Skocz do zawartości
ath

Kingdoms of Amalur: Reckoning

Rekomendowane odpowiedzi

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=d6p_uanjsd0

 

Reckoning - an open-world role-playing game | Kingdoms of Amalur: Reckoning

 

Kingdoms of Amalur: Reckoning Demo FAQ

 

Dołączona grafika

 

RPG akcji rozgrywający się w krainie fantasy zwanej Amalur. W grze, oprócz głównego wątku fabularnego, umieszczono setki misji pobocznych i wyzwań, pozwalających zdobyć doświadczenie, zyskać reputację u danych grup społecznych, a także wejść w posiadanie trofeów.

 

Kingdoms of Amalur: Reckoning to RPG akcji przeznaczony dla pojedynczego gracza. Debiutancki projekt 38 Studios łączy rozległy, różnorodny świat oraz dynamiczną walkę. Za powstanie gry odpowiadają ludzie znani nie tylko w branży komputerowej: szefem projektu jest Ken Rolston (projektant The Elder Scrolls III: Morrowind i TES IV: Oblivion), oprawę artystyczną wykreował Todd McFarlane (artysta, twórca postaci Spawna), a całość rozgrywa się w świecie stworzonym w wyobraźni pisarza R. A. Salvatore.

 

Akcja gry toczy się w krainie nazwanej Amalur. Wcielamy się człowieka, który został wskrzeszony w ramach tajemniczego eksperymentu związanego z urządzeniem zwanym Kołem Dusz. W czasie rozgrywki staramy się odkryć jaka intryga stoi za naszym powrotem na padół żywych i dlaczego nie posiadamy Przeznaczenia – wszyscy mieszkańcy Amalur mają bowiem z góry zapisaną przyszłość, której nie mogą zmienić.

 

Tytuł łączy cechy klasycznego RPG, z wielkim, otwartym światem wypełnionym postaciami, bogatą historią i rozbudowanym drzewkiem rozwoju oraz dynamicznej gry zręcznościowej przypominającej nieco serię God of War (głównie w zakresie walk). Twórcy poszli na pewne ustępstwa, ale nie zrezygnowali z oryginalnych rozwiązań – przykładowo klasy postaci nie wybieramy na początku zabawy, gdyż jest ona naturalną konsekwencją wyborów dokonywanych podczas przygody. Z drugiej strony o zwycięstwie w potyczkach decyduje nie tylko sprawność palców, ale przede wszystkim poziom bohatera. Na rozwój fabuły istotnie wpływa rozbudowany system dialogowy stworzony na wzór modułu znanego z Mass Effect, co pozwala w znacznej mierze decydować o kierunku, w którym podążamy.

 

Tworzenie postaci odbywa się za pomocą rozbudowanego kreatora, pozwalającego na wybór jednej z czterech ras oraz zmodyfikowanie praktycznie każdej części ciała. Zgodnie z kanonem gier RPG bohater z czasem nabywa wielu przydatnych umiejętności zarówno bojowych (podzielonych na trzy drzewka: walka wręcz, finezja oraz czarnoksięstwo) jak i rzemieślniczych (np. alchemia, kowalstwo czy tworzenie pierścieni). W sumie zdobyte punkty rozwoju możemy rozdysponować między ponad 60 ogólnych umiejętności. Walkę, stworzoną na modłę dynamicznych gier akcji, urozmaicają m.in. bomby, bronie wzbogacone o magiczne umiejętności czy tryb Reckoning spowalniający czas i zwiększający siłę zadawanych przez nas obrażeń.

 

W grze, oprócz głównego wątku fabularnego, umieszczono setki misji pobocznych i wyzwań, pozwalających zdobyć doświadczenie, zyskać reputację u danej kasty, a także wejść w posiadanie trofeów. Po otwartym świecie Amalur możemy poruszać się właściwie bez ograniczeń, a duża jego część jest generowana losowo. Mapa podzielona jest na pięć rozległych dystryktów, odróżniających się od siebie zróżnicowanymi warunkami oraz charakterystyką terenu. Oprawa produkcji jest niezwykle barwna i plastyczna.

 

Kingdoms of Amalur: Reckoning ( PC ) - Encyklopedia Gier | GRY-OnLine

 

 

 

Liczę na coś mniej monotonnego niż "war in the north", które mnie zabiło powtarzalnością.

Demo na pc/x360/ps3 17-stego stycznia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem w demo i muszę przyznać, że ciekawie to zrobili. Jakby tak wyglądał DS3 to było b nieźle.

Wnerwia jedynie ustawienie kamery (grałem padem) oraz jej bliskość - pad czy mysz bez różnicy.

Bardzo duża mapa, dużo lotu, ciekawy system rozwoju, a i również ciosy, kombosy oraz cała walka porządnie zrealizowane. chyba się tym poważniej zainteresuję. Mam tylko nadzieję, iż wydadzą to w wersji pudełkowej bo na steam'e cena nowości jak zwykle powala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie gra ? Gierka na prawdę fajna z masą "contentu". Jest go na tyle dużo, że postanowiłem się skupić tylko na faction i main questach. :D

No i walka bardzo efektowna, ponoć ta gra ma być wprowadzeniem do jakiegoś mmo w tym świecie..

Na padziku się gra lux, później może wrzucę kilka screenów. ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra, gra :wink:

Potwierdzam miazga rozmachem, a walka to sedno tej gry. Wczoraj zmieniłem profesję z łowcy na maga/woja. Genialnie prosty pomysł i nie trzeba rozpoczynać od nowa przygody.

 

PS. Także gram padem. Szkoda tylko, że w takim sterowaniu można tylko cztery aktywowane czary/umiejętności ustawić.

Edytowane przez Melampus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ano pogrywają pogrywają...

Gra aż na kilometr zalatuje WOW+ FABLE

I to mnie kręci:D

Do tego pad i prawdziwa sieka...JEDYNA rzecz jaka mnie dobija to brak statystyk..nie potrafię w ogóle się odnaleźć w formie RPG.

Ile mam łącznie % crit chance...obrażenia itd..

Dużo trzeba FAQ by rozgryźć mechanikę... i tu jakieś dziwne rozróżnienia, o ile wiem co oznacza:

+20% do magic damage

+20% do crit chance with magic

+20% do piercing damage

+20% do physical damage

 

o tyle nie wiem jak działa

+20% do damage <WTF>

i inne takie zagmatwane smaczki

 

nie wiem co to lighty wounded, a co to heavy wounded (tzn od jakiego poziomu to działa)

Gra na pewno stawia wyzwanie prze ludźmi którzy jarają się buildami...tu bardziej balans położony jest na rozgrywkę i fabułę oraz akcje...prawda jest taka że każdy build jak narazie miecie ...idę jednak w kierunku finesse/sorcery

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie gdyby to wydali na zasadzie "the old republic", czyli taki singielek zmiksowany z mmo to by źle nie było, fajnie by było z kimś pobiegać, ogólnie to chyba ma takie coś być w przyszłości.

Zadania poboczne są typowe dla mmo, czyli zabić kogoś, przynieść coś itp. dlatego nie warto się na nich za dużo skupiać, bo można usnąć. Nie dość, że jest tego masa i ciągle będziemy zbierać podobne "tierowe" przedmioty, to popychając dalej fabułę main questem będziemy już tacy przepakowani, że nie potrzebna będzie żadna taktyka. ;>

No i fajnie, że można robić respece, zbieramy graty dla wszystkich klas i w każdej chwili możemy przerobić się na woja/maga itp.

 

Info odnośnie skilli w kolejności:

 

-alchemy/blacksmithing - jak ktoś lubi sie bawić w craft (ja nie lubię) to można się bawić, zbieramy jakieś roślinki, kamyczki itp. i sobie robimy zbroje/upgrade'y - za bardzo nei wnikałem także nic więcej nie napisze, ale z tego co wiem to craft bardzo dopakowuje postać i staje się op

-detect hidden - dla mnie najważniejszy skill w grze, pokazuje na minimapce ukryte skrzynki ze skarbami, zawsze to dodatkowe graty na sprzedaż, często jakieś dobre, które można wrzucić na kark

-dispelling - też bardzo przydatne, "rozbrajamy" kapliczki i podobnie jak z ukrytych skrzynek dostajemy przedmioty/materiały do craftu, jest to w postaci mini gierki, trzeba szybko klikać w odpowiednim momencie także inwestowanie w tą zdolność się opłaca

-lockpicking - zupełnie nie przydatny skill, pułapki tak łatwo się rozbraja a wytrychy są tak tanie, że inwestowanie w tą zdolność to strata pkt.

