-=Maq=- Opublikowano 20 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2003 Ciciałem sobie kupić IrDA'e i wszedłem sobie na allegro i coś pisało, że musze mieć złącze IR, żeby podłączyć kabel z adaptera IrDA i szukałem go na mobo, ale nie ma czegoś takiego tam - moja proźba do was: czy da się podłączyć na tej płycie IrDA'e? Jestem nowy w tych sprawach, wiec jeśli się pomyle to prosze mnie poprawić :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMD Rulezz Opublikowano 20 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2003 nie wiem o co ci chodzi ale załóżmy że się zgadzam :) jeśli ci chodzi o port podczerwieni to ma go każda płyta, przynajmniej z tych co widziałem, od celerona wzwyż. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miope Opublikowano 20 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2003 Na płycie konektora IrDA nie masz, więc musiałbyś kupić przejściówkę USB > IrDA. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=Maq=- Opublikowano 20 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2003 Na płycie konektora IrDA nie masz, więc musiałbyś kupić przejściówkę USB > IrDA. Dzięki... Moje kolejne pytanie brzmi: gdzie kupić taką przejściówke? Na allegro szukać, czy w 1 lepszym komputeroym powinna być? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miope Opublikowano 20 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2003 Po prostu poszukaj w różnych miejscach i porównaj ceny. Np.: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=2091 http://www.magurex.com.pl/podstrony/irdausb.htm I nie tylko w sklepach komputerowych, ale i w tych z akcesoriami do telefonów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...