Skocz do zawartości
Keshiki

Monitor 24" +-800zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zastanawiam się nad kupnem monitora 24-calowego monitora LCD w cenie w granicach 800 zł. Znajomy polecił mi te dwa:

iiyama ProLite X2472HD-B1 LED

iiyama ProLite E2472HD-B1 24" LED

Czy to dobry wybór? Albo możecie polecić coś lepszego? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie.

Zastosowanie monitora - przede wszystkim oglądanie filmów, w nieco mniejszym stopniu gry.

Edytowane przez Keshiki

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

z tych dwóch to raczej ten drugi z matrycą TN, ma szybszy czas reakcji, ten pierwszy to raczej do grafiki i tworzenia stron internetowych nadałby się, a nie do grania i oglądania filmów

ewentualnie 24 calowy LG Flatron W2486L z podświetleniem ledowym, bo chyba tylko takie Cie interesują, http://www.ceneo.pl/3666144s, ma dobre opinie, z wysyłką powinno wyjść równo 800zł

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A Samsung SyncMaster P2450H 24"? Nie znam się jakoś szczególnie w tych parametrach, ale na tle kilku innych zdaje się prezentować korzystnie. http://www.ceneo.pl/2748698s

Jak wypada on w porównaniu z wymienionymi przeze mnie wcześniej iiyama-mi ?

Edytowane przez Keshiki

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

z tych dwóch to raczej ten drugi z matrycą TN, ma szybszy czas reakcji, ten pierwszy to raczej do grafiki i tworzenia stron internetowych nadałby się, a nie do grania i oglądania filmów

ewentualnie 24 calowy LG Flatron W2486L z podświetleniem ledowym, bo chyba tylko takie Cie interesują, http://www.ceneo.pl/3666144s, ma dobre opinie, z wysyłką powinno wyjść równo 800zł

Sama obecność matrycy VA lub IPS nie oznacza że monitor nadaje się do pracy z grafiką - jeszcze musi być sensowna elektronika, która daną matrycę porządnie wysteruje. Budżetowe matryce VA/IPS są da tych którzy nie chcą wąskich kątów obecnych na TN co widać czasem bardzo wyraźnie.

Kolejna sprawa to czas reakcji - IPS potrafią być całkiem szybkie.