AiXen Opublikowano 19 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2013 (edytowane) Posiadam router Asus DSL-N12U, co jakiś czas wywala mi internet w całym domu, mimo, że na sprzęcie świecą się wszystkie diody ( łącznie z ADSL) . Sieć po między komputerami w mieszkaniu działa bez zarzutów. Router był nie dawno kupiony, więc nie sądze, żeby to była jego wina. Dokładnych komunikatów wyświetlających się gdy nie ma Internetu nie pamiętam, jednak brzmią mniej więcej tak: - Brak odpowiedzi z serwera zdalnego. - Nieznany błąd, przekierowanie na stronę główną. - Kabel od Telefonu jest nie podłączony, czy jakoś tak - Autentykacja Twojego PPPoE bądź PPPoA nie powiodła się. Nic z tego nie rozumiem. Dodam jeszcze, że problem zaczął się pojawiać dopiero od tygodnia. Wcześniej wszystko działało bez problemów. Czy może to być związane z tym: http://www.purepc.pl/sprzet_sieciowy/luka_w_routerach_asus_umozliwia_zdalne_przejecie_urzadzenia jako, że to jest router Asus'a? Prosze o pomoc, boję się że, za niedługo znowu zniknie internet. Jak narazie działa od 10minut. Oprócz tego standardowe hasła do 192.168.1.1 nie działają. Edytowane 19 Lipca 2013 przez MrFaciio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfeusz888 Opublikowano 19 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2013 Oprócz tego standardowe hasła do 192.168.1.1 nie działają. Mam rozumieć, że cały czas używałeś domyślnych haseł, logowałeś się przy ich pomocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AiXen Opublikowano 19 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2013 Mam rozumieć, że cały czas używałeś domyślnych haseł, logowałeś się przy ich pomocy? Tak logowałem się tylko przy ich pomocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 19 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2013 Potwierdzam, ja też się logowałem przy ich pomocy do Twojego routera. Niestety nie mogę sobie przypomnieć, na jakie je Ci później zmieniłem. :D Przywróć domyślną konfigurację routera poprzez dłuższe przytrzymanie przycisku reset. Potem skonfiguruj go od nowa. I na miłość boską, zmień domyślnego usera i domyślne hasło. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AiXen Opublikowano 20 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) Problem w tym, że nigdy nie konfigurowałem takiego routera i nie wiem do końca jak to zrobić. Edytowane 20 Lipca 2013 przez MrFaciio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 20 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) Nic trudnego, wszystko będziesz mógł zrobić przy użyciu 'wizardów' czy jak to tam w tym Asusie nazwali. W pudełku jest instrukcja, a jak nie ma to są pedeefy w sieci. Bardziej zaawansowanymi opcjami możesz się nie przejmować i zostawić je na wartościach domyślnych, tylko ustaw sobie szyfrowanie dla wifi, wbij swoje hasło i zmień to admin/admin. Edytowane 20 Lipca 2013 przez adashi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AiXen Opublikowano 26 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2013 (edytowane) Dzisiaj jest 26 lipiec, czyli 6 dni router działał w porządku. Dzisiaj jednak z nowu zaczął wariować, więc zresetowałem go w końcu, jednak nie mogę go skonfigurować nawet tą szybką konfiguracją, bo potrzebne jest wpisanie loginu i hasła. Nie mam pojęcia skąd mam je wytrzasnąć, z tyłu routera pisze admin, admin, a jako, że go zresetowałem tak powinny brzmieć dane do wpisania. Próbowałem wpisywać inne np. password, hasło, itp. Zdenerwowałem się na w końcu i podpiąłem swój stary z TP-link'a. Edytowane 30 Lipca 2013 przez MrFaciio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AiXen Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Odświeżam, udało mi się na nowo skonfigurować router z Asusa, z tym, że problem nadal się pojawia. To znaczy działa, działa Internet pojawia się komunikat : - Autentykacja Twojego PPPoE bądź PPPoA nie powiodła się, Po czym wchodzę na stronę 192.168.1.1, odświeżam połączenie i Internet powraca. Proszę o pomoc, jest to naprawdę irytujące zwłaszcza przy graniu. Być może wadliwy produkt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Może po prostu router świruje . To że jest nie dawno kupiony to nie znaczy że będzie działał , każdej firmie się to zdarza - 99% urządzeń działa długo ( przynajmniej tyle ile jest gwarancja ) a ten 1% świruje praktycznie od razu . Sprawdź zachowanie internetu podłączonego bezpośrednio do kompa tzn. z pominięciem routera . Sprawdź też jak się ten router zachowuje na innej linii . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AiXen Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Na chwile obecną internet nie znika, jeżeli w najlbiższych dniach problem nadal będzie się pojawiał, trzeba rozważyć opcję oddania routera na gwarancję. Dodam jeszcze, że bardzo się grzeje i jest włączony cały czas ( dzień i noc ) , ale to chyba nie powinno stanowić żadnego problemu. Jest jeszcze jedna kwestia do omówienia, nie bardzo umiem oddawać przedmioty na gwarancję, zwłaszcza z portali internetowych, gdzie nabyłem owy przedmiot ( morele ). CYT: Sprawdź zachowanie internetu podłączonego bezpośrednio do kompa tzn. z pominięciem routera . Sprawdź też jak się ten router zachowuje na innej linii . Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez MrFaciio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Meganka1 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Spróbuj zaktualizować firmware ze strony Asusa to może rozwiązać problem.I spróbuj również przetestować router podłączając go bezpsrednio do kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AiXen Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 (edytowane) @Meganka1, zaktualizowałem firmware jak mówiłaś i już 4 dni nie rozłączyło mi internetu. Może to czysty zbieg okoliczności, ale i tak dziękuję. Router mam cały czas podpęty pod komputer, inni domownicy korzystają z WiFi na laptopach, lub czasem telefonach. Edytowane 12 Sierpnia 2013 przez MrFaciio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...