Skocz do zawartości
Gość hrdzx

ASUS K52DE-problem z instalacją Windowsa 7-ki....

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki oto problem, kupiłem dzisiaj laptop :

Asus :: K52DE-EX015 V120/2048/320/DVD-RW bez systemu

Ściągnąłem sobie Windows 7 Professional (x64) - DVD (Polish) , z MSDN-A(jestem studentem więc mam oryginał za free), wszystko wygląda fajnie, nagrywam płytkę jako obraz płyty na DVD, odpalam , wybieram język itp, klikam dalej i wyskakuje mi taki oto błąd:

------------------------------------------------------------------------------------

Ładowanie sterownika:

Brak wymaganego sterownika urządzenia stacji dysków CD/DVD. Jeśli masz dyskietkę, dysk CD, DVD lub dysk flash USB ze sterownikiem, włóż go teraz.

Uwaga. jeśli nośnik instalacyjny systemu Windows znajduję się w stacji dysków CD/DVD, możesz go bezpiecznie wyjąć w celu wykonania tego kroku.

------------------------------------------------------------------------------------

naciskam ok

wyskakuje:

Nie znaleziono żadnych sterowników urządzeń. Upewnij się , że nośnik instalacyjny zawiera odpowiednie sterowniki, a następnie kliknij przycisk Ok.

Wkładałem płytki ze sterami które miałem wraz z lapem i nic, ściągałem jakieś drivery z oficjalnej strony Asusa pod ten model też nic, jak niby mam dostarczyć do LAPA te stery jak nie mam systemu?

I nie wiem co dalej robić....w BIOSIE raczej nie ma co zmieniać bo to raczej nie od tego...., nie wiem...próbować ściągnąć coś innego? może LINUX?

szukałem coś na necie, niby goście mają podobny problem , ale w żadnym temacie w którym czytałem nikt nie udzielił jednoznacznej odp. co zrobić......

jak ktoś pomoże to STAWIAM PIIIIWWOOO :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi