ath Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 Tribes: Ascend jest kolejną odsłoną serii popularnych sieciowych FPS-ów w klimatach science-fiction. Za produkcję odpowiada studio Hi-Rez. Akcja gry osadzona została w odległej przyszłości. Po skolonizowaniu odległych planet ludzkość podzieliła się na kilka nacji. Toczą one między sobą bezustanne wojny o wpływy i dominację we Wszechświecie. Twórcy zadbali o zróżnicowane mapy i ciekawe warianty rozgrywki multiplayer. Gra dystrybuowana jest na zasadzie "free to play" z opcją mikropłatności za niektóre przedmioty i udogodnienia. Tribes: Ascend to kontynuacja popularnej serii sieciowych FPS-ów, którą zapoczątkowało wydane w 1998 roku Starsiege Tribes. Całość oparta jest na modelu darmowym uzupełnionym dobrowolnymi mikropłatnościami. Tym razem opracowaniem gry zajął się zespół Hi-Rez Studios, czyli autorzy Global Agenda. Akcja toczy się w odległej przyszłości, w czasach w których ludzkość skolonizowała wiele planet rozsianych po różnych galaktykach. Nasza cywilizacja rozrosła się tak bardzo, że konflikt był nieunikniony. Ostatecznie wyłoniły się dwa główne plemiona – wierne Imperium Ludzkiemu Krwawe Orły, oraz wrogie im Diamentowe Miecze. Prócz nich istnieje jeszcze masa mniejszych plemion, wśród których liczą się zwłaszcza i Gwiezdne Wilki oraz Dzieci Feniksa. W Tribes: Ascend fabuła nie odgrywa dużej roli i zamiast tego rywalizacja pomiędzy wspomnianymi organizacjami jest jedynie pretekstem do sieciowych pojedynków. Gra jest sieciowym FPS-em. Zabawa polega więc na starciach dużych grup graczy na olbrzymich mapach. Do naszej dyspozycji oddano szeroki wybór futurystycznego uzbrojenia oraz sporo różnorodnych pojazdów. Najważniejszą częścią wyposażenia stanowi jednak plecak odrzutowy, który jest w rzeczywistości główną metodą podróżowania po polu bitewnym. Dzięki niemu możemy poruszać się w pełnych trzech wymiarach i zyskujemy swobodę ruchu o jakiej większość tradycyjnych FPS-ów może jedynie pomarzyć. Powraca również znak rozpoznawczy serii, czyli tzw. ślizganie. Poruszając się po opadającej powierzchni, wystarczy przytrzymać spację, by nasza postać zaczęła ślizgać się i nabierać prędkości. W połączeniu z wykonywaniem w odpowiednich momentach wyskoków odrzutowych pozwala to w błyskawicznym tempie pokonywać olbrzymie dystanse. Zwłaszcza, że ma żadnej górnej granicy uzyskiwanej prędkości. Sprawni gracze mogą więc osiągnąć wręcz szaleńcze tempo. W przeciwieństwie do poprzednich Tribes, gdzie swobodnie decydowaliśmy o tym, jak wyposażony zostanie nasz bohater. w Ascend ekwipunek zależy od wybranej przez nas klasy. Każdy wojownik ma na sobie zbroję (lekką, średnią albo ciężką), nosi dwie sztuki broni, granat lub ładunek wybuchowy oraz jeden dodatkowy przedmiot, np. wieżyczkę strażniczą. Na pierwszy rzut oka takie rozwiązanie może wydawać się ograniczające, ale w rzeczywistości tak nie jest. Dzieje się tak za sprawą bardzo dużej ilości klas. Tribes: Ascend korzysta modelu darmowego z dobrowolnymi mikropłatnościami. Za prawdziwe pieniądze nabędziemy przedmioty dekorujące zbroje naszych wojowników, dodatkowe klasy oraz bonusy przyśpieszające rozwój postaci. Jednocześnie jednak wszystko (poza kilkoma ozdóbkami) można osiągnąć grając za darmo. Mikropłatności są tu po to, aby ułatwić życie tym, którzy nie mają czasu lub ochoty na spędzenie kilkudziesięciu godzin na doskonaleniu własnej postaci. Gra powstała na silniku Unreal Engine 3.0. Technologia ta umożliwiła stworzenie olbrzymich map, po których poruszać się mogą spore grupy graczy. Tribes: Ascend ( PC ) - Encyklopedia Gier | GRY-OnLine http-~~-//www.youtube.com/watch?v=KNpEgIIYe-g http://i.imgur.com/pwHo0.jpg [media] [/img] Ogólnie bardzo skillowa gierka, na pewno dla fanów dawnych tribes jak i ut i q3. ;> Gra darmowa, będzie item shopik ale nie na zasadzie pay2win (płacisz - wygrywasz). