L.Viadro Opublikowano 26 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2003 Dziś, bądź też jutro kupuje Antka 1700- AMD 1700+ DLT3C 0309VPMW 9785676280047 + cooler-Glacialtech Igloo2500 I teraz chciałem zapytać: Czy ktoś jest w stanie poinstruować mnie krok o kroku jak mam podkręcić tego proca? Podobno chodzi stabilnie na 2400MHz. Ja jestem zielony jeśli chodzi o OC i boje sie ze coś bym spierniczył :oops: Czy jest ktoś na tyle cierpliwy? :cry: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
??????? Opublikowano 26 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2003 ehhh watpie ;) po 1 patrz FAQ a po 2 nikt niejest wrozka i niepowie ci dokladnie na ile pojdzie twoj proc sam musisz probowac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeonPPC Opublikowano 26 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2003 ..Ehh...po pierwsze, widze ze nie jestes nowy wiec K>U>R>W>A dlaczego nie przeczytasz FAQ ?? Tam wszystko jest. Nikt tu nie jest wrozka. I zmien coolera na spire falcon rock II albo Coller master x-Dream bo z tym (wogule nie wiem co to za cooler) Nie pojedziesz daleko (chyba). Zreszta, co ty chcesz go krecic na obecnej plycie glownej i ramie...LOL ! Powodzenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 26 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2003 0309 to bardzo dobra seria- mialem takiego- pomknął na 2500MHz. Teraz męczy go Duncan na Prometei- zdaje się że na 2.9GHz. W FAQ jest temat- opisane podkręcanie krok po kroku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...