ath Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 http-~~-//www.youtube.com/watch?v=d6p_uanjsd0 Reckoning - an open-world role-playing game | Kingdoms of Amalur: Reckoning Kingdoms of Amalur: Reckoning Demo FAQ RPG akcji rozgrywający się w krainie fantasy zwanej Amalur. W grze, oprócz głównego wątku fabularnego, umieszczono setki misji pobocznych i wyzwań, pozwalających zdobyć doświadczenie, zyskać reputację u danych grup społecznych, a także wejść w posiadanie trofeów. Kingdoms of Amalur: Reckoning to RPG akcji przeznaczony dla pojedynczego gracza. Debiutancki projekt 38 Studios łączy rozległy, różnorodny świat oraz dynamiczną walkę. Za powstanie gry odpowiadają ludzie znani nie tylko w branży komputerowej: szefem projektu jest Ken Rolston (projektant The Elder Scrolls III: Morrowind i TES IV: Oblivion), oprawę artystyczną wykreował Todd McFarlane (artysta, twórca postaci Spawna), a całość rozgrywa się w świecie stworzonym w wyobraźni pisarza R. A. Salvatore. Akcja gry toczy się w krainie nazwanej Amalur. Wcielamy się człowieka, który został wskrzeszony w ramach tajemniczego eksperymentu związanego z urządzeniem zwanym Kołem Dusz. W czasie rozgrywki staramy się odkryć jaka intryga stoi za naszym powrotem na padół żywych i dlaczego nie posiadamy Przeznaczenia – wszyscy mieszkańcy Amalur mają bowiem z góry zapisaną przyszłość, której nie mogą zmienić. Tytuł łączy cechy klasycznego RPG, z wielkim, otwartym światem wypełnionym postaciami, bogatą historią i rozbudowanym drzewkiem rozwoju oraz dynamicznej gry zręcznościowej przypominającej nieco serię God of War (głównie w zakresie walk). Twórcy poszli na pewne ustępstwa, ale nie zrezygnowali z oryginalnych rozwiązań – przykładowo klasy postaci nie wybieramy na początku zabawy, gdyż jest ona naturalną konsekwencją wyborów dokonywanych podczas przygody. Z drugiej strony o zwycięstwie w potyczkach decyduje nie tylko sprawność palców, ale przede wszystkim poziom bohatera. Na rozwój fabuły istotnie wpływa rozbudowany system dialogowy stworzony na wzór modułu znanego z Mass Effect, co pozwala w znacznej mierze decydować o kierunku, w którym podążamy. Tworzenie postaci odbywa się za pomocą rozbudowanego kreatora, pozwalającego na wybór jednej z czterech ras oraz zmodyfikowanie praktycznie każdej części ciała. Zgodnie z kanonem gier RPG bohater z czasem nabywa wielu przydatnych umiejętności zarówno bojowych (podzielonych na trzy drzewka: walka wręcz, finezja oraz czarnoksięstwo) jak i rzemieślniczych (np. alchemia, kowalstwo czy tworzenie pierścieni). W sumie zdobyte punkty rozwoju możemy rozdysponować między ponad 60 ogólnych umiejętności. Walkę, stworzoną na modłę dynamicznych gier akcji, urozmaicają m.in. bomby, bronie wzbogacone o magiczne umiejętności czy tryb Reckoning spowalniający czas i zwiększający siłę zadawanych przez nas obrażeń. W grze, oprócz głównego wątku fabularnego, umieszczono setki misji pobocznych i wyzwań, pozwalających zdobyć doświadczenie, zyskać reputację u danej kasty, a także wejść w posiadanie trofeów. Po otwartym świecie Amalur możemy poruszać się właściwie bez ograniczeń, a duża jego część jest generowana losowo. Mapa podzielona jest na pięć rozległych dystryktów, odróżniających się od siebie zróżnicowanymi warunkami oraz charakterystyką terenu. Oprawa produkcji jest niezwykle barwna i plastyczna. Kingdoms of Amalur: Reckoning ( PC ) - Encyklopedia Gier | GRY-OnLine Liczę na coś mniej monotonnego niż "war in the north", które mnie zabiło powtarzalnością. Demo na pc/x360/ps3 17-stego stycznia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 18 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2012 Jest już demo -> Reckoning - an open-world role-playing game | Kingdoms of Amalur: Reckoning Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Pograłem w demo i muszę przyznać, że ciekawie to zrobili. Jakby tak wyglądał DS3 to było b nieźle. Wnerwia jedynie ustawienie kamery (grałem padem) oraz jej bliskość - pad czy mysz bez różnicy. Bardzo duża mapa, dużo lotu, ciekawy system rozwoju, a i również ciosy, kombosy oraz cała walka porządnie zrealizowane. chyba się tym poważniej zainteresuję. Mam tylko nadzieję, iż wydadzą to w wersji pudełkowej bo na steam'e cena nowości jak zwykle powala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2012 Kamera to zdecydowanie najgorszy element gry, mam nadzieję, że poprawią w finalu, bo ciężko się gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2012 Nikt nie gra ? Gierka na prawdę fajna z masą "contentu". Jest go na tyle dużo, że postanowiłem się skupić tylko na faction i main questach. :D No i walka bardzo efektowna, ponoć ta gra ma być wprowadzeniem do jakiegoś mmo w tym świecie.. Na padziku się gra lux, później może wrzucę kilka screenów. ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2012 (edytowane) Gra, gra :wink: Potwierdzam miazga rozmachem, a walka to sedno tej gry. Wczoraj zmieniłem profesję z łowcy na maga/woja. Genialnie prosty pomysł i nie trzeba rozpoczynać od nowa przygody. PS. Także gram padem. Szkoda tylko, że w takim sterowaniu można tylko cztery aktywowane czary/umiejętności ustawić. Edytowane 17 Lutego 2012 przez Melampus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2012 (edytowane) Ano pogrywają pogrywają... Gra aż na kilometr zalatuje WOW+ FABLE I to mnie kręci:D Do tego pad i prawdziwa sieka...JEDYNA rzecz jaka mnie dobija to brak statystyk..nie potrafię w ogóle się odnaleźć w formie RPG. Ile mam łącznie % crit chance...obrażenia itd.. Dużo trzeba FAQ by rozgryźć mechanikę... i tu jakieś dziwne rozróżnienia, o ile wiem co oznacza: +20% do magic damage +20% do crit chance with magic +20% do piercing damage +20% do physical damage o tyle nie wiem jak działa +20% do damage <WTF> i inne takie zagmatwane smaczki nie wiem co to lighty wounded, a co to heavy wounded (tzn od jakiego poziomu to działa) Gra na pewno stawia wyzwanie prze ludźmi którzy jarają się buildami...tu bardziej balans położony jest na rozgrywkę i fabułę oraz akcje...prawda jest taka że każdy build jak narazie miecie ...idę jednak w kierunku finesse/sorcery Edytowane 17 Lutego 2012 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2012 Gra aż na kilometr zalatuje WOW+ FABLE No to właśnie zbieram się do sklepu :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2012 (edytowane) W sumie gdyby to wydali na zasadzie "the old republic", czyli taki singielek zmiksowany z mmo to by źle nie było, fajnie by było z kimś pobiegać, ogólnie to chyba ma takie coś być w przyszłości. Zadania poboczne są typowe dla mmo, czyli zabić kogoś, przynieść coś itp. dlatego nie warto się na nich za dużo skupiać, bo można usnąć. Nie dość, że jest tego masa i ciągle będziemy zbierać podobne "tierowe" przedmioty, to popychając dalej fabułę main questem będziemy już tacy przepakowani, że nie potrzebna będzie żadna taktyka. ;> No i fajnie, że można robić respece, zbieramy graty dla wszystkich klas i w każdej chwili możemy przerobić się na woja/maga itp. Info odnośnie skilli w kolejności: -alchemy/blacksmithing - jak ktoś lubi sie bawić w craft (ja nie lubię) to można się bawić, zbieramy jakieś roślinki, kamyczki itp. i sobie robimy zbroje/upgrade'y - za bardzo nei wnikałem także nic więcej nie napisze, ale z tego co wiem to craft bardzo dopakowuje postać i staje się op -detect hidden - dla mnie najważniejszy skill w grze, pokazuje na minimapce ukryte skrzynki ze skarbami, zawsze to dodatkowe graty na sprzedaż, często jakieś dobre, które można wrzucić na kark -dispelling - też bardzo przydatne, "rozbrajamy" kapliczki i podobnie jak z ukrytych skrzynek dostajemy przedmioty/materiały do craftu, jest to w postaci mini gierki, trzeba szybko klikać w odpowiednim momencie także inwestowanie w tą zdolność się opłaca -lockpicking - zupełnie nie przydatny skill, pułapki tak łatwo się rozbraja a wytrychy są tak tanie, że inwestowanie w tą zdolność to strata pkt. -mercantile - zbędny skill, kasy w grze w ogóle nie brakuje, ja nie wiem co z nią robić -persuasion - jak ktoś lubi się bawić w jakieś gierki słowne, zastraszania, wybieranie alternatywnych ścieżek dialogowych to można się pobawić -sagecraft - kolejny skill crafterski, daje większąsznsę na lepsze gemy itp. -stealth - dla mnie kolejny, kompletnie zbędny skill mimo, że gram rogalem.. większość wrogów i tak jest skierowana do nas twarzą a ogólnie nie czuję potrzeby zakradania się do wroga, gdyż ci stoją przeważnie w grupach, wbiegam na pełnej p.. rędkości i robię hałas ;> Zawsze można się pobawić danymi skillami a później się przerespecować na coś zupełnie innego. Edytowane 17 Lutego 2012 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2012 -stealth - dla mnie kolejny, kompletnie zbędny skill mimo, że gram rogalem.. większość wrogów i tak jest skierowana do nas twarzą a ogólnie nie czuję potrzeby zakradania się do wroga, gdyż ci stoją przeważnie w grupach, wbiegam na pełnej p.. rędkości i robię hałas ;> http://www.youtube.com/watch?v=KZe2BEIwTr8 Ja gram rogal+mag i nie wiem jak możesz twierdzić że grasz rogalem jak nie wykorzystujesz stealth... Są odpowiednie przedmioty by pomóc w ucieczce itd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2012 Po prostu gra jest na tyle łatwa, że nie chce mi się bawić w jakieś zakradanie itp. ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2012 To trzeba przyznać czasem zbyt duży nacisk jest na akcje/sieczkę ala H&S niż na typowe RPG Mimo wszystko 2mln dmg robi wrażenie:) więc szkoda przekreślać tego skilla:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2012 Ta gra jest zła. Siadłem na chwilę i nie dość że z dnia zrobiła się noc to jeszcze zaczęły łapki mnie boleć od trzymania pada :D Trochę drewniane modele IMHO ale na razie mam wrażenie grania w offline MMORPG - nie ma miejsca gdzie ktoś by czegoś nie chciał. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 18 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2012 Ta gra jest zla bo nie ma w niej obrazu ;p Edit: Obraz juz jest... ale jakies freezy w czasie gry... ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 Omg Skończyłem MQ. Czas dobić do końca poboczne aby ustukać max exp i tyle kasy żebym wykorzystał wszystkie unikatowe przedmioty dla każdej klasy. Boli ograniczenie skrzynki do 155 przedmiotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 Ile Ci zajęło ? Bo ja wymiękłem, straszna sztampa, może kiedyś dokończę. :) Ogólnie to skupiłem się tylko na main q i klasowych, poboczne mnie zamęczyły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 Ze sporą ilością pobocznych jakies 40h. Taka fajna h&s z ew. widokiem na przyszłość. Laska znika, zabija się wszystkich złych ale jak to bywa w grach zawsze prócz głównego bossa może pojawić się ktoś jeszcze B-) No i koniec fateweaverów czy jak to oni się nazywają. Po zakończeniu można spokojnie dobijać poboczne q. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2012 witam wie może ktoś jak się pozbyć negatywnych efektów-tych czaszek za nie otwarte skrzynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2012 u healera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2012 Albo wypić miksturę. Czemu mam wrażenie że niektórzy userzy powinni zostać przy platformówkach 2D? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2012 dzięki za info i nie każdy jest maniakiem gier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Nie trzeba być maniakiem. Wystarczy trochę logiki. Zastanawiam się nad drugim podejściem tym razem z jakimś wyzwaniem - rouge czystej postaci daje radochę czy pół na pół z magiem robić postać? Zabawa na 35 ze zmianą klasy nie odda całkowicie podejścia do przeciwników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Ja grałem czystym rogalem, ale się nie ukrywałem, bo nie chciałem na to tracić czasu. ;p Szyłęm z łuku i wpadałem na pełnej ... w grupę przeciwników, taka byłą moja taktyka. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 9 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2012 (edytowane) Najnizsza cena?potrzebuje czegos do wyżycia sie :P, najniżej póki co znalazlem 93zł. no i znalazlem za 70zł i działa w originie dzis sie zobaczy(need przerwa od WoT...) Edytowane 14 Marca 2012 przez Gregu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Słyszał kto o jakimś modzie co by zwiększał nieco level cap? Jak dla mnie, 40 lvl to lekkie nieporozumienie przy takich rozmiarach gry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2012 yyy... na przeszedłem grę, wszystkie main i side quest...jedynie z 10 zlecen (task) mi zostalo , dobilem na 40 level... Teraz mogę chodzic...i tluc potworki lub te 10 zlecen zrobic...tak naprawdę idealnie wyczuto 40 level...jest to zbalansowane. Gram na hard i nie miałem żadnych problemów. Przy większym lvl cap, zrobiłbyś uber goda... grałem rogal/mag z 40 lvl nie możesz wejść w ostatnie skille (brakuje 1 punku)... Nie widzę sensu większego levelowania..przy 2 klasach wystarczył mi 37lvl by już wymiatac (55/55) i móc wybrać ostatnią z kart Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Ja widzę sens, mianowicie wyszło DLC, rzekomo na kilka godzin. Nie wyobrażam sobie grać nie zdobywając expa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Właściwie może i trochę martwię się na zapas, bo mam dopiero 28 lvl ale też jeszcze wiele gry przed sobą, specjalnie czasami nie używam reckoning mode w walce z bossami bo mam wrażenie, że to xp leci nutkę za szybko. Z tego co czytałem DLC zapewnia rozgrywkę na dodatkowych pare godzin ale rzeczywiście gra bez zdobywania leveli mija się z sensem. W każdym bądź razie gra mnie wessała na maxa, czasami może zbyt dużo monotonnej sieki ale wtedy po krótkiej przerwie znowu wracam przed kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...