tyszek21432 Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2013 (edytowane) Witam, kupiłem pod koniec roku dysk 750GB WD scorpio black z gwarancją do 2017 roku. Niestety zaczął się psuć, dziwne trzaski, problem z odczytem. Zgłosiłem więc sprawę do WD, gwarancja ADVANCED z wcześniejszą wysyłką dysku. Pobrali 500 zł z karty, dzisiaj otrzymałem dysk. Niestety dysk, jest niby scorpio black ale troszkę inny model, dwa jest RECERTIFILED, a trzy gwarancję na stronie pokazuje mi do 2013-11-08. Co z tym fantem zrobić? Czy mogą mi wysłać taki dysk recertyfikowany i skrócić gwarancję? Czy mogę się domagać od nich nowego dysku i jak to zrobić? Edytowane 16 Lipca 2013 przez tyszek21432 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2013 Nie możesz domagać się nowego dysku - na jakiej podstawie? Wyjaśnij tylko kwestie długości gwarancji. W ogóle nie rozumiem po co pytasz nas - masz gwaranta dysku i to z nim załatwiaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...