ma1y Napisano 30 Września 2010 Zgłoś Napisano 30 Września 2010 hej tak ogolnie, czy odczuje się w 3D, renderingu różnicę pomiędzy - bo cenowo jest równica: GAINWARD GeForce GTX 460 768MB DDR5/192bit DVI/HDMI PCI-E (675/3600) - 530zł a VGA PALIT GTX460 Sonic 1024MB DDR5 256bit PCI-E - 710zł nie do gier, nic a nic dzieki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzizzy Napisano 30 Września 2010 Zgłoś Napisano 30 Września 2010 Tak długo na forum, a pisze w nieodpowiednim dziale. One się różnią nie tylko ilością pamięci - także szerokość szyny jest inna. Sam musisz zobaczyć, czy skok wydajności będzie wart te 180 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ma1y Napisano 30 Września 2010 Zgłoś Napisano 30 Września 2010 (edytowane) jak zły to sorki! :/ ps no właśnie o tą szynę i ROPy mi chodzi. sam ram to w 4litery. w tej droższej chyba ram szybszy, (Taktowanie pamięci: 3600 Mhz) ___________________________________________________________________________________________________________________________________ zastanawiams ię po prostu czy te 200zl to mi się zwróci w szybszym renderingu. do gier mam PS3. Edytowane 30 Września 2010 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
99tomcat Napisano 30 Września 2010 Zgłoś Napisano 30 Września 2010 Zobacz na ceny gtx 465- karta ma więcej procesorów cuda, a da się dostać za 700zł twintecha czy asusa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 30 Września 2010 Zgłoś Napisano 30 Września 2010 99tomcat widziałeś gdzieś jakieś testy tych kart pod względem renderingu? a jak jest z symulacja cząsteczek w PhysX? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ma1y Napisano 30 Września 2010 Zgłoś Napisano 30 Września 2010 (edytowane) 460: 256 shader cores, 32 texture units, and a 192/256-bit memory bus 465: 352 shaders, 44 texture units, and a 256-bit bus. ale starsze i pradu wiecej i kasa wieksza okolo 150zl. _______________________________________________________ ooo przeniesiony! teoreycznie fakt, praktycznie nie pytam CO KUPIC, a co mi da "powera" w 3D. szkoda ze nie zaptalem "mam pincet a trzeba mnie 10 klatek w Crysis, co kupic"... i milon odpowiedzi. Edytowane 1 Października 2010 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaus Napisano 1 Października 2010 Zgłoś Napisano 1 Października 2010 Jeśli jest mało odpowiedzi, to może nie jest wina forum tylko pytającego? Może zadałeś pytanie na niewłaściwym forum? Myślę, że większe szanse na odpowiedź na Twoje pytanie miałbyś Tu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...