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 (edytowane) Swietna gra. Brakuje obecnie tak skillowych tytulow. Fajne polaczenie wymogu utrzymywania wysokiej predkosci postaci i ogarniecia wszystkiego co dzieje sie dookoła. Narazie sa 3 tryby gry, TDM, CTF i cos w rodzaju uciekaj z flaga jak najdluzej. Nie ma jeszcze przegladarki serwerow, ale szukajka dziala calkiem sprawnie. Modul friends dziala OK, dlatego mozna laczyc sie do gry z kolega. Zapraszam do wspolnej gry, nick: yooguruto. PS. Osobiscie myslalem ze tylko beta jest darmowa. Jka dowiedzialem sie ze to F2P to zaniechalem mozliwosci 'zakupu' gry. Kupilbym ja w preorderze jesli i tak mialaby byc platna, dodatkowo preorder zwieksza ilosc zdobywanego EXP i GOLDa. A tak, pozostaje albo kupic czasowy booster EXP i GOLDa, albo powoli (naprawde powoli) skillowac konto i odblokowywac nowe postaci. edit--- A tu mała próbka tego, jak gra wygląda jak 2 noobów poznaje grę :) (+18 za słownictwo)- Nie cierpnie TDM, ale połączenie TDM z flagą w Ascend - polega na tym, że team który jest w posiadaniu flagi dostaje 2x więcej punktów za killa. Walka o flagę nabiera wtedy kolorów :). Edytowane 15 Stycznia 2012 przez yooguruto 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2012 Doświadczenie rośnie bardzo powoli, co nie zmienia faktu, że motywuje to bardziej do gry niż system nagradzania za pierdnięcie w BF3. Poza tym punkty dostajemy w dość przemyślany sposób. Liczy się prawie każdy aspekt gry, zabicie przeciwnika, asysta, pomoc w noszeniu flagi itd itd. Perki i skile zmuszają do odpowiedniego stylu gry. Warto zaznaczyć, że status VIPa zwiększa nam boost XP i tokenów o 50%. Żeby zostać VIPem nie musimy kupować gry za 30$. Wystarczy kupić 800 GOLDa za 8euro = permanentny boost. Jestem pod ogromnym wrażeniem tej gry, rili! ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2012 (edytowane) Gra od najbliższego piątku jest coficjalnie darmowa. Pomijam fakt, że dostać się do CB nie był ŻADNYM problemem. Właśnie ląduje nowy patch, który zmienia troche rzeczy, dodaje nowa mapę dla trybu CTF a także nowy tryb Arena. Jeśli ktoś jeszcze nie spróbował swoich sił, serdecznie polecam. Problemu już z dostępem do gry nie uświadczycie. Kto się spróbuje ten [gluteus maximus]zbita. Polecam! Dokładne info nt pacza tutaj: patchnotes Edytowane 22 Lutego 2012 przez yooguruto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2012 (edytowane) Zapraszam do polubienia funpage-u: Navigateur incompatible | Facebook :) Edytowane 27 Lutego 2012 przez yooguruto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2012 Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 1 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2012 (edytowane) Wyśmienita gierka, gra zespołowa zawsze wygrywa, przypomniały mi się czas Quake'a i skill shotów. Tu nie ma klikamy i spraj, tylko trzeba się napracować , o jak brakował takich gier ! Fajne mapki, dużo taktycznych możliwości, troszkę trzeba wyfarmować exp, ale to nie WoT. Ps. Ile tych kodów z "Face" można zapikować na swoje konto? Edytowane 1 Marca 2012 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 2 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) Nie mam pojęcia, ale gra jest już otwarta. W ogóle aplikacja do kodów na fb jest jeszcze do czegoś potrzebna? // http://www.youtube.com/watch?v=nxsA60p2ZNE&feature=youtube_gdata_player Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Edytowane 2 Marca 2012 przez yooguruto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2012 Kolejny patch, kolejne zmiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:Focus Opublikowano 10 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2012 http://www.youtube.com/watch?v=pjyUy5f3VIw :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Gra doczekała sie swojej premiery. Dodano nowe mapy, customowe serwery. Wygląda to juz bardzo bardzo ciekawie. Polecam, w razie pytań prosze o kontakt na pm, wieczorami zawsze gramy koło godziny 21-24, także zapraszam również na TS3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 ESL: Tribes: Ascend ascends ESL - News - Tribes: Ascend - Europe - ESL - The eSports League Tribes zawita w lidze ESL - nono dzieje się, jeszcze tylko możliwość nagrywania demek z perspektywy 1 osoby i mamy fpsa na pare dobrych lat dla trybu competitive :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...