Oststern Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2010 Zadzwonił do mnie konsultant z propozycja zamiany neo na dsl - wariant DSL 4000 za 69 zł netto z możliwością dwukrotnego zwiększenia prędkości wysyłania danych za 19 zł. I tu moje pytanie - czy różnice pomiędzy dslem, a neo będą zauważalne w codziennej pracy? Oczywiście kosultant wymienił listę rzeczy typu pakiet hostingowy, bodajże 5 adresów ip, itp. pytanie tylko ile to wszystko warte? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2010 Ja sam zmienialem i bylo warto... wieksza stabilnosc itd, ale bylo to kilka lat temu Teraz ... moze jest inaczej, ale uslugi firmy TPSA mnie juz nie interesuja... Masz jakies inne mozliwosci? Do czego sluzy internet w twojej firmie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oststern Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 Ja sam zmienialem i bylo warto... wieksza stabilnosc itd, ale bylo to kilka lat temu Teraz ... moze jest inaczej, ale uslugi firmy TPSA mnie juz nie interesuja... Masz jakies inne mozliwosci? Do czego sluzy internet w twojej firmie? Co do innych opcji to wszystko co poleci na laczu TP :)zastanawiam sie nad tym dslem bo tak byloby najwygodniej. A wykorzystanie sieci to standard czyli www, poczta, komunikator - na 3 kompach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoxob Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2010 (edytowane) Jeżeli Twoja firma może dużo stracić ze względu na brak internetu, to nie ma co się zastanawiać tylko brać DSLa. Czas usunięcia ewentualnej usterki dla neo to do 48h. W przypadku DSLa- 6h. Z własnego doświadczenia każda awaria (bylo ich 2 w ciągu 3 lat) była usuwana poniżej 4h. Edytowane 19 Października 2010 przez zoxob Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oststern Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2010 Jeżeli Twoja firma może dużo stracić ze względu na brak internetu, to nie ma co się zastanawiać tylko brać DSLa. Czas usunięcia ewentualnej usterki dla neo to do 48h. W przypadku DSLa- 6h. Z własnego doświadczenia każda awaria (bylo ich 2 w ciągu 3 lat) była usuwana poniżej 4h. Ciężko mi to przeliczyć na konkretną kwotę ale brak dostępu do sieci przez 48h albo dłużej nie jest pomocny w prowadzeniu biznesu :) Tymi 4h to mnie zaskoczyłeś. zoxob, jeśli mogę wiedzieć to którego dls'a masz u siebie, ja zastanawiam sie nad 4000 albo 8000 różnica w cenie jest jednak znaczna :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...