Skocz do zawartości
Lordofthesoul

Jak dobrać nity do obudowy

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem,

 

Noszę się z namiarem wypiaskowania i pomalowania proszkowo obudowy z tematu Hybridus by Lordofthesoul - PurePC.pl - Forum Dyskusyjne - strona 3

 

Główne pytanie.. jakie nity dobrać i gdzie dorwę je w czarnym kolorze? szczerze jestem w tym temacie zielony i z chęcią przydałaby mi sie wasza porada ;)

 

Firmę którą może mi budę pomalować juz znalazłem, ale teraz sie zacząłem zastanawiać jak ja potem ją poskładam spowrotem do kupy ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na twoim miejscu skręcił na śruby. Jak przyjdzie ci kiedyś znowu rozbierać budę, to będziesz miał dużo mniej roboty. Do tego jak zrobisz to ładnymi, czarnymi śrubami, to będzie dobrze wyglądać.

i taki mały OT: ile chcą za malowanie? Też się przymierzam. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale jak na śruby? :P musiałbym wszystko gwintować, a do tego nie mam skilla :P poza tym chce pomalować budę, żeby juz wiecej nic w samej obudownie nie zmieniać przez conajmniej 2 lata ;)

 

zanim ją wyśle do malowania to wytnę siatkę z tylnego wentylatora bo aktualnie tłoczy powietrze do środka i ta blacha powoduje kosmiczne szumy, musze poprawić okno, otwór w suficie i wyszlifować zadziory po wierceniu :P

 

za malowanie i piaskowanie chcą 100zł ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śruby to super sprawa, zawsze możesz chyba też walnąć krótkie śruby z nakrętkami zamiast gwintować.

A jeśli koniecznie upierasz się przy nitowaniu to widziałem czarne nity w Leroy Merlin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...