Maurino Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Chciałem podkrecic mojego p4 (jestem zielony w tym temacie) i jak debil spróbowałem. Na zamieszczonym obrazku własnie zmieniłem na user definition i pod spodem na 250(deafult było 200) i teraz komputer nie chce sie właczyc piszczy tylko i sie nie wlacza! Pomocy! Co mam zrobić!Wiem jestem kretynem ale pomożcie! A pozatym jak mam ustawic w biosie zeby z p4 2.8GHz miec 3.2GHz pomozcie! Z góry dziękuje:) Tutaj zamieszczam zdjęcie!Płyta główna Abit IS7-E PS.zmieniłem CPU speed i ext. clock Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym! zdjecie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AragornPL Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 512KB Cache L2, Northwood. Aby komputer się włączył, najłatwiej jest zresetować ustawienia biosu, to zawsze działa. Jak? Odłączasz komputer od zasilania, wyjmujesz taką okrągłą bateryjkę na płycie głównej i odczekujesz chwilkę. Później ją wkładasz, wszystko podłączasz i powinno banglać. Przede wszystkim zablokuj taktowanie PCI/AGP na 33/66MHz (asynchroniczne względem FSB). Możliwe, że procesor nie jest szczególnie krętliwy, mój Northwood maksymalnie osiągał 3.4 GHz. Ustaw najpierw chociażby FSB 233MHz i sprawdź, czy zadziała. Jak nie, powtórz to, co jest opisane na samym początku i przy ponownym ustawianiu podbij napięcie rdzenia procesora :). 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zresetuj BIOS. Kolega był szybszy ;) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...