Skocz do zawartości
AiXen

Problem z Internetem

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam router Asus  DSL-N12U, co jakiś czas wywala mi internet w całym domu, mimo, że na sprzęcie świecą się wszystkie diody ( łącznie z ADSL) . Sieć po między komputerami w mieszkaniu działa bez zarzutów. Router był nie dawno kupiony, więc nie sądze, żeby to była jego wina. 

 

Dokładnych komunikatów wyświetlających się gdy nie ma Internetu nie pamiętam, jednak brzmią mniej więcej tak:

 

- Brak odpowiedzi z serwera zdalnego.

Nieznany błąd, przekierowanie na stronę główną.

- Kabel od Telefonu jest nie podłączony, czy jakoś tak

Autentykacja Twojego PPPoE bądź PPPoA nie powiodła się.

 

Nic z tego nie rozumiem. Dodam jeszcze, że problem zaczął się pojawiać dopiero od tygodnia. Wcześniej wszystko działało bez problemów.

Czy może to być związane z tym: http://www.purepc.pl/sprzet_sieciowy/luka_w_routerach_asus_umozliwia_zdalne_przejecie_urzadzenia

jako, że to jest router Asus'a?

 

Prosze o pomoc, boję się że, za niedługo znowu  zniknie internet. Jak narazie działa od 10minut.

 

Oprócz tego standardowe hasła do 192.168.1.1 nie działają.

Edytowane przez MrFaciio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, ja też się logowałem przy ich pomocy do Twojego routera. Niestety nie mogę sobie przypomnieć, na jakie je Ci później zmieniłem. :D

 

Przywróć domyślną konfigurację routera poprzez dłuższe przytrzymanie przycisku reset. Potem skonfiguruj go od nowa. I na miłość boską, zmień domyślnego usera i domyślne hasło. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic trudnego, wszystko będziesz mógł zrobić przy użyciu 'wizardów' czy jak to tam w tym Asusie nazwali.

 

W pudełku jest instrukcja, a jak nie ma to są pedeefy w sieci. Bardziej zaawansowanymi opcjami możesz się nie przejmować i zostawić je na wartościach domyślnych, tylko ustaw sobie szyfrowanie dla wifi, wbij swoje hasło i zmień to admin/admin.

Edytowane przez adashi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jest 26 lipiec, czyli 6 dni router działał w porządku. Dzisiaj jednak z nowu zaczął wariować, więc zresetowałem go w końcu, jednak nie mogę go skonfigurować nawet tą szybką konfiguracją, bo potrzebne jest wpisanie loginu i hasła. Nie mam pojęcia skąd mam je wytrzasnąć, z tyłu routera pisze admin, admin, a jako, że go zresetowałem tak powinny brzmieć dane do wpisania. Próbowałem wpisywać inne np. password, hasło, itp.

Zdenerwowałem się na w końcu i podpiąłem swój stary z TP-link'a.

Edytowane przez MrFaciio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam, udało mi się na nowo skonfigurować router z Asusa, z tym, że problem nadal się pojawia. To znaczy działa, działa Internet pojawia się komunikat : Autentykacja Twojego PPPoE bądź PPPoA nie powiodła się, 

Po czym wchodzę na stronę 192.168.1.1, odświeżam połączenie i Internet powraca.

 

Proszę o pomoc, jest to naprawdę irytujące zwłaszcza przy graniu.

Być może wadliwy produkt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu router świruje .

 

To że jest nie dawno kupiony to nie znaczy że będzie działał , każdej firmie się to zdarza - 99% urządzeń działa długo ( przynajmniej tyle ile jest gwarancja ) a ten 1% świruje praktycznie od razu .

 

Sprawdź zachowanie internetu podłączonego bezpośrednio do kompa tzn. z pominięciem routera .

 

Sprawdź też jak się ten router zachowuje na innej linii .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na chwile obecną internet nie znika, jeżeli w najlbiższych dniach problem nadal będzie się pojawiał, trzeba rozważyć opcję oddania routera na gwarancję. Dodam jeszcze, że bardzo się grzeje i jest włączony cały czas ( dzień i noc ) , ale to chyba nie powinno stanowić żadnego problemu.

Jest jeszcze jedna kwestia do omówienia, nie bardzo umiem oddawać przedmioty na gwarancję, zwłaszcza z portali internetowych, gdzie nabyłem owy przedmiot ( morele ).

 

 

CYT:

 

Sprawdź zachowanie internetu podłączonego bezpośrednio do kompa tzn. z pominięciem routera .

Sprawdź też jak się ten router zachowuje na innej linii .

 

 

Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi.

Edytowane przez MrFaciio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zaktualizować firmware ze strony Asusa to może rozwiązać problem.I spróbuj również przetestować router podłączając go bezpsrednio do kompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Meganka1, zaktualizowałem firmware jak mówiłaś i już 4 dni nie rozłączyło mi internetu. Może to czysty zbieg okoliczności, ale i tak dziękuję.

 

Router mam cały czas podpęty pod komputer, inni domownicy korzystają z WiFi na laptopach, lub czasem telefonach.

Edytowane przez MrFaciio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...