie i cicho, albo że to dla zasilacza zdrowe będzie ale przynajmniej na testy powinien dawać radę. Ale z tego co pamiętam G1 ma problemy z oddawaniem pełnej mocy- test na benchmark bodaj, gdzie spalili dwa zasilacze . No i niektóre zasilacze z powodu OCP mogą nie dać rady gtx590. Jednak porządny zasilacz 600W godny tego miana z mocną pojedynczą linią 12V(lub dwoma liniami , ale z dużymi limitami OCP) powinien dawać radę. Wg mnie to problem z kartą/sterownikami. PS: zaodrze244- dwa gtx480 w sli to ok 500W poboru(albo i lepiej), a to raczej spora różnica w porównaniu do 350W gtx590 Edytowane 4 Czerwca 2014 przez Gerlath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aer0jet Opublikowano 10 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2014 Witam.Chciałbym podzielić się pewnym problemem, który zaczął się pojawiać przy mojej karcie kilka tygodniu temu i liczę na pomoc fachowców.Chodzi o kwestie wyłączającego się ekranu podczas grania np. w battlefield 4 lub fife14. Mój monitor po prostu wyłącza się na 2 sekundy po czym - jeśli mam szczęście - wraca do gry lub wyrzuca do pulpitu...sporadycznie pojawia się przy tym komunikat "display driver stopped working and has recovered". Nadmienię, że te wychodzenie do pulpitu odbywa się przy każdym opaleniu po raz pierwszy gry. Potem mogę śmigać w BF4 do woli. ile chce i jak chce... Pozdrawiam i proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 10 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2014 Za mało danych o komputerze, tzn. w ogóle brak podanej konfiguracji. Wyniki z monitoringów karty w czasie IDLE i obciążenia. Możliwe, że karta się przegrzewa i jest problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aer0jet Opublikowano 11 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2014 MB : Gigabyte 970A-UD3 Proc : AMD Phenom II x4 955 BE RAM : 12 GB Zasilacz : OCZ 500 SXS2 Win 7 64b Ultimate W programiie MSI Afterburner karta w spoczynku : GPU temp - 49 / 51 C podczas próby Kombustor GPU osiąga max 100 C. Co dziwne kiedy odpalam kombustora to po kilkunastu sekundach mam "Driver has stopped" itd. Namiast przy kolejnych odpaleniach program działa bez zarzutu i stale obciąża karte.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 11 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2014 (edytowane) Za wysoko (temperatura) wykazuje GPU. Ściągnij proszę Stone Giant i uruchom. Zostaw go na 5 minut, to rozgrzeje GPU do porównywalnej temperatury, jaka odnosi się do wymagających gier. Nie katuj grafiki w "linxach" :( EDIT: jeżeli jest gwarancja, Ty nie chcesz zerwać plomby, wyślij kartę na serwis. Jeżeli nie ma już plomby, zdemontuj chłodzenie i zmień pastę termo-przewodzącą. Przy okazji wyczść radiator z kurzu. Edytowane 11 Czerwca 2014 przez leven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2014 (edytowane) Wymiana pasty. Lepsza cyrkulacja w budzie. Leven Ty tak na poważnie z tą gwarancją? Wątpię by ją nadal posiadał. Dołóż z jakiś wyntylator z tyłu obudowy by wyciągał powietrze. Do tego z przodu by wciągął powietrze i powinno być lepiej. Ale najpierw wymień pastę. Dociśnj dobrze radiator na GPU. Edytowane 11 Czerwca 2014 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 12 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2014 Nie wiem Devil jak to wygląda u autora tematu, dla tego zachowawczo napisałem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reedock Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 Mam taką samą kartę i kilka moich spostrzeżeń. Chłodzenie samego GPU ok, w stresie bardzo dobrze sobie radzi lecz robi się głośniej ale jak dla mnie znośnie - jestem fanem bezgłośnych komputerów. Dalej... Co z chłodzeniem reszty podzespołów karty?? Pamięci, sekcja zasilania?! W stresie i tak praży. Zastanawiam się nad zmianą chłodzenia ale jeszcze muszę poczekać - gwarancja. Przy okazji. Na jakie zmienić jej chłodzenie? Co byście proponowali ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...