pchelka71 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam posiadam Amplituder Panasonic sa-he70 w systemie 5.1 i chciał bym go podłączyć do mojego PC, i szukam jakiegoś rozwiązania ponieważ moja zintegrowana karta dźwiękowa nie ma ani wejścia coaxial ani wejścia optycznego toslink, i nie wiem czy wystarczyło by kupienie jakieś karty dźwiękowej z tymi wejściami czy ktoś zna jakiś inny pomysł by to wszystko razem grało i furczało. Ps. Z góry mowie nie znam się na tym i prosił bym o wyrozumiałość w tej sprawie Dziękuje i pozdrawiam Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez pchelka71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Jak Twoja integra ma 3 wyjścia analogowe 5.1 minijack, to możesz połączyć w ten sposób (3x "minijack->2xRCA"). Ale lepiej kupić kartę z wyjściem cyfrowym - zyskasz łącze prowadzone nie trzema, a jednym tylko kablem i o wiele lepszy dźwięk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pchelka71 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 No też tak właśnie sprawdzałem na necie, a jaką byś polecił karte ? tylko że muszę upszedzić bo mam xp i tu babol bo patrzyłem a tam wiele kart ma specyfikacje na win 7 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...