Skocz do zawartości
aspolecznik

Głośniki + karta dźwiękowa USB vs Alesis M1 Active 320 USB

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

Mam prośbę o pomoc przy wyborze zestawu do słuchania muzyki. Jestem raczej laikiem z tendencją do ewolucji w kierunku coraz lepszej jakości brzmień.

Będzie to podpinane pod laptopa (więc kiepska karta), także mp3 (stary dobry zen touch/ snasa clip). Na początku zaznaczę, że ineteresuje mnie tylko stereo, nie gram w gry, a wydatek to ok 500-600pln. Oto opcje główne:

A. zakup karty dźwiękowej po USB.

I tutaj proszę o pomoc, bo nie mam kompletnie pojęcia. Obawiam się o zżeranie CPU. Póki co mam aspire one na 1,6 - docelowo dwa rdzenie.

Głowne rozpatruje Creative Creative Sound Blaster X-Fi Go! Pro (podonbno bardziej sensowny do gier) oraz M-audio transit..czy też..i tu proszę o propozycje..nie wiem w ogóle co myśleć o kartach typu pentagram itp.czy sa one lepsze od zintegrowancyh?

W wypadku kupna karty/ używania MP3 dokupienie głośników. I tutaj do wyboru:

1. microlab solo 4c

2. Kurzweil KS 40 A

3. Numark Npm5

4. M-Audio Studiophile AV 20 ew.30

B. zakup tego ustrojstwa z wbudowaną kartą dźwiękową - Alesis M1 Active 320 USB

Nie możemy sugerować się rozmiarami ani rodzajem pomieszczenia - nie wiem gdzie będę mieszkał:)

Zero gier, Oglądam filmy, ale głównie chodzi o 2.0

Co do rodzajów muzyki to nie lubię mocnego i dudniącego basu, a słucham różnośći.

Cenowo - nie chcę przekraczać 500-600. Jeśli zestaw będzi sensowny zawsze mogę poszukać uzywek.

Serdeczne dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

M-Audio Studiophile AV 20 bym sobie darował (woofer 2" - x-P ). AV 30 też nie powalają (są drogie jak na taką sobie firmę, {choć większy model M-Audio AV40 jest podobno udany} i woofer 3" ... moc też tylko 10W/kanał {w połączeniu z 3" wooferem, więc małą skutecznością na basie to nieciekawie}).