-mercantile - zbędny skill, kasy w grze w ogóle nie brakuje, ja nie wiem co z nią robić

-persuasion - jak ktoś lubi się bawić w jakieś gierki słowne, zastraszania, wybieranie alternatywnych ścieżek dialogowych to można się pobawić

-sagecraft - kolejny skill crafterski, daje większąsznsę na lepsze gemy itp.

-stealth - dla mnie kolejny, kompletnie zbędny skill mimo, że gram rogalem.. większość wrogów i tak jest skierowana do nas twarzą a ogólnie nie czuję potrzeby zakradania się do wroga, gdyż ci stoją przeważnie w grupach, wbiegam na pełnej p.. rędkości i robię hałas ;>

 

Zawsze można się pobawić danymi skillami a później się przerespecować na coś zupełnie innego.

Edytowane przez ath

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-stealth - dla mnie kolejny, kompletnie zbędny skill mimo, że gram rogalem.. większość wrogów i tak jest skierowana do nas twarzą a ogólnie nie czuję potrzeby zakradania się do wroga, gdyż ci stoją przeważnie w grupach, wbiegam na pełnej p.. rędkości i robię hałas ;>

 

http://www.youtube.com/watch?v=KZe2BEIwTr8

 

Ja gram rogal+mag i nie wiem jak możesz twierdzić że grasz rogalem jak nie wykorzystujesz stealth...

Są odpowiednie przedmioty by pomóc w ucieczce itd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra jest zła. Siadłem na chwilę i nie dość że z dnia zrobiła się noc to jeszcze zaczęły łapki mnie boleć od trzymania pada :D

Trochę drewniane modele IMHO ale na razie mam wrażenie grania w offline MMORPG - nie ma miejsca gdzie ktoś by czegoś nie chciał.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze sporą ilością pobocznych jakies 40h. Taka fajna h&s z ew. widokiem na przyszłość.

 

 

Laska znika, zabija się wszystkich złych ale jak to bywa w grach zawsze prócz głównego bossa może pojawić się ktoś jeszcze B-) No i koniec fateweaverów czy jak to oni się nazywają.

 

 

Po zakończeniu można spokojnie dobijać poboczne q.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba być maniakiem. Wystarczy trochę logiki.

 

Zastanawiam się nad drugim podejściem tym razem z jakimś wyzwaniem - rouge czystej postaci daje radochę czy pół na pół z magiem robić postać? Zabawa na 35 ze zmianą klasy nie odda całkowicie podejścia do przeciwników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja grałem czystym rogalem, ale się nie ukrywałem, bo nie chciałem na to tracić czasu. ;p

Szyłęm z łuku i wpadałem na pełnej ... w grupę przeciwników, taka byłą moja taktyka. :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najnizsza cena?potrzebuje czegos do wyżycia sie :P, najniżej póki co znalazlem 93zł.

 

no i znalazlem za 70zł i działa w originie

dzis sie zobaczy(need przerwa od WoT...)

Edytowane przez Gregu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yyy... na przeszedłem grę, wszystkie main i side quest...jedynie z 10 zlecen (task) mi zostalo , dobilem na 40 level...

Teraz mogę chodzic...i tluc potworki lub te 10 zlecen zrobic...tak naprawdę idealnie wyczuto 40 level...jest to zbalansowane.

Gram na hard i nie miałem żadnych problemów.

Przy większym lvl cap, zrobiłbyś uber goda... grałem rogal/mag z 40 lvl nie możesz wejść w ostatnie skille (brakuje 1 punku)...

Nie widzę sensu większego levelowania..przy 2 klasach wystarczył mi 37lvl by już wymiatac (55/55) i móc wybrać ostatnią z kart

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściwie może i trochę martwię się na zapas, bo mam dopiero 28 lvl ale też jeszcze wiele gry przed sobą, specjalnie czasami nie używam reckoning mode w walce z bossami bo mam wrażenie, że to xp leci nutkę za szybko. Z tego co czytałem DLC zapewnia rozgrywkę na dodatkowych pare godzin ale rzeczywiście gra bez zdobywania leveli mija się z sensem. W każdym bądź razie gra mnie wessała na maxa, czasami może zbyt dużo monotonnej sieki ale wtedy po krótkiej przerwie znowu wracam przed kompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...