cyrulos Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Witam, prosiblym o uwage osoby zorientowane o ewentualna pomoc przy wyborze zestawu. Kompletnie przestalem sledzic co sie dzieje na rynku, caly czas pracowalem na laptopie, teraz przymierzam sie do zakupu stacjonarki. Rozpisze krotko zapotrzebowanie. Ze wzgledu na prace: jestem programista (glownie aplikacje webowe) wiec przede wszystkim zwracam uwage tutaj na duzy monitor (24" Full HD), performance chyba nie jest tutaj az tak potrzebny, na pewno bede korzystal z wirutalizacji czesto Ze wzgledu na granie: interesuje mnie wydajnosc przyzwoita choc nie topowa wydajnosc, tytuly ktore biore na celownik na dzien dzisiejszy to Civ5, Diablo3, BF3, Wiedzmin2. Przydal by sie jakis tam niewielki bufor czasowy (komfort ze komp jeszcze troche podola) na to co nadejdzie w niedalekiej przyszlosci Co juz sobie wstepnie wymyslilem: - nie zamierzam sie bawic w zadne OC - Procesor od Intela, chyba chcialbym zostac przy i5 (koniecnzie chcialbym dokupic oddzielne chlodzenie tak do 160) - Plyta glowna - nie mam bladego pojecia, cos solidnego zebym nie mial z tym problemow w rozsadnej cenie - jak napisalem nie zamierzam sie bawic w OC - Grafika, zdecydowanie nVidia, myslalem o GTX 570 - pamiec 8GB - Dysk twardy, nie chcialbym sie tu nabierac na chwyty marketingowe producetnow, i nie musi to byc wspolczesny demon szybkosci - choc nie chcialbym zeby bylo to waskie gardlo wydajnosci przy grach. Ze wzgledu na wirtualizacje i serwer SQLa pewnie bedzie musial sie troche napracowac, 1TB wystarczy w zupelnosci. Chodzi mi tutaj o sredni dobry dysk co szybko nie padnie - zasilacz, nie mam pojecia jaki, pewnie cos co daje komfort ze komp sie nie sfajczy - Monitor, 24" Full HD, matryca TN, HDMI, cos takiego wypatrzylem: BenQ GL2440HM - obudowa SilentiumPC Regnum L50 (ze wzgledu na cene oraz ilosc filtrow anty kurzowych - u mnie pelno siersci) To co napisalem wyzej to tylko moje sugestie, jesli ktos uwaza ze zle kombinuje